לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

ללא תזוזה.


ככל שאני חושב(וכך גם מכחיש) אני רואה שאני מתרחק מהמקום שעליו אני רוצה להגיע עליו.

הזמן רץ לו ואני תקוע במקום. השבוע לא עשיתי שום דבר שהזיז אותי קדימה מבחינה כלשהיא ואי לכך הלכתי אחורה.

כלכך הרבה זמן לא למדתי משהו חדש, לא ישבתי ולמדתי משהו שימושי. אי לכך אני ילך עכשיו לקרוא את על-מרחב.

אי לכך אני ילך לצבא ויקח איתי חוברות פסיכומטרי ופשוט יתחיל לפטור. כי הגיע הזמן, שאני ישים לב לזמן.

אני חייב להכיר אנשים חדשים, כשאני מנסה אני פשוט לא מצליח, לאנשים יש סלידה ממני.

והדרך שלי שהם כן ידברו איתי זה פשוט לא להיות אני. ואינני רוצה זאת.

פרט אליה אין מישהו שהכיר אותי, כמה חבל שהיא לא נתנה לי להיות אני, תקעה אותי במקום במקום לתת לי לזרום ולהתקדם.

אווי כמה אני מתגעגע לגיל 17 הקסום שבו חשבתי על כלכך הרבה דברים. גיליתי כלכך הרבה. הייתי אני! ואינני עוד.

 

עוד פוסט חסר משמעות לחלוטין. אין לי מוסג למה אני מפרסם אותו. אפצה בפוסט אחר בקרוב.

נכתב על ידי kavod , 18/5/2006 09:41   בקטגוריות אני אנוכי גילוי עצמי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)