לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

מונדיאל וליגת האלופות


פאריס______>מרכז שידור בסין___________>אולפן__________>בית של תושב סיני________>מידע דיגטלי

          לווין                            כבלי טלוויזיה           לווין ואנטנטה                            מחשב                

 

_________________>אינטרנט_______________________>מחשבי האישי_________>מוניטור____________>תודעה

מודם וחיבור לאינטרנט                 כבלי תקשורת שרתים ונתבים                      כרטיס מסך             המוח והעיניים

 

 

בסוף אני רואה את בארסה חולפת על פני ארסנל לסיום של עונה מופלאה.

כמה שמרגש לראות כך את המשחק עם דיבוב סיני מבדר. בעיקר כשבארסה מבקיע.

 

ולחשוב שעוד 3 שבועות רונלדינו יתן עוד הצגה מופלאה למשך חודש, אחחח

הימור:ארגנטינה

לוזרית:ברזיל

הפתעה: אין לי מוסג

 

זאת אחת הדרכים לצפות חינם במונדיאל.

עוד דרך היא אנטנה קטנה לכיוון ירדן(וגם שידורים פירטיים ברשות הפלסטינאית).

 

וכמובן שעדיף לעבוד קצת יותר קשה(כמה חבל שאני בצבא), להרוויח עוד 492 שקל ולצפות במשחקים דרך המוניטור.

 

ואני שמח שהמדינה לא נתנה היתר חד פעמי לשידור פרסומות בכבלים(היא צריכה לתת היטר קבוע שכזה).

אני שמח שהיא לא גנבה את כפסי משלם המיסים לטובת המונדיאל.

ואני שמח שהשוק החופשי ינצח.

 

ועם חישוב פשוט תגלו ש130 אלף תושבים לא יקנו את המונדיאל בכדי שצרלטון תתאפס(לא תרוויח ולא תפסיד), ועל כן 492 שקל זה מחיר אפילו נמוך.

חשוב לציין שהחישוב בלינוק מוטעה, לא לוקח בחשבון עליות נוספות, ושוכח לציין שרק 20 אלף איש בשבת משלמים על משחקי הליגה בארץ, קשה לי להאמין שיהיו פי 7 אנשים שיזמינו את המונדיאל.

ובנוסף ערוץ 10 ו2 קנו חלק מהשידורים וגידמאק שילם 2 מליון בשביל שידור חינם לחיילים.

 

אני יתחיל ומתחיל להשתמש בטאבים בישרא. צריך לעשות קצת סדר בכל הפוסטים הישנים.

 

נכתב על ידי kavod , 18/5/2006 09:55   בקטגוריות כלכלה קלוקלת וכלכלה מתוקנת, בשביל זה יש אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)