לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

מונדיאל


אני לא מהמר או משהו כזה, טוב נו אני כן.
אם לא הלך לי בבחירות, אולי עכשיו כן..
היום הימרתי שארגנטינה תנצח 3-1 וכמעט צדקתי.
אני הימרתי שיהיה ארגנטינה-גרמניה ברבע(וצדקתי), אני מהמר 2-1 או 1-0 לארגנטינה.
ארגנטינה-איטליה בחצי 0-3.
ובגמר ארגנטינה-ברזיל. איזה משחק. אולי פנדלים? אולי התפוצצות של ארגנטינה?
בסוף הסיפור ארגנטינה תסיים כאלופת העולם.
והדבר היחיד שיחסר לי יהיה אנגליה-ארגנטינה.

איזה פוסט חסר ערך. אני סתם רוצה להראות אח"כ שצדקתי(וכמובן שאיפשהו אני יטעה).

let's the best(Argentina) team win

נכתב על ידי kavod , 25/6/2006 00:45   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)