לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

דילמת הכאב


כמו בכל דילמה, הדרך הטובה ביותר להתמודד מולה היא הדרך האוביקטיבית.

משמע לראות את כל נקודות המבט, ולמצוא את זאת שהכי פחות מעוותת את המציאות במקרה הרע, ובמקרה הטוב את זאת שמבוססת על עובדות.

 

בזמן האחרון עמדו בפני 2 דילמות.

*בעיה בריאותית שגרמה לי לכאב רק תחת פעולות מסוימות שיכולתי להמנע מהם.

הדילמה היא דרך ההתמודדות, משמע האם לעבור ניתוח, לסבול או להמנע מפעולות מסוימות.

אחרי בחינה מעמיקה בחרתי בניתוח. מתוך ידיעת הסיכונים והייתרונות שלו.

עכשיו, אני סובל בגלל הניתוח. הכאב הגופני הנורא ביותר שחוויתי מעודי.  אך אני יודע שהכאב משתלם. למען אותם הפעמים שאני יוכל לפעול בחופשיות.

*הדילמה השניה היתה האם לנתק איתה את הקשר.

הפעם מדובר בגרימת כאב.

הבחירה בין הבחירה הקלה מבחנתי, להמשיך את הקשר ולגרום לה כאב באותו יום שאני ירצה מישהי אחרת.

לבין לנתק את הקשר מתוך ידיעה שהיא היתה צריכה לעשות את זה בשביל עצמה.

אינני יודע מה יגרום לה ליותר כאב ועוגמת נפש. אך הזמן הוא שונה, אם יכאב לה היום היא תהיה חופשיה מחר.

אך הדילמה ישנה, הבחירה היתה נתונה בידי והיו מצויים בידי כלים שעזרו לי למצוא את המציאות האוביקטיבית.

העין האוביקטיבית גורמת לי לבחור תמיד במה שטוב לי! והפעם עמדתי בדילמה, כמה הכאב(והחופש) שלה היה פוגע בי, ומסתבר היה לי שמספיק בשביל שאני ישחרר אותה לנפשה. יתן לה לעוף לראשונה בלעדי.

 

כואב לי עכשיו

כואב לה עכשיו

בשני המקרים נוח לשנינו לחשוב שזה אינו הפתרון הטוב בשבילנו.

על פי כל הנתונים שאני הסקתי, אלה הבחירות הטובות ביותר.

העתיד ישפוט ויגלה לי אם טעיתי או לא. מקווה שלא.

 

בזמן הקרוב וורדפרס, הדילמה היא בשרת חינמי(יש המלצה?) ובדומיין(חינמי?).

 

נכתב על ידי kavod , 22/8/2006 19:32   בקטגוריות אני אנוכי גילוי עצמי, פילוסופיה ותכלית החיים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)