לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

תחל שנה וברכותיה, תכלה שנה וקללותיה


אווה ישראבלוג, עדין לא תומכים בפיירפוקס כמו שצריך.

אני רוצה לעבור לווורדפרס בהקדם

ועל כן אם יש למישהו המלצה על מקום חינמי לאחסן בו / מוכן להביא לי שטח אחסון מינימלי, ואפשריות ניהול. אשמח ואגמול לו על כך.

 

הולכת להיות לי שנה מרגשת והיא מתחילה עכשיו.

השנה יהיה: פסיכומטרי, שחרור עבודה ולימודים!

בינתים עד עוד שבוע מהיום יוצב לו בלוג חדש ועמיד הנושא את שמי.

 

 

ועל השנה האחרונה והיום האחרון אני יודה לשלומי שבן על השיר אינטואציה.

"שאלוהים ייתן לי כוח
הלילה זה עבר
היא לא הייתה.... אבל בכלל".

 

 

נכתב על ידי kavod , 15/9/2007 23:57   בקטגוריות אני אנוכי גילוי עצמי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)