לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

פוסט א1


קדם פוסט...

חוקי בלוג

1. לא להסתכל למטה(צד שמאל)! (יופי הסתכלתם, מאוד בוגר) ..אני לא זונת צומי ..הבלוג הזה הוא בשבילי לא בשבילכם לא מעניין אותי כמה קוראים אותו (כמה יקרא אותו..) אני כותב מה שאני כותב לעצמי.. מה שכן, תגובות אף פעם לא יזיקו (אהבתם וגם אם לא אהבתם). הרבה תגובות יעודדו אותי לכתוב.. לא תגיבו לא יכתוב..

2.לכל כלל יש יוצא מין הכלל.. החוק הכי בסיסי שלי. (ואתם יכולים להלשיח אותו על כל דבר שכתבתי אני יכתוב..כולל לחוקים ולחוק זה)

3.אני שונא חוקים.  קיומם גורם לכך שיפרו אותם. והחוקים הנ"ל הם בשבילי(ואני יפר אותם)

 

נכתב על ידי kavod , 14/9/2004 01:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)