לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

ויקי קנפו וחיות אחרות


ויקי קנפו אשר הנהיגה את מאבק האמהות החד הוריות חזרה בסערה לתקשורת לאחר שהצטלמה בסרט ערום, לא באמת סרט פורנוגרפי אלא בסה"כ נסיון נואש שלה לחזור לשיח הציבורי זאת לאחר שהציבור שכח ממנה. זאת לאחר פחות מחודשיים שהייתה בכותרות. לציבור קל לשכוח ממישהי שאינה מופיעה בפרסומות  או בתוכניות הרייטינג שהם מצידם לא ששו לתת לה שעות שידור מכיון שהיא הפכה להיות פחות ופחות אטרקטיבית, ולאחר שהבינה זאת קנפו בחרה על פיה בצעד נואש והצטלמה בערום.

הסרט עצמו(אינני ראיתי אותו!) מראה מחד גיסא את ויקי קנפו שהפכה להיות חיילת של התקשורות(כפי שאמרה שהיא הצטלמה בעקבות בקשה של האתר הפורנוגרפי) אשר משחקת בה כאות רצונה. ומצד שני הסרט אשר אמרו להיות סרט פורנו מראה אישה ממוצעת שכאשר היא ערומה היא איננה אירוטית כלל וכלל.

לפי דעת ויקי קנפו טעתה מבסיס מאבקה, הבעיה לדעתי היא לא הממשלה בתחום הזה..הקיצוץ שנעשה היה קיצוץ שחל בכל שכבות העם. כבן לאם חד הורית אני חושב שישנה תמיכה ממשלתית מספקת למדי באמהות החד הוריות, וברגע שיש קיצוץ, לפי דעתי מין תפקידי הממשלה לא לרחם על שום שכבה. ויקי קנפו אשר חיה על חשבון העם מעשנת ומחזיקה בפלאפון כמו רוב המובטלים בארצנו לפי דעתי אלה הן מותרות, אשר יכולים להחזיק בהם רק בעלי היכולת. וויקי וחברותיה צריכות לקבל ומקבלות כסף אשר אמור לספר קיום בסיסי ביותר.

 מדינת ישראל הצליחה לצמוח בזכות חופש כלכלי, ולא בזכות הסוציאליזם אשר מחריף את המאבקים הפנימיים במדינה וגורם לאבטלה וצמיחה שלילית, ולכן על הממשלה לדאוג לפיתוח וצמיחה של יוזמה חופשית והשקעות במדינה מחד ושמירה על יעלות בתחומי ההוצאות(אי שמירה על היעלות גרמה למיתון הממושך בעולם בכלל).

ביקורות על הממשלה יבואו בפוסטים אחרים, מבחנתי זה היה פוסט שנשמע זקן ולא ממש היה כתוב כראוי. בתקווה שאלמד בהמשך לכתוב יותר זורם.

קישורים בנושא:

http://news.walla.co.il/?w=//599804#section1

http://www.nrg.co.il/online/10/ART/783/143.html

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%99_%D7%A7%D7%A0%D7%A4%D7%95

4500 תוצאות בגוגל ל"ויקי קנפו" + "ויקי כנפו" יותר מידי לעניות דעתי

נכתב על ידי kavod , 19/9/2004 00:35   בקטגוריות אז למה לי פוליטקה עכשיו?!  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)