לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

צצ'ניה על מגש רוסי


צ'צניה נכבשה על ידי אמא רוסיה ב1858. באזור זה ישב בעבר עם  אשר במרוצת השנים לכיוון תחילת המאה ה21  רכש סממנים אתניים בעיקר דתיים(איסלם).


תוך כדי כך י לעצמאות גברו ביחד עם כל שאר העמים, שאר העמים קיבלו עצמאות אך הצ'צנים קופחו. זאת שלאחר מלחמת העולם השניה אמא רוסיה החליטה להשמיד את העם הצ'צני. בשביל זה הם לא היו צריכים פתרון סופי אלא רק סטלין אחד שהורה למשטרה החשאית להשמיד את העם הצצני, וכך נהרגו כשליש מהלאום הצצני(לערך אחוז היהודים שהושמדו בשואה).


הצצנים המקופחים קיבלו את עצמאותם ב1997 חמש שנים לאחר שהכריזו על עצמאותם. אמא רוסיה באמצע שאגה והרגה מעל אלף אזרחים צצנים באמצע שנות ה90.


ב99 חלה תפנית ורוסיה סגרה את צצניה. עיתונאים מבחוץ לא הורשו לראות אלא מה שרוסיה הראתה להם, מה שלא הוסכם ע"י הצצנים וכך החל הטרור הצצני ובמהלך 5 השנים האחרונות נהרגו כ-300 בני אדם לא לכלול את חטיפת בית הספר.


בעוד כחודש וארבעה ימים יצוין שנתיים לחטיפת התאטרון הרוסי עי מחבלים צצנים. המחבלים עטו עליהם חגורות דמה וכך גם הפצצות ששמו על הבמה(ועליה בני הערובה) הרוסים מיהרו להגיב ורצחו 129 מאזרחי רוסיה.


לאחרונה נכבש בית ספר רוסי ע"י מחבלים צצנים, הרוסים לא היו מוכנים להבליג ולענות לדרישות(המאוד מוגזמות) של הצצנים וניסו בפזיזות יתרה להשתלט על הבית ספר דבר שכידוע גרם לקורבנות רבים.


נשאלת כמובן השאלה במה שונה הטרור הצצני מהטרור שאנו חווים על בשרנו...


החמאס מצידו מזדה עם הטרור הצצני.


אנחנו מצידנו מתעלמים כהרגלנו מהטרור העולמי. זאת מכיוון שדעתנו חלוקת חלק יגידו כי יש לעזור לרוסים בפעולות מנע וחלק יבינו שהמצוקה הצצנית היא מקרה יאוש. בכל מקרה צרת רבים חצי נחמה לנו.


העם הצצני מצידו מתנגד לפעולות הטרור בניגוד לעם הפלסטינאי המראה את שמחתו.. זה לפחות מה שמראים לנו..מי מראה לנו? התקשורת הישראלית מחד ומעטי העיתונאים המצליחים לחדור לצצניה.


הצבא הרוסי מתחיל להבין בכל מקרה שהוא טעה בצצניה אך עדין המצב רחוק מהבנה אמיתית, השאלה היא מתי זה יקרה אצלנו? האם אנחנו רוצים עוד 100 שנה ויותר של טרור פלסטינאי, ולהמשיך את הכיבוש לעד.


 


 


עוד קצת לינקים:


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2969277,00.html


http://news.walla.co.il/?w=/2/594478


http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=471013&contrassID=1&subContrassID=1&sbSubContrassID=0


http://www.nrg.co.il/online/1/ART/773/770.html


 

ודעתי.. אנחנו חייבים להודות שטרור הוא אמצעי נורא אשר אין להיכנע לו מחד אך הוא אמצעי של יאוש מאידך..

הצבא הרוסי טעה כבר 150 שנה מרגע כבישתו את האזור.. ובעיקר הפסדו במלחמה הקרה. מדינה לא יכולה לכבוש מדינה אחרת מכיוון שהמדינה הנכבשת חשופה(בעיקר כיום) למתנהל במדינה הכובשת, הבדלי המעמדות יוצרים יאוש ותסכול(אנושיים..מה אם את\ה הייתם נולדים כפלסטינאים ולא היה עובר יום בילדותכם מבלי לראות טנק עוין).

הטרור הוא הסימפטום לבעיה..לא הוא הבעיה!!!! יש לשפר את איכות החיים של עמים נכבשים אם לא בגלל טענות אנושיות אז מטענות אנוכיות היסטוריות.. עמים שנכבשו והושלט שם משטר אחזר העם השולט קיבל טרור(רוסיה, ישראל והרשימה ארוכה).

לעומת זאת עמים שיטפחו וישמרו וידאגו לעם הנכבש יקבלו שקט ואיכות חיים(דעתי). לצערי אין הרבה דוגמאות(בעבר הכרזת כורש וכיום אוסטריה-גרמניה) מכיוון שעם נכבש מהבסיס יוצר התנגדות וצבא(לא עם!) כובש מין הסתם הוא אינו צבא רחמן ונחמד והסיבות שהוא כבש כנראה הם כלכליות(טריטוריאליות) או כנגד להתנגדות(כדוגמת ארצנו).

 

 

עוד פוסט יבש למדי..בתקווה שלאט לאט אני ישתפר..

 

נכתב על ידי kavod , 19/9/2004 19:17   בקטגוריות אז למה לי פוליטקה עכשיו?!  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)