לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

אמא שלי כמיט הרגה אותי


יש לי חום משלשום בערך אתמול חברה שלי שכנעה אותי לקחת אקמול שאלתי את אמא שלי עד מתי התאריך היא ענתה עד סוף 2004 דבר שהיה תמוהה לי..אבל מחוסר ברירה האמנתי. החום ירד ובאמת הרגשתי הרבה יותר טוב.

אח"כ לא הצלחתי לישון כל הלילה. בסוף לקחתי עוד כדור בבוקר.

אני שונא לקחת כדורים. אתה לוקח משכך כאבים ואז אתה מרגיש שהגוף שלך משותק, זה הרבה יותר גרוע מסמים, הנה נתון שבטח לא ידעתם שכ2000 איש ואישה מתים מידי שנה בארץ בגלל כדורים.

לפני שעתיים אמא שלי שכנעה אותי לקחת את כדור בסוף לקחתי עוד אחד ואז החום עלה לי לרמות לא נורמליות הרגשתי שאני הולך למות, אז אחותי שמעה מוזיקה בפול ווליום דבר שעוד יותר פיצץ לי את הראש. אף אחד לא בא במשך שעתיים בערך לבדוק לשלומי בזמן שאני מרגיש גוסס..ותאמינו לי זה הרגשה נוראה.. בעיקר שאתה יודע שאמא שלך שיקרה לך כשאמרה לך שעדין לא פג התוקף לתרופה. אחרי זה החום טיפה ירד הרגשתי טיפה יותר טוב, אחותי נכנסה לחדר הפילה לי חצי מהדיסקים ברעש נוראי אח"כ אמא באה וכאמרתי לה שתביא לי את האריזה של האקמול היא הביאה ואמרה עכשיו שזה בכלל עד סוף 2005 . כמובן שהיא שיקרה היא אפילו לא הודתה בזה התאריך היה אמצע 2003.

שאמרתי לה שאני לא סומך אליה יותר היא ניסתה לעשות לי רגשות אשמה כאילו היא לא שמה לב.

אני לא רוצה לגור פה יותר...נמאס לי רע. אני רוצה לברוח, לעזוב את העולם הקר והנורא הזה שבו אמא שלי לא חושבת פעמים לפני שהיא משקרת לי וכמעט הורגת אותי.

נכתב על ידי kavod , 7/10/2004 16:37   בקטגוריות a pig in a cage on antibiotics  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)