לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שווה שווה שונה


השוויון במצע של החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון(זהות, דמיון, אותו הדבר, חפיפה, הקבלה, היעדר הבדלים, גדלים שווים, תיקו).

מדבר על:  

השוני בין עובד למעביד,

השוני בין אנשים שגרים בבמקומות מסוימים,

השוני בין אנשים שנולדו לדת מסוימת,

ועל השוני כאשר נולדים במין מסוים.

מסתבר שהשווה של חד"ש זה שונה.

ועם כבר שוויון אז עד הסוף.

ובאותה הזמנות אפשר לחלק שטחים.

 

ויש אנשים שטוענים שזה לא שוויוני בגלל שאין מספיק נשים או יהודים ברשימה.

ויש גם מי שיצביע לחד"ש.

 

אני בכלל להקים מפלגה שתורכב ככה

1. אישה חילונית יהודיה עם שיער שחור ממוצא אשכנזי

2. גבר מסורתי עם שיער חום ממוצא מזרחי

3. אישה דתיה עם שיער מכוסה ממומא מזרחי

4. גבר חילוני עם שיער בלונדני ממוצא אזכנזי

5. אישה ערביה עם שיער חום בהיר

6. גבר חילוני קירח ממוצא כפכזי

7. אישה אתיופית עם צמות

8. גבר ערבי משופם

9. אישה חילוניה עם שיער אדום ממוצא אמריקאי

10. גבר חרדי עם פאות שחורות ממוצא אשכנדי 

 

מועמדים נא לשלוח הצעות למייל.

חשוב לציין שממש לא אכפת לי מה עשיתם בחיים שלכם או מה המניע שלכם. העיקר שתעמדו בקרטריונים!

כל מה שחשוב לי זה המין שלכם, הדת שלכם, צבע שיער ומוצא. כי אחרי הכל אני שוויוני.

 

 

נכתב על ידי kavod , 24/3/2006 00:34   בקטגוריות אז למה לי פוליטקה עכשיו?!  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחזית לבחירות


מושבים בכנסת ה17

עבודה 28
קדימה 27
ליכוד 18
ש"ס 13
מפד"ל-א-ל 11
ישראל ביתנו 5
ערביות 5
יהדות התורה 6
מרצ 5
עלה ירוק 3

קואליציה של העבודה קדימה ומרץ(אולי עלה ירוק)
תיקים בממשלה
חוץ - פרס\ציפי לבני(קדימה)
פנים - מרץ
מדע - מרץ
אוצר - עבודה
בטחון - קדימה
איכות הסביבה+תירות - עלה ירוק
חינוך - העבודה(יולי תמיר)
משפטים - קדימה

הבחירות לא יחזיקו יותר משנתיים

אני כלכך מקווה שאני טועה

הסקריםהפוכים
אז אולי גם אני קצת

ואינדקס לסיום
נכתב על ידי kavod , 10/3/2006 12:31   בקטגוריות אז למה לי פוליטקה עכשיו?!  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תוצאות הבחירות


אחרי שהארץ וערוץ 2 הכפישו היום את אולמארט(ובגלל שהוא סתם אידיוט)

ובגלל שאנשים מבולבלים(וזה בלשון המעטה).

לדעתי אמיר פרץ הוא זה אשר יעמוד בראשות הממשלה בעוד חודשים אחדים.

וכן הוא ירכיב ממשלה עם קדימה ש"ס ומרצ(?).

 

 

 

לא אגיד שלא אכפת לי. כי הקומניסט.

יגדיל את הגרעון

יקטין את הפערים(על ידי כך שיגרום לכל להיות עניים-במובן המעשי-)

יפציץ אותנו בנתונים שקריים(ויגלה לנו איך אחרים טועים).

יקח לנו עוד ועוד חופשץ

לא יעשה שום דבר במובן המדיני.

יתמוך מראשות הממשלה בשביתות.

ויהרוס את המדינה(על ידי תמיכה באי עשיה)

 

 

נכתב על ידי kavod , 24/2/2006 21:34   בקטגוריות אז למה לי פוליטקה עכשיו?!  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)