לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עוד שביתה ועוד שביתה.


ההסתדרות החדשה -של העובדים- פתחה השבוע בשביתה כללית.

כמה דעות של אנשים ותגובתי.

תאצ'ריזם עכשיו! מסכים עם כל מילה.. לפי דעתי בלי ספק שביתה צריכה להוות איום בלבד, ואסור להשתמש בה, כי היא נשק יום הדין של כלכלת המדינה.

על שביתות, גרעונות וחוסר קיומם של זיכרון או הבנה מסכם יפיפה את הגורמים למצב הקיים ואת חוסר הענות לפטור אותו. כי הרי אנחנו מצוינים בלפתור את הסימפטומים, ואת המחלות מקווים שיפטור המחליף שלנו. הפתרון של השביתה היא כמובן העברת הגרעונות מהרשויות אל המדינה והנה הרשויות ממשיכות להתקיים, והנה הסימפטום נעלם..והמחלה עוד תחיה ותבעט.

הערה קטנה בעקבות השביתה.. הערה נכונה... מבין הדברים שאנו למדים מהשביתה היא שאם הייתה הפרטה של החברות הממשלתיות...מה טוב היה.

המתקוממת הגיבורה התקוממה למשמע המקרר, שהוא לעניות דעתי לא נכתב כשהמשורר חווה זאת על בשרו אלא כתב זאת כי הוא שומע יותר מידי על הבדלי מעמדות במדינתנו.או המילים אחרות התקשורת מלבה את הפערים ומגדילה אותם -כך נולדים כוכבים דוגמת ויקי קנפו-, אנו רואים דרך התקשורת חלק קטן, קטן מאוד של המציאות, אנו רואים מחד את המיליונית התחתונה(כי הם אלו אשר יכנסו לשידור ויצברו רייטינג) ומאידך את המאיון העליות, איננו רואים את כל מה שבאמצע שהם הרוב במוחלט והמשקף של המדינה. וחבל, חבל מאוד שאנשים מאמינם -וכותבים שירים בהתאם- לנאמר בתקשורת ואף מאמינים לנתונים יבשים חסרי כל תוכן. ועל כן המתקוממת צודקת בדבריה.

שביתה: דמוקרטיה או אנרכיה? נשאל באתרו של נתניהו, מנהיג הבורגנים. אולי בפעם הראשונה הצדקתי את הכתוב שם פרט לכמה הסתיגויות. לגבי בית הדין לעבודה לפי דעתי הוא עשה עבודת קודש בכך שהוציא צווי ריתוק, וההסתדרות מצידה ביזתה את עצמה בכך שלא קימה בהתחלה את הצווים, ועל כן לפי דעתי צריכה להישפט. לאחרונה אנו נתקלים ביותר ויותר שביתות אשר נמנעות -בצדק- ע"י בית הדין, לי זה נראה עודף כח מכיוון שהוא יכול למנוע שביתה אמיתית. ועוד קצת לגביו הוא היחיד מבתי הדין שעד היום כל פסיקותיו נראו לי נכונות וקונקרטיות למצב.

לפי דעתי הקישור הישיר בכתבה בין בית משפט לחוסר צדק על פי אחד הצדדים הוא מוטעה כי צריך וחייב להיות בנמצא פתרון מחוץ לכתליו של בית המשפט -כפי שבית הדין לעבודה פסק-.

 

נכתב על ידי kavod , 23/9/2004 11:18   בקטגוריות העובדים המובטלים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)