לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

בקשות קטנות וקלות לביצוע


אין לי הרבה, באמת שלא, סך הכל הרי החיים שלי דבש, אבל אם רק אפשר היה שהכוורות שלנו יתחילו להפיק דבש והרבה, ולא רק צרות ובעיות ומריבות בין הדבוראי הפרטי שלי והילדים, ומועצת הדבש, ועוד כמה גורמים שהשתיקה יפה להם, ושאנשים יבואו לקנות את הדבש הזה כדי שהמשיכת יתר שלנו תקטן ואולי, אמרתי אולי!, תיעלם לגמרי?


ואם אתה כבר בעניין שלי אפשר בבקשה להוריד מעלי איזה עשר עשרים ק"ג בלי שאני ארגיש?


וכדי שלא תחשוב שאני בן אדם חומרני וחסר ערכים שרק כסף ואוכל מעניין אותו אז אולי תוכל לסדר לי לכתוב מצחיק, מדליק ומשעשע כמו הגברת הנהדרת הזו שברצון הייתי שולחת לה מתכון פשוט לעוגה פשוטה, אבל עלי להודות שברגע שהתחילו למכור עוגות בסופר ליד הבית העפתי את מחברת המתכונים הפשוטים שלי לבוידם ואין מצב שאני אחפור שם לחפש אותה, אלא אם כן אלוהים יואיל בעוצם ידו וברוב טובו לסדר לי את הבלגן שיש שם או טוב יותר, לשלוח לי איזה צעיר מסוקס ושרירי שיעשה את העבודה הזו במקומי, ובבקשה תקפיד שהפעם, בניגוד לבעלי, הוא יהיה בן אדם שאוהב לזרוק חפצים חסרי תועלת ולא חושב שאסור להרוג עכבישים.


חן חן ושבת שלום לך אלוהים, ואגב, אם תהסס פעם בנוגע להרחבת הקונספציה הזו של שבת גם ליום ראשון אז חדל מהיסוסים ותעשה את זה, ויפה שעה אחת קודם, כי בעוד כמה שנים אני יוצאת לפנסיה.


יאללה, ביי.


הגינגי לפני שלושים שנה
נכתב על ידי , 22/11/2008 06:53  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאמי ב-25/11/2008 17:30




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)