לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Even sunshine burns sometimes.


No man or woman is worth your tears, and the one who is, won't make you cry.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

no smoking zone || 1000



להפסיק לעשן לתמיד.
עוד אחד מהמטרות האלא של השנה החדשה.
עומד לצד לרזות.
להחזיק מערת יחסים.
ולהיות מאושרת...
אז... מעכשיו הבלוג הזה הוא no smoking zone

מישהו פעם אמר לי , לרשום את כל ההחלטות של השנה החדה... לשים אותן במעטפה ואז לבדוק האם עשיתי אותן... אבל רק בסוף השנה הבאה.
אז אני בעד לנסות... בגלל זה לא הולכת להיות פה רשימת ה-to do או מה שזה לא יהיה... זה הולך להיות חתום במעטפה ואם אני אחייה עד שנה הבאה יהיה לכם משהו מאוד מעניין לקרוא על מה שעשיתי השנה.
אז סיכום שנה?

2009:
התחילה מצויין , אולי לא בנשיקה אבל התחילה די בתנופה.
הכרתי מלא אנשים גם מהצפון וגם לא מהצפון . נהנתי מהחיים ובכלליות כיוויתי לשנה טובה יותר.
במהלך השנה החלטתי לנסות להתקבל לפנימיה יאס"א שכמובן לא הצלחתי.
אחר כך החלטתי שאני עוברת לגור אצל אבא שלי בכפר סבא ואמרתי ביי ביי לצפון.
חברה טוב שלי עברה ליאס"א , חבר הכי טוב שלי גר בת"א , חברה הכי טובה שלי עדיין גרה בצפון אבל מצאתי לעצמי חברים חדשים.
בוא זמנית גם הכרתי חבר מכפר סבא ושרדנו ביחד משהו כמו החודשיים וחצי.
בערך בזמן שנפרדנו התחילה החרישה שלי בחנות קעקועים שבכפ"ס... מצאתי את עצמי מרותקת למקצוע ושוב לציור והתאהבתי מחדש באומנות שהתחלתי להכיר.
התחלתי ללמוד בבית ספר בכפר סבא, הציונים שלי היו במגמת עלייה.
הכרתי את שהם , החזקנו ביחד גם כן משהו כמו חודשיים.
נהנתי מרוב השנה הזאת... את האמת שאני מעדיפה לזכור רק את הטוב של השנה ולא להתחיל להתבכיין.

1000 כניסות! זה הישג די מרשים אני חושבת...
1000 אנשים באו ונכנסו וקראו אך ורק על החיים שלי.
בלי הרבה תמונות.
בלי הרבה שטויות
רק אני והדעות הצפות שלי.
אז תודה רבה רבה רבה



נתראה ב2010 או טיפה לפני

נכתב על ידי , 29/12/2009 20:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




1,786
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxXTikapoXx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xXTikapoXx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)