לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Even sunshine burns sometimes.


No man or woman is worth your tears, and the one who is, won't make you cry.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

הבטחה


שוב פעם , אני מבטיחה לך... דברים קשים , דברים חשובים. דברים שכ"כ הייתי מקווה שהיו קורים.
הם קשים... קשים לי...
אבל , הפעם אני מבטיחה , הפעם אני עושה.
לעט לעט אני נזכרת בפעמים קודמות... בשנים קודמות... נזכרת בנו , במי שהיינו... ומתגעגעת...
אני מתגעגעת אליך.
אל החום שהגוף שלך נותן לי
ואת הרוגע שהנפש שלך מקנה לי.
לא הייתי משנה בך דבר , כלום באמת שלא... אתה מושלם לטעמי , אתה החבר הכי טוב שלי לעולם אני לא אחליף אותך

אני נאחזת בחבל דק בכל הכוח שלי. ככול שאני משקיעה יותר, אני מגלה עד כמה אני יכולה גם לעזוב.
הדרך לא קשה ולא מפחידה כמו שחשבתי , רק המוח שלי עשה אותה לכזאת.
הכל קל , הכל פשוט... אבל הכל מפחיד אותי...
אני פוחדת מהכללות... מהעולם הגדול , אני אוהבת מקומות קטנים... פינות חמות , שקט.
העולם שונה , הוא גדול , קר ורועש... אני לא אוכל לחיות בו בלי לאכז בחבל שלי...
אני אולי לא מבקשת , אבל לפעמים אני צריכה עזרה , אולי לא ירצו להביא לי אותה , אבל אני מודה,
אני צריכה עזרה.
יש לפני הר גבוהה וקשה לתפס. ואחריו ורידה כה קלילה ומתונה.
הכל בחיים זה עליות וירידות.
פעם קשה ופעם קל.
פעם אוהב ופעם שונא.
אי פעם , פשוט נוכל להישאר במקום? לא לזוז, לא לעלות ולא לרדת. רק להיות באותו מקום , רק אני ואתה
נכתב על ידי , 27/1/2010 17:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




1,786
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxXTikapoXx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xXTikapoXx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)