לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Even sunshine burns sometimes.


No man or woman is worth your tears, and the one who is, won't make you cry.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009



Love of mine some day you will die

But I'll be close behind
I'll follow you into the dark

No blinding light or tunnels to gates of white
Just our hands clasped so tight
Waiting for the hint of a spark
If heaven and hell decide
That they both are satisfied
Illuminate the no's on their vacancy signs

If there's no one beside you
When your soul embarks
Then I'll follow you into the dark

In Catholic school as vicious as Roman rule
I got my knuckles brusied by a lady in black
And I held my toungue as she told me
"Son fear is the heart of love"
So I never went back

If heaven and hell decide
That they both are satisfied
Illuminate the no's on their vacancy signs

If there's no one beside you
When your soul embarks
Then I'll follow you into the dark

You and me have seen everything to see
From Bangkok to Calgary
And the soles of your shoes are all worn down
The time for sleep is now
It's nothing to cry about
Cause we'll hold each other soon
The blackest of rooms

If heaven and hell decide
That they both are satisfied
Illuminate the no's on their vacancy signs

If there's no one beside you
When your soul embarks
Then I'll follow you into the dark
Then I'll follow you into the dark
השיר זה פשוט מדהים 3>
יכול להעלות בי כ"כ הרבה רגשות... ואני פשוט מכורה אליו...
למרות שזה לא הקצב הרגיל שלי... מצאתי אותו בכלל דרך ציור וסיפור ממש ארוך...
ומאז אני די מכורה... אני די בטוחה שההורים שלי רוצים לרצוח אותי , כי הוא פשוט נשמע פה בלופים.



אז די הרבה הציעו לי לצאת איתם לסילבסטר היום.
ובסופו של דבר אמרתי לא לרובם... ואני ככל הנראה אצא אם שהם...
אני לא יודעת...
זה לא שאני לא מתה על שהם...
אני חושבת... שתמיד רציתי להתחיל שנה חדשה בדרך טיפה שונה , כמו שכולם רוצים.. או שאני פשוט מעדיפה לחגוג אותה בWOW...
אני יודעת ששהם קורא לי את הבלוג תמיד (אז שהם אנחנו עוד נדבר על זה...)



המכתב שלי לשנה החדשה עוד לא גמור... אבל עכשיו אני העבוד אליו עכשיו...
לא ידעתי שזה יהיה כ"כ קשה...
אבל אני אצליח D:
מחר מבחן במוזיקה ואכן כדי שאני אלמד =\

להתראות


רק למקרה שממש רציתם גם לשמוע את השיר המפורסם למעלה -
http://www.youtube.com/watch?v=Am0IFwjPyYA&NR=1&feature=fvwp


נכתב על ידי , 30/12/2009 19:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



no smoking zone || 1000



להפסיק לעשן לתמיד.
עוד אחד מהמטרות האלא של השנה החדשה.
עומד לצד לרזות.
להחזיק מערת יחסים.
ולהיות מאושרת...
אז... מעכשיו הבלוג הזה הוא no smoking zone

מישהו פעם אמר לי , לרשום את כל ההחלטות של השנה החדה... לשים אותן במעטפה ואז לבדוק האם עשיתי אותן... אבל רק בסוף השנה הבאה.
אז אני בעד לנסות... בגלל זה לא הולכת להיות פה רשימת ה-to do או מה שזה לא יהיה... זה הולך להיות חתום במעטפה ואם אני אחייה עד שנה הבאה יהיה לכם משהו מאוד מעניין לקרוא על מה שעשיתי השנה.
אז סיכום שנה?

2009:
התחילה מצויין , אולי לא בנשיקה אבל התחילה די בתנופה.
הכרתי מלא אנשים גם מהצפון וגם לא מהצפון . נהנתי מהחיים ובכלליות כיוויתי לשנה טובה יותר.
במהלך השנה החלטתי לנסות להתקבל לפנימיה יאס"א שכמובן לא הצלחתי.
אחר כך החלטתי שאני עוברת לגור אצל אבא שלי בכפר סבא ואמרתי ביי ביי לצפון.
חברה טוב שלי עברה ליאס"א , חבר הכי טוב שלי גר בת"א , חברה הכי טובה שלי עדיין גרה בצפון אבל מצאתי לעצמי חברים חדשים.
בוא זמנית גם הכרתי חבר מכפר סבא ושרדנו ביחד משהו כמו החודשיים וחצי.
בערך בזמן שנפרדנו התחילה החרישה שלי בחנות קעקועים שבכפ"ס... מצאתי את עצמי מרותקת למקצוע ושוב לציור והתאהבתי מחדש באומנות שהתחלתי להכיר.
התחלתי ללמוד בבית ספר בכפר סבא, הציונים שלי היו במגמת עלייה.
הכרתי את שהם , החזקנו ביחד גם כן משהו כמו חודשיים.
נהנתי מרוב השנה הזאת... את האמת שאני מעדיפה לזכור רק את הטוב של השנה ולא להתחיל להתבכיין.

1000 כניסות! זה הישג די מרשים אני חושבת...
1000 אנשים באו ונכנסו וקראו אך ורק על החיים שלי.
בלי הרבה תמונות.
בלי הרבה שטויות
רק אני והדעות הצפות שלי.
אז תודה רבה רבה רבה



נתראה ב2010 או טיפה לפני

נכתב על ידי , 29/12/2009 20:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Everyday Is Exactly The Same


רוצים לדבר על משהו?
בואו נדבר על החיים , מה אנחנו עושים איתם.
יש כאלה שקוראים לזה בזבוז , יש כאלה שיקראו לזה להנות מהחיים.
אז מה האמת?

כל יום נראה לי כבר אותו הדבר , לקום בבוקר , לקחת את התרופות לחזור למיטה ולחכות ... אני לא יודעת כ"כ למה אני מחכה אבל אני מחכה.
לאסוף מספיק כוחות ולקום.
לצחצח שיניים , לשתוף פנים , לחזור להראות כמו בת אדם ואז...
לא לעשות כלום.

לבזבז את החיים שלי בתוך מעגל היגון התמידי שלי.
אני תמיד מצטערת שאני לא עושה כלום עם החיים שלי וזה מוביל אותי לדיכאון , אבל הדיכאון גורם לחוסר רצון אשכרה לקום ולעשות משהו.

Everyday Is Exactly The Same

אין שינוי , לא בי ולא בסביבה , לא במי שאני ולא במה שאני.
אני מפלצת? מלאך? סטן?
מה אני בכלל?

עוד מישהו חוץ ממני מרגיש כ"כ מבולבל... או שרק אני בכוח מנסה למצוא משעמעות נסתרת...
כי אם אין משמעות , אם אנחנו יצורים שחיים על אינסטיקטים כמו כל יצור בר אחר...
אז , למה לי לחיות?

אני תמיד רוצה שינוי , תמיד רוצה לשבור את המעגל... אבל אף פעם לא רוצה להשקיע בזה כוח.
רוצה תוצאות מיידיות , עכשיו ושלא יגזלו ממני הרבה כוח... בלי חזרות שזה יבוא לי בטבעיות...
אין דבר כזה.

אז עד שאני לא אמצע את הכוח שבי , לקום ולעשות... אני פשוט אסתובב ואחזור למיטה


לקנות גיים קארד לWOW


ילין

נכתב על ידי , 16/12/2009 08:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




1,786
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxXTikapoXx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xXTikapoXx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)