לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

hollow.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008


היי..

קיבלנו את התשובון למבחן באזרחות..הכל היה נכון..אולי לא דייקתי בניסוחים פה ושם..אבל לא נראלי שיורידו לי הרבה על זה..

היום היה לי מבחן, הלך בסדר..זה מורה שהוא לא מכשיל אף אחד ולא נותן לו מתחת ל70 אבל זה כמובן לא מספק אותי.

לא למדתי בכלל אז עכשיו אני אוכלת את מה שבישלתי.

אממ..

כמו שאמרתי בפוסט הקודם, אני הגעתי למסקנה שגם אם אני אוכל 200 קל' ביום וגם אם אני אוכל 600, קצת הירידה שלי הוא אותו הדבר גם ככה, רק שאם אני אוכל 600-650 קל', לא יהיו לי בולמוסים ואני לא אהיה רעבה.

אז היום אכלתי עד כה-

יוגורט אקטיביה 0%-60 קל'

קפה עם חלב דל שומן- גג 40  בהגזמה

אממ חתיכה קטנה של עוגה-נגיד 100 למרות שזה בטוח פחות..

עדיף אבל לחשב יותר מאשר פחות.

אממ ו2 סוכריות ללא סוכר של מרמולייט-14 קל'.

זהו בינתיים..

בערב אני אוכל חזה עוף בתנור-200 גג...זה בלי שמן ורק תבלינים

ואיזה 4 כפות אורז-150

סלט-50

חתיכת ממש פיצית של חלה-30.

וכמובן דיאט קולה, תה, מים וכו'.

יוצא בול 650.

וגם הייתי בחדר כושר..לא עשיתי פעילות אירובית או משו..רק רצתי איזה 2 דקות וחצי ושאר הזה[40 דקות בערך] עשיתי מכשירים וכאלה..

השריר שורף יותר קל' וגם אני יותר רואה תוצאות על הגוף.

עוד החלטה: אני לא אשקל כל יום כמו תמיד, אלא כל יום ראשון ורביעי.

אני די גאה בעצמי, כי כל יום השבוע עשיתי ספורט לפחות 45 דקות כל פעם ופעם אחת עשיתי שעתיים.

אז זהדי טוב אני מניחה.

אממ שבוע הבא יש לי  טיול שנתי,ולא נראלי שאני אתפתה של לאוכל יותר מדי, כי די נמאס לי מכל הקישקושים..

אני אביא איזה 2 סנדויצ'ים מלחם מלא קל וירקות למשך היום, אני אביא דיאט קולה ואז אני אחכה עד הערב ואני אוכל קצת בארוחת ערב ודי..

טוב אבל יש עוד זמן..

זהו..

 

נכתב על ידי if you can't fight her, join her/ , 14/11/2008 13:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  if you can't fight her, join her/

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לif you can't fight her, join her/ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על if you can't fight her, join her/ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)