לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the life =\




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

אוווף נמאס לי כבר !






היא כלכך תיינוקת !

מזה היא נעלבת ? , כמה צוומי היא צריכה ?! כל הזמן צריך להתייחס אליך ?

אז פעם אחת שאלת מי יוצאת היום ולא ענינו לך אז את נעלבת ובוכה ?!

מה את סתומה ?

כאילו תבלייגי אחותי , לא כ ל העולם סובב סביבך .

וזאת שאמרה שאני תינוקית , את לא מכירה אותי ! אני יכולה להתעצבן על שטויות ,

אבל מלא אומרים לי שאני בוגרת לגילי [:

בקיצור אני יוצאת היום .. אינלי כוח ונראה איך יהיה .

אני מתה ששי יתקשר אלי ! אני מתגעגעת אליו =\

אווהבת המון 3>

סתם ייילדה =]

 

נכתב על ידי סתם ייילדה =] , 14/11/2008 19:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חח לא מצליחה לחשוב על כותרת לקטע P:


לא התאפקתי , הייתי חייבת להתחיל לכתוב ! ( חשוב לי שתדעו שאני כותבת בשמות בדווים )

למה הוא לא יוצא לי מהראש ?

לא דיברנו מיום רביעי וגם זה היה רק בסמסמים ועל שטויות =\

וחוצמזה למה כשיודעים שאני מסתובבת איתו אומרים לי עליו שהוא איכס ?

הוא כזה חמוד , גם מבחוץ הוא נראה ממש לא רע ! אפחד לא באמת מכיר

את האופי שלו .... אולי לירון כן , הרבה מאוד חושבים שאנחנו חברים ובטוחים שהוא אוהב אותי

אבל אנחנו לא .

הוא גם לא יודע שאני אוהבת אותו , שאני לא מפסיקה לרגע לחשוב עליו ...

אם אחת החברות שלי תדע שאני אוהבת אותו היא לא תפסיק לרדת עלי .

בעצם מאיה כן יודעת . וואי מאיה מעצבנת אותי !

היא נורא יבשה . איפשר לרדת עליה מבלי שהיא תעלב ,

וחוצמזה היא מלאה והיא חושבת שאני והיא זה אותו גוף ... אני לא משוויצה

אבל אני ה ר ב ה יותר רזה ממנה . ואני לא אחת שמשתחצנת , עוד לא הספקתם

להכיר אותי . וחוצמזה מה היא ילדה קטנה ? אני לא אשכח אבל מאז שאני והיא בכתה ג' בערך ,

כל מה שאני קונה מוזר פתאום גם לה יש... זה כלכך שטותי להתעצבן על זה אבל זה ממש נכון !

והיא עדיין לא התבגרה ואפילו אמא שלה ככה. למשל היינו ממש קטנות ואמא שלי קנתה לי מגפיים

אמא שלה הלכה וקנתה לה את אותן מגפיים בדיוק , אמא שלי קנתה מעיל נורא יפה והראתה אותו

לאמא שלה אמא שלה התלהבה והלכה לקנות מעיל אותו הדבר , אני קניתי אולסטאר ואדידס פתאום גם לה יש .

אותו דבר עם הסקיני שלי מפול אנד בר , אווווח היא מעצבנת אותי !

עזבו חח מה נזכרתי בזה פתאום ?

טוב קייצור אני הולכת להתארגן לצופפים

המשך יוום טוביק :]

אווהבת 3>

סתם ייילדה =]

 

 

נכתב על ידי סתם ייילדה =] , 14/11/2008 15:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלווג חדש :]


שלומלום :]

פתחתי בלוג חדש , בו אני יעדכן מתי שאני אספיק.

פתחתי את הבלוג הזה כי כבר אינלי למי לספר איך

ומה אני מרגישה.

מקווה שתגיבו,

אווהבת 3>

סתם ייילדה =]

נכתב על ידי סתם ייילדה =] , 14/11/2008 13:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  סתם ייילדה =]

בת: 28




50
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם ייילדה =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם ייילדה =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)