לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Sapientia super Iustitia est

כינוי: 

מין: זכר

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

בחזרה לעתיד


לפתע התעוררתי, בוקע מתוך החלום, כמו אדם טובע הנפלט מן המים, החפץ לנשימה עמוקה ומתוקה. פתאום- בום! ה23 נחת עליי! עבר זמן לא מבוטל מאז הוכתב כאן טקסט. אני מחטט בעבר ומציץ באגף הנידונים לטיוטא ומוצא עוד קטע לא גמור על אימון עם המארינס האמריקאים. כמעט שכחתי שהוא היה קיים בכלל. נשכח הוא אי שם במגירת הזכרון. כמה עבר מאז. שדה שלם של זמן הספיק לצמוח, לנבול ושוב לפרוח. כבר מזמן פשטתי את כתונת הזית והשיער ארך וארך. זה זמן שלא נגעתי במקלדת למטרת כתיבה אמיתית. על המקום הזה בכלל הספקתי לשכוח. כבר לא מפקד כבר לא חייל כבר לא... אבל לאן אני ממשיך מכאן עם הדף הוירטואלי הזה...? גם קהל הקוראים הקטן והאינטימי שביקר מספר לא מבוטל של פעמים וחימם לי את הלב בשעות הכי קרות של התודעה האנושית, התפזר ונעלם לו. רק המקום הזה נותר באפילה המדומה של הוירטואליות..

מה אעשה בו? האם אחפוץ בו שיהיה לי לפינה שתזכיר נשכחות או שמא אזניח אותו ויעלם לו עם המזן, או שאולי אני צריך להמשיך את המסורת ולכתוב ביומן הזה...?

נכתב על ידי , 23/2/2012 23:24  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למ. קליימניק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מ. קליימניק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)