לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Sapientia super Iustitia est

כינוי: 

מין: זכר

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

מכות רצח


אני שולח אגרוף- וחוטף מהלומה קשה באוזן שמאל.


- אני מנער את הראש, מתאושש וקם על רגליי "זה עוד לא נגמר!" אני צועק ורץ לעברו,


כשמטר ממנו אני מזנק ובבעיטת נינג'ה שרק צ'אק נוריס הדגול יכול להתחרות איתה, שולח את אוייבי לשינת צהריים עמוקה. כך חשבתי לפחות. או לא. ממש לא. הבן זונה קם. ועוד איך קם, כאליו מעולם לא נפל.


"אתה חושב...?" שאל כשארשת מזלזלת על פניו ונימה זדונית בקולו. פה נלחצתי. פתאום, משום מקום, נפלה עליי קרונית! נקברתי באדמה.


מופתע ולא מבין מה כרגע נחת עליי, אני מפלס את דרכי מעלה, בתקווה להשיב מלחמה למנוול הזה שקרא עלי תיגר.


אני מתאושש. אט אט החושים חוזרים אליי. אני משגר עליו מהלומה נוספת בעזרת קלע. ממש כמו דוד הניצב מול גליית האיום, אני עומד מול הממזר הזה, ומשגר לו את האבן לתוך האף! צחוק רם בוקע מתוך גרונו, כשהוא קרב אלי. אני קולט פתאום את גודלו העצום. אני מבין שלמעשה אנוכי כמו נמלה קטנה וחסרת ישע אל מול כוחו וגודלו האימתני. "תחזור, תחזור על החומר שלך, ילד.." הוא לוחש כעת בנימת גיחוך, והדבר הבא שאני זוכר זה הרבה כוכבים שחגים סביבי בתנועה מעגלית קצובה. הנוגרה, היא זאת שהטיסה אותי אל אבות אבותיי. מן המכה הזאת, אני כבר לא מצליח להתאושש.


 


אני מעולף. זה נגמר. מבוא פיזיקה -1  אני- 0.


 


"לא למדת כלום אני רואה" הפעם זהו קולו של מר מרפי האהוב והדואג


"למדתי! בטח שלמדתי! כל השבוע הייתי קבור פה בלמידה!!!" אני מטיח בחזרה


"ובכן, לך תספר את זה למר גליית..."


 


"It ain't how hard you hit; it's about how hard you can get hit, and keep moving forward"


-Rocky Balboa


 

נכתב על ידי , 27/2/2012 00:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למ. קליימניק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מ. קליימניק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)