לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

. . .


. . .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

"תעשה טובה, תלביש על עצמך חיוך וצא כבר"


אמא שלי לא אוהבת שאני מתלבש בצבעים כהים או מתים, אמא שלי חושבת שהכלח צריך להיות צבעוני. אם יש לכם אמא מבוגרת יוצאת מרוקו שלא יודעת להתשתמש במחשב וחושבת שנעליים של "הלב בכחול" הן צעירות, אתם כנראה מבינים אותי, במידה ואין לכם במידה מסיויימת הרבחתם משהו.

אני לעומת אמא שלי חושב שהצבעים המתים (לבן, אפור, שחור) הרבה יותר יפים, ויתר על כך, הם הרבה יותר מחמאים לי, אבל אמא שלי חושב שאני צריך ללבוש מה שאנשים חושבים שיפה לי, לא מה שאני חושב שמתאים לי. הפוסט הוא לא נגד אמא שלי, הוא נגד הפוזה שתקפה הרבה אימהות בזמן האחרון. הגישה הצבעונית לחיים, ולא אני לא אומר שלא צריך צבע בחיים, אני פשוט חושב שאם כל החיים שלנו היו בצבעים בוהקים ומסנוורים, וכל הזמן היינו רק שמחים ואופטימיים, החיים שלנו לא יהיו יותר טובים, הם פשוט יהי יותר רקובים וחסרי טאקט. ובמידה מסויימת גם די צבועים...

אני לא אדם שמחפש דברים יפים ללבוש ולהתהדר בהם, אני מעדיף חולצות טירקו לפעמים עם הדפס של האפי טרי פריינדס לפעמים עם הדפס של אלבום ולפעמים עם סתם משפט שנון.

הרבה פעמים מצאתי את עצמי בסיטואציה בה אני עומד מול נראב בחנות בגדים עם חולצה שמשפריצה כאב בעיניים מרוב צבעיםשלא קשורים אח לשני ואמא שלי אומרת לי שהיא יפה ושהיא מתאימה לי בדיוק רק בשביל שמתי שיבואאו אורחים והיא תראה להם את הארון שלי, הם יחשבו שאני ילד שכל החיים שלו שמחה וששון וכל וחיי אני צוהל פוסע ומדלג בשבילי שושנים ורדים. אני גם לא טיפוס חייכן במיוחד, לא בגלל שאני "ילד דיכאוני" או סתם מדוכדך ועצוב, אני פשוט לא אוהב את הפנים שלי עם חיוך, ומאד נדיר למצוא בתמונות נעם חיוך אמיתי, ואפילו יותר מזה עם חיוך ואמיתי וחשוף שינייםודווקא ךדעתי יש לי חיים מאד טובים, שלפחות לי מאד נח איתם. נח לי עם זה שאני לא מחייך הרבה, נח לי עם זה שאני לא מתהדר, נח לי עם זה שאני לא צבעוני ונח לי עם זה שאני לא צבוע.

נח לי עם מי שאני. הרבה יותר נח לי עם מי שאני מאשר מה שאני רוצים שאני איהיה.

וחברים טובים שלי יעידו עלי שאני מאד מצחיק ואני ילד מאד רבגוני, אבל אני רבגוני מבפנים.

פעם חבר בא אלי ואמר לי: "יחסית לילד שאוהב להצחיק ולעשות דאחקות, אף פעם לא יצא לי לראות אותך מחייך", זה משפט שמשום מה, הערכתי מאד, ילד שהסתכל פנימה ולא הבין מה שונה מבחוץ והעז לשאול. הגישה שלי לחיים עשויה להיות טיפשית ואני מנסה להעביר כאן מסר לאנשים המבוגרים יותר שיקראו את הסלוג הזה איי פעם:

תפסיקו לחשוב שאם אני אלביש על עצמי חיוך

הכל יסתדר! ! !

כי זה פשוט לא ככה

נכתב על ידי 2Vicarious , 5/12/2008 12:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  2Vicarious

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל2Vicarious אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 2Vicarious ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)