לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

. . .


. . .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

לא, הם לא אמיתיים


ידעתי, אני הרגשתי שמשהו "בחבר'ה"ק צת מוזר, לא הרגשתי שם, באמת. לא באמת שיתפו.
זה לא היה אמיתי, הם לא היה עמיתים. לא נותר לי לאן לחזור אלא לחברים מרובי העמודים שלי.
לחזור ללבוש את המשקפיים עם העדשות השחורות ולשים על עצמי משהו. כי רק פעם אחת יצאתי. וקר שם.
כנראה המשקפיים השחורות שמרו עלי, כנראה שכשהחיים שלך שחורים שסופסוף ורוד, אתה באמת מעריך את זה.
אבל זה נעלם מאד מהר, האושר. כמו הסבון במקלחת, תמיד מתחמתק מבין הידיים. ועד שאתה מתחיל להסתבן, הוא שוב קופץ מהיד.
אושר הוא אמיתי רק מתי שהוא רגעי או זמני, אושר תמידי הוא מזויף, אפילו יותר מהחברים שלי.
כנראה שאחזור לדמויות הנייר שלי, שהכרתי אותם רק בזכות המילים, אבל הם אף פעם לא יהיה יותר ממילים על נייר.
טוב, זה בטוח יותר טוב מאלה שלא על נייר אבל גם לא אמיתיים. לפחות לא יותר מהמילים.
נכתב על ידי 2Vicarious , 19/12/2008 16:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  2Vicarious

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל2Vicarious אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 2Vicarious ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)