לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

After The Wall


כל זמן שלא איכפת לך איפה אתה נמצא - לא הלכת לאיבוד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

הגעגוע,כמו תמיד מתעתע.


"אפילו אם השארת אותי לבדי זנוח אפילו אם הרגת את כל אשליותי במקום לקלל אותך, ובצדק אני חולם אותך ובשקט, חי את חיי"

 

נכון,יש לי את כל הסיבות לשנוא אותך,לקלל אותך,להכות אותך,הכל.

רק כי השלית אותי,הטעת אותי,פגעת בי,והכל בקלות.

לא היה לך אכפת,ולו אפילו קצת,פגעת בי,והמשכת גם כשלא שמת לב. הכאבת לי,ותמיד אמרת "אכפת לי ממך""את חשובה לי".ואני סלחתי כמו ילדה קטנה,כמו ילדה קטנה שמרביצים לה,נותנים לה סוכריה והיא סולחת על הכל.למרות שאת הכל זכרתי,הכל.

ובלילה תמיד הייתי חושבת עלייך,חושבת על היום שנסתדר,אולי תאהב אותי,גם כשידעתי שזה לא יקרה לעולם.

ועכשיו?

כמו תמיד הגעגוע מתעתע,בחוסר שליטה עצמית כתבתי לך..

לא ברור למה ענית,לא ברור איך השיחה ממשיכה,כאילו כלום לא היה,כאילו כלום לא קרה,כאילו כלום לא נגמר.

אי אפשר לדעת  מה יהיה עכשיו,מה היה אתמול או מה יהיה מחר.אני מקווה שדי,נתגבר,נתבגר,הריבים המטופשים יפסקו.

כי בכל זאת התגעגעתי.

 

 

נכתב על ידי -IsolatedGirl- , 8/12/2008 23:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  -IsolatedGirl-

מין: נקבה




285
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-IsolatedGirl- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -IsolatedGirl- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)