לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

After The Wall


כל זמן שלא איכפת לך איפה אתה נמצא - לא הלכת לאיבוד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

בדיוק כמו פעם.


אותו זיכרון ישן שלפתע חוזר,אותו זיכרון ישן שלא רציתי להיזכר.

 

מאז שעזבת,הרבה השתנה כאן.

הכל פיתאום אחרת,.איתך עזבה התמימות שלי.

הבנתי שאף אחד לא חי לנצח,הבנתי שבכל יום אני יכולה לאבד אנשים יקרים לי,.

זה יכול להיות מחר,מחרותיים,שבוע,חודש או שנה.

מה שבטוח זה שאף פעם לא בטוח מתי בדיוק תאבד אותם,.זה יכול לקרות פיתאום,עכשיו,היום,זה יכול להיות בכל רגע נתון.

אני זוכרת איך אתה הלכת,.חזרתי באותו יום מחברה,בדיוק דיברנו עלייך,אמרתי לה שאתה כ"כ חשוב לי ואני ימות אם יקרה לך משהו,הייתה לי הרגשה רעה,..לקראת 8-9 חזרתי הביתה,אני זוכרת את הפרצוף של אחותי,לא עברה דקה והבנתי,.

זהו,אתה כבר לא פה,עזבת אותי..בלי להיפרד ממני,כ"כ כעסתי עלייך,שלא נתת לי לראות אותך פעם אחת אחרונה,פעם אחת לסוף,לא יכולתי שלא לחשוב עלייך ולפרוץ בבכי,עד היום.

שנתיים חלפו מאז,והגעגוע אותו געגוע,אם לא גדול יותר,הייתי רוצה שתיהיה פה היום..

כי זה תמיד היה,תמיד יהיה-אני ואתה,אתה ואני.גם אם אתה לא פה יותר.

אין אדם יותר חשוב לי בעולם ממך,אתה היחיד שבאמת הראה לי כמה הוא אוהב אותי,.

בעוד האחים שלי זוכרים זיכרונות רעים ממך,אני לא מוצאת כאלה,כי תמיד אהבת אותי יותר,אהבת אותי יותר מכולם.

הסתדרנו הכי טוב בעולם...

אני מתגעגת לחיבוקים,למשחקי דמקה,קלפים,לסרטים הטיפשיים שהיינו רואים,לשטויות שהיינו עושים לסבתא על הבוקר,לשירים שהיית משמיע לי,לחפירות על כמה שאני צריכה לשמור על עצמי,להכל.הייתי נותנת הכל כדי שיהיה בדיוק כמו פעם.

סבא יקר,חודש שעבר התאריך בו נפטרת,ורע לי,רע לי כ"כ בלעדייך.

נכתב על ידי -IsolatedGirl- , 12/12/2008 01:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Don't Let Me Down


 

הגעגוע משתלט עליי.

ופשוט רע לי.

נכתב על ידי -IsolatedGirl- , 9/12/2008 22:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגעגוע,כמו תמיד מתעתע.


"אפילו אם השארת אותי לבדי זנוח אפילו אם הרגת את כל אשליותי במקום לקלל אותך, ובצדק אני חולם אותך ובשקט, חי את חיי"

 

נכון,יש לי את כל הסיבות לשנוא אותך,לקלל אותך,להכות אותך,הכל.

רק כי השלית אותי,הטעת אותי,פגעת בי,והכל בקלות.

לא היה לך אכפת,ולו אפילו קצת,פגעת בי,והמשכת גם כשלא שמת לב. הכאבת לי,ותמיד אמרת "אכפת לי ממך""את חשובה לי".ואני סלחתי כמו ילדה קטנה,כמו ילדה קטנה שמרביצים לה,נותנים לה סוכריה והיא סולחת על הכל.למרות שאת הכל זכרתי,הכל.

ובלילה תמיד הייתי חושבת עלייך,חושבת על היום שנסתדר,אולי תאהב אותי,גם כשידעתי שזה לא יקרה לעולם.

ועכשיו?

כמו תמיד הגעגוע מתעתע,בחוסר שליטה עצמית כתבתי לך..

לא ברור למה ענית,לא ברור איך השיחה ממשיכה,כאילו כלום לא היה,כאילו כלום לא קרה,כאילו כלום לא נגמר.

אי אפשר לדעת  מה יהיה עכשיו,מה היה אתמול או מה יהיה מחר.אני מקווה שדי,נתגבר,נתבגר,הריבים המטופשים יפסקו.

כי בכל זאת התגעגעתי.

 

 

נכתב על ידי -IsolatedGirl- , 8/12/2008 23:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  -IsolatedGirl-

מין: נקבה




285
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-IsolatedGirl- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -IsolatedGirl- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)