לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כשכושי מקלדת

איך מחמיצים פיל? מאחרים לפגישה שקבעתם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

חצי הכוס המלאה (מרורים)


 

 

אין רע בלי טוב, ויש כנראה גם כמה דברים טובים בכנסת הבאה עלינו לשעשענו עד הבחירות הבאות*:

 

1. משה מטלון, מספר 13 ב"ישראל ביתנו" – נכה צהל, היושב בכסא גלגלים שיכהן כחבר כנסת מין המניין. בארצנו למודת המלחמות, שיש בה כ"כ הרבה אנשים שנפגעו במהלך שירותם הצבאי, זו תהיה הפעם הראשונה שיצטרכו להנגיש את בית הנבחרים שלנו לנכים. רק בשבילו היה שווה שליברמן יזכה ב-15 מנדטים.

 

2. זהבה גלאון תעלם ותאלם כאחד, זה יהיה כמעט פיצוי מספק בחלקו על הקול הדודתי/מורתי שראש הממשלה הבא מאמץ בכל פעם שהוא מנסה לשדר אמינות.

 

3. אלא אם כן המשיח אוטוטו מגיע רכוב על חמור לבן ויאפשר את קיום הפסוק וגר ישי עם ליברמן ונמר עם גדי ירבץ, זו צפויה להיות קדנציה מעולה לכל כותבי הסאטירה באשר הם***.

 

4.  בין ש"ס לליברמן, ביבי יתקשה מאוד לפגוע בשכבות החלשות, יהיה נחמד לראות אותו כובש את ייצרו ובו זמנית מתפתל בניסיון להסביר לחברים שלו איפה הורדת המיסים המפורסמת שהוא הבטיח.

 

5. . זאת אלא אם כן תשוכנע הציפור להצטרף לממשלת הביבי תמורת תיקי החוץ והביטחון, או אולי תיקי החוץ והאוצר (את מופז ציפי תעדיףמין הסתם כאחראי על איומים איזוריים, או פיתוח הגליל והנגב, מכסימום פיתוח איומים איזוריים בגליל וגם בנגב) מה שיביא את קיצה של מפלגת ליכוד ב' אחת ולתמיד, אבל יאפשר לביבי לבחור בין ש"ס לליברמן.

 

6. כמובן, אני שמחה שבהתאם לדרישתו של ליברמן ובהתאם למצע הליכוד, הכרעת הטרור תהיה חלק מהותי מקווי היסוד של הממשלה. אין בליבי שמץ  ספק שאם רק הכרעת הטרור תופיע כסעיף מרכזי בקוויי היסוד – הטרור ייבהל, ירים את הגאלביות שלו, יוריד את הנעליים ויכריז על עצמו כמוכרע.

מעניין איך ולמה לא עשו את זה קודם.

 

7. אולי סוף סוף יתפנו במפלגת העבודה לחפש לעצמם מצע (אפשר לחפש בין המצעים עם הנפטלין שבבוידם), אולי מישהו שם אפילו ישים לב לקשר הסמנטי שבין "עבודה" לעובדים ויחליט להתייחס במצעו לשחרור עבדי הקבלן משעבודם.

 

8. בסופו של עניין, אחרי שהציפי והביבי יתייאשו מלנסות לסתום את תיאבונם המוגבר של תניני ש"ס וכרישי ליברמן, עוד נקום בוקר אחד ונגלה ששימון פרס מונה על ידם להיות ראש ממשלה כמועמד של פשרה ****.

 

 

*שהתאריך שלהם יוכרז משהו כמו יומיים אחרי שהמפלגה הקואליציונית הראשונה תסיים לשלם את חובות מערכת הבחירות הזו.

 

** משום מה, כל פעם שמישהו מנסה לשדר אמינות בכוח, בעיקר כשהוא פוקח עיניים לרווחה, מנסה להמנע מלמצמץ ומוריד את קולו בכמה אוקטבות, אני עוד פחות מאמינה לו, למעשה אני כ"כ קטנת אמונה עד שאני עונה ב: "לא!!!" כששואלים אותי את השאלה האלמותית: "מה את לא מאמינה לי"?

 

*** במקרה הטוב, זה יראה כמו רכב ה"קומבינה" מהסרט "קומפוט נעליים"... במקרה הרע זה יראה כמו סצינת קרבות מהסרט גלדיאטור, רק בלי שרירינים על המסך.

אני לא יודעת אם זה המקום לבקש, אך לנוכח תוצאות הבחירות הייתי מציעה לשנות את קוד הלבוש של חברי הכנסת. שיריון רומאי יכול להיות נחמד. גם תחתון נוסח לוחמי סומו יכול להיות בסדר, אם כי זה יחייב את ליברמן להעלות בחזרה את כל המשקל שהוא השיר מעליו.

ומה לגבי חלוקת פופקורן חינם על חשבון המדינה? לא מגיע לנו? רק לנבחר מגיע סיגרים על חשבון המדינה?

 

****או שימון, או שיביאו את שרון, קומפלט עם כל הצנרת שלו, או שיעלו באוב את בגין האבא... כל אחת מהאפשרויות יכולה להיות מעניינת בפני עצמה.

 

 

יהיה טוב, רבותי! יהיה לוטו!

 

 

נכתב על ידי , 13/2/2009 18:15   בקטגוריות אקטואליה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 




1,000
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאה.R אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאה.R ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)