לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Beg for it Baby!




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

היי^-^



היי..זה כבר הבלוג ה1000000000 שאני פותחת כבר._.

נו טוב...

אז אני רוצה לספר לכם אל מישו ששינה לי את החיימ..

אני מכירה אותו איזה מתחילת החופש..ורציני שהוא גרם לי לרגשות שונות

להתנגהות שונה..

הרגשה כזאת לא הרגשתי בחיים...יענו כל פעם שהוא בא אלי אני לא יכולה להפסיק לחייך..כשה הוא הולך אני נהיית עצובה

ואני רוצה ללכת אחריו אני פשוט לא יכולה..

אני מנסה להסביר לך מה אתה עושה לי!? אתה משגע אותי!

אני רוצהלנשק אותך כלכך חזק עד שהראש שלי הסתובב....



טוב אז....אני מקווה שאתה מבין מה אתה עושה:)

אז הינה איזה שאלון חמוד  שגנבתי מקרין[אני בטוחה שאת לא כועסת כפרע]

_____________

רשום 20 אנשים שאתה מכיר:

1.אנה

2.קרין

3.אנאבל

4.לישי

5.ירדן

6.ברק

7.דור

8.ערן

9.פישי

10.קורל

11.רון

12.עמית

13.ליאור

14.שיראל

15.איתמר

16.קרן

17. נועה

18.בן

19.בר

20.יונה


 

עכשיו, ענה על השאלות:

 

- כמה זמן אתם מכירים את 13? שנה?!

 - עם מי הייתם מעדיפים להתקע על אי בודד, עם 11 או עם 5? אההה לאדעת..רון?

- איזו תכונה אתם הכי אוהבים ב16? ממש חמודה עם חיוך מקסים!

- האם אי פעם הייתם יוצאים עם 9? ממש!אבל ממממששממש לא!

- לאחורנה יצא לכם לפגוש את 7?יותר מדי פעמיםXD

- מה לדעתכם הכי מייחד את 19? כפרעליה

- אם הייתם צריכים לאכלס את העולם מחדש, עם מי הייתם עושים זאת? עם כולם!

- כמה זמן אתם מכירים את 12? באמצע הקיצ

- איזה מוזיקה 8 שומע? רמיקסים ודאנס

- מה הדבר ש17 הכי שונא לעשות? אהה..ללמוד חח

- האם הייתם יוצאים עם 20? כןןןןן!!!!!!!!.

- האם ל6 יש פירסינג כלשהו? אני יכולה לבדוק?!בשמחה!

- איזו תכונה במראה החיצוני הייתם מחליפים עם 18? הכול!במיוחד את הפרצוף.

- מה הדבר ש15 הכי אוהב לעשות? להתקלח? לעשות ביד?XD

- האם 3 יותר גבוה מכם? כן><

- מהו שם המשפחה של 15? לבצורר

- האם אי פעם נמשכתם ל2? כול הזמן!היא מושכת אותי..מה אני יעשה שהיא סקסמהלך

- האם לדעתם יש סיכוי ש4 ישדוד בנק? ממש לא

- מה הסבירות ש11 יעשה ניתוח לשינוי מין?לאדעת.אני ישאל

- מה לדעתם הסיכוי ש15 שייך למאפיה? 0% XDD

- האם יש סיכוי ש8 הוא בעצם מרגל של הFBI? נראלך לכם?הוא חנון!

- מה המתנה הכי טובה שאפשר לקנות ל10 ליומולדת? הכול!

- האם אתם מתגעגעים עכשיו ל16? כן!

- האם 18 בנאדם מצחיק? לא..הוא טיפש

- מה הסיכוי ש4 בעצם שייך לזן חייזרים שבא לחקור את כדור הארץ? לא נראלי

- איפה אתם רואים את 1 בעוד עשר שנים?זונה ברחוב..סתם..דוגמנית

- איך הכרתם את 9? אההההה מאיזה פגישה

- מה משותף בינכם לבין 2? הכול!

- האם 6 רווקה? לא!כי הוא שלי.

-  מה לדעתם המקצוע שהכי יתאים ל17? אהה לאדעת><

- מה אתם הכי אוהבים ב1? הכול!

-האם 7 יכולל ללקק לעצמו את המרפק? לא בדקתי..הוא מקלל דברים אחרים טפוי!

- מה הדבר הכי יפה ש19 אי פעם עשה עבורכם?אהה עזרה לי בקשר לאיזה מישו

- האם הייתם מוכנים לגור עם3 באותו בית? כמובן!!!!

- האם אתם זוכרים את תאריך יום ההולדת של 12?  ממשלא><

- מה לדעתכם כח העל שהכי יתאים ל14?  אמממ לקפוצ?:S

- האם ל20 יש חיות מחמד?נראה:P

- מהו לדעתכם הסוד האפל של 13? אין לי שמצ

-  מה הסיכוי ש10 הוא האח האבוד שלכם?יכול להיות:O

 



אז זהו

אני אוהבת אותכם

ביי ביי 333>

 

נכתב על ידי , 12/12/2008 16:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDangerous ^-^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dangerous ^-^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)