לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הָדַבַר הָחַשׂוב בֵאֵמֲת סָמוי מִן הָעַיִן.



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009


ברלין,

Here We Come.

 

אני אתגעגע.

אני אנסה לעדכן אם יהיה לי מחשב.

 

אני מתה מגעגועים לכולם.

להת'.

3>

נכתב על ידי , 8/7/2009 11:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

אתמול דיברנו בטלפון שעתיים, עד השעות הקטנות של הלילה, ובטעות פלטתי שהנה, עוד שבוע ואני טסה לברלין. ואז ההכרה היכתה בשנינו.

הלב שלי נקרע רק מהמחשבה על הגעגועים שיהיו לי.

השתיקה רעמה באוזניי אבל פחדתי לנתק, פחדתי שאני לא אשמע את הקול שלו, ובאותו רגע שאני אשמע את טריקת הטלפון הלב שלי יקרע ואני אנשוך את שפתיי כל כך חזק כי אני מפחדת לצעוק, והדמעות יצרבו על הלחיים שלי כמו אש.

 

אם כל הדברים הרעים שהוא עשה לי אני כל כך אוהבת אותו, כל כך. בחיים לא חשבתי שהלב שלי יוכל להכיל כל כך הרבה אהבה לבן אדם. בחיים לא ידעתי שיש דבר כזה.

 

אולי תגידו לי שאם הוא פגע בי אני צריכה להיפרד ממנו, אבל הוא טוב, הוא כל כך טוב, הוא עושה הכל בשביל להשתפר, הוא כל מה שאני צריכה. וכן, לפעמים הוא פוגע, הוא טועה, שובר לי את הלב, אבל אני רואה בעיניים שלו שהוא מצטער, באופן שהגב שלו רועד כשהוא מחבק אותי ואת ההרגשה הזאת כשאנחנו מתנשקים.

 

ובכן, אני נוסעת לברלין,

ואני מקווה שאני לא אמות עד אז,

או שאני אסע כקליפה לברלין והלב שלי יישאר פה, איתו.

אלוהים יודע,

אני יודעת שאני צריכה אותו.

 

-

 

 

נכתב על ידי , 1/7/2009 12:17  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

6,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרֵנֳה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רֵנֳה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)