לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wellcom to hell


תראו תבינו לבד, למה אני צריכה לתאר לכם?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

טוב...


אז החופש התחיל ייאי עכשיו אני היה מלא בבית ואשמין כמו הבהמה שאני... למרות שירדתי חצי קילו D: אבל זה ממש לא מספיק
היום כבר אכלתי מלא:
יוגורט :158 קלוריות
כוס קורןפלקס +כוס חלב : משהו כמו 350 קלוריות

סך הכל:
508 קלוריות איייככככ
אז כן עכשיו אני לא הולכת לאכול יותר.
למרות שהזמינו אותי למסיבת פיג'מות נראה כבר איתך נתחמק מזה P: כאילו לא מהמסיבה מלאכול שמה XD

וזה... אני צריכה להפסיק לאכול אבל אני לא מצליחה !! אני צריכה לשתות כנראה יותר מיים...

ביי לכרגע אני אחזור בהמשך אם ישעמם
נכתב על ידי , 23/12/2008 12:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבת שלום



היום היה לי קצת זמן לנוח... רוב הבנות המושפעות עכשיו מהאח הגדול סורגות ואני מרגישה קצת מובכת לסרוג... למרות שאני זורגת מאז כיתה ו/ ואני ממש לא סורגת לעצמים אני מעדיפה לרקום. אז ישבתי ורקמתי די הרבה היום... אבל היד שלי כואבת אז חשבתי לעצמי שאני העבור למחשב.

מה שאכלתי עד עכשיו:
כוס קורןפלקס (אני די בטוחה שהוא גל קלוריות)
וכוס חלב...
400 קלוריות ככה0.ם הולי קראפ זה המון... אני מקווה שזה הכל להיות.

אתמול הלכתי עם אמא שלי לקניות כדאי שהיא לא תקנה יותר מידי דברים מתוקים...&amp;amp;nbsp; היא שאלה אותי אם לקנות סופגנית... הבאתי לה מבט של לא את ולא צריכות את זה והיא הבינה לבד.

אז אתמול גם עצרנו בארומה ואכלתי חצי סלט ארומה... שיש בוא מלא גבינה שזה היה פשוט דוחה.
היה לי גם ארוחת ערב שישי ואז אכלתי מרק שאמא הכינה וכף פסטה עם שני כדורי בשר כי אמא שלי לא נתנה לי לקום מהשולחן גאד איזה פולנייה &amp;amp;gt;&amp;amp;lt;"

בכל מקרה אני אסכם את תמול בארך ב1000 קלוריות (איייייכככככככ) כי גם שתיתי מלא מיץ תפוזים וכוס קפה.

בספורט לא עשיתי הרבה רק כפיפות בטן אבל פחוט ממה שרציתי כולה 100 היום אני העשה יותר.

עידכונים בהמשך ^.^
ושבת שלום




ד"א...
אלי. זה כבר לא משפיע:
&amp;nbsp;
זה פשוט לא שווה את זה 0.ם
נכתב על ידי , 20/12/2008 11:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 16

MSN:  xXx




374
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIm... Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Im... Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)