לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wellcom to hell


תראו תבינו לבד, למה אני צריכה לתאר לכם?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

Hello


Hello... im not new here and i know what to say... or mabye not
i have one blog for friends and stuff and i have this blog. and i will like to be anonymous


לא מזמן ישבתי בכיתה. אחרי שנים שירדתי ועליתי במשקל והבנתי. 'אין דרך נכונה...'
כבר הייתי במצב הזה בעבר... יושבת מול המקלדת... יורדת קילו אחרי קילו... ירדתי 10 קילו ככה... ועכשיו אני רוצה עוד.

בזמן האחרון ידעתי שאני אחזור להיות כזאת... ידעתי שאני אשוב לכתוב פה ולחפש תמיכה... כי אני צריכה את זה...אני לא מצליחה לבד...
אני יודעת שרוב האנשים יחשבו שאני לא שפויה.. ורוב האנשים יכתבו פה גם כמה פרו אנה ואנורקסיה בכללי זה דבר רע...
but i dont care... i just dont fucking care

אז ככה...&nbsp; אחרי הירידה באה עליה.. ואני במשקל גוחה ביותר תסתקלו ברשימות אני לא רושמת אותו יותר מפעם אחד...
היום כל מה שאכלתי זה לחם טירס וגם זה איזה 500 קלוריות ככה שזה יספיק להיות.
אני העשה כפיפות בטן וXים ואלך לנוח...

אחזור בהמשך או מחר לרשום עוד כמה דברים בקשר אלי...
נכתב על ידי , 18/12/2008 22:10  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 16

MSN:  xXx




374
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIm... Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Im... Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)