לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just run avay


על החיים....על טוקיו הוטל....ביעקר על טוקיו הוטל!!

כינוי:  O.M.G it's nikol

בת: 27

ICQ: 470770604 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

דמויות חדשות 3>


 

לפני שנתחיל מעכשיו הסיפור יחולק לנקודות מבט שונות של הדמויות הראשיות...-

 

 

 

האחים ג'ונאס (כן,כן,תאמינו או לא)-

ניק-דמות ראשית

ג'ו-דמות פחות חשובה

קווין-דמות פחות חשובה

 

 

 

שרון מרטאו-דמות ראשית

 

 

 

רוג'ר מורפר(הומו)-דמות פחות חשובה.

 

 

 

ג'ניס קרפיק-דמות ראשית

 

 

 

ליסה פרקנשן(הביצ'ית)-דמות פחות חשובה

 

 

 

מארק דיימנט-דמות חצי חשובה

 

 

זה לא דמויות חדשות חדשות...אני מוסיפה עוד דמויות לסיפור

 

 

בהביי

נכתב על ידי O.M.G it's nikol , 31/1/2009 22:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספוילרים לפרק 3


 

 

"אני הרגשתי מוזר כשהוא נישק אותי..."

 

'אוי ואבוי....אני מתאהבת בחבר של חברה שלי אבל גם בטום..?'

 

"אני לא מדברת איתך יותר בחיים שלי!!!!!"

 

"זה מוזר...מר שפרד לא בא לבית ספר יומיים"

 

"למה מי מת??"

 

"יופי...עכשיו הוא לא יציק לך יותר"

 

"מה הוא עשה???"

 

 

נכתב על ידי O.M.G it's nikol , 31/1/2009 22:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 2


הייהייהיי אנשים סליחה על ההתעכבות....אני בעונש כרגע ואת הפרק אני אעשה אולי קצר אבל סליחה...=)

אניווי בעוד 15 ימים יש לנו טיול שנתי =)

 

מספיק עם החפירות הינה הפרק-

 

 הנה שיר מתאים וכשאבקש שתחליפו שיר תחליפו טופ:]?

 

 

http://il.youtube.com/watch?v=P_K2ecZwt8E

 

 

בפרקים הקודמים...:

 

"לא לי....לעצמך"אמרה היא.

 

"היי אנה...אני מקווה שהתכוננת"אמר מר שפרד כשנכנסתי לבצפר וקרץ לי.

 

 "אנה איחרת .... בסוף השיעור גשי בבקשה אל משרד המנהלת"

 

הוא רק חייך וקרץ לי ואז הלך.

 

מאז המקרה ההוא...היום קרה לי אותו הדבר...מר שפרד אנס אותי....

 

 

"בוקר טוב אמא"אמרתי כאשר ירדתי למטה.

 

"בוקר טוב יפשלי"אמרה היא כעונה

 

"בוקר טוב פריקיתתת"צרח אלכס מהמטבח

 

"אוחח אתה כלכך מעצבן שבאלי לרצוח אותך.."אמרתי כאשר נכנסתי למטבח.

 

"טוב בלי לריב בואו עכשיו יש לכם עוד 15 דקות עד הצלצול"אמרה אמא והתניעה את האוטו.

 

"טובב"אמרנו אני ואלכס בבוז.

 

 

"היי מרי..."אמרתי כאשר ראיתי אותה יושבת.

 

"היי"אמרה היא כאילו מסתירה ממני משו.

 

"מה כבר עשית???"שאלתי בחיוך.

 

"אני אמרתי לטום"אמרה היא.

 

"שמה??"נלחצתי והחיוך נמחק לי מהפנים.

 

"שאת אוהבת אותו..."חייכה.

 

"אני אוהבת אותו"אמרתי

 

"אני אוהבת אותו????"צרחתי

 

"את מי???"שאל אריק (ילד מהכיתה של טום)

 

"את טום"ענתה מרי בחיוך ענקי

 

"באמת???"שאל.

 

"כן...מה?...ממתי אתה שם??"אמרתי בחולמניות ואז התעשתתי.

 

"מה????"שמענו צרחה מהאחורה.

 

"מה מה???"שמעתי וראיתי את בריטני .

 

"אוקצור בואי מרי זה בטח עוד איזה בעיה שלה"אמרתי ומשכתי את מרי לכיתה.

 

 

"בוקר טוב תלמידים"נכנסה ליאורה ויינברג (הרכזת של השכבה) לכיתה.

 

"בוקר טוב"ענו כל התלמידים במקהלה.

 

"אז סליחה שהפרתי לכם באמצע השיעור אבל מכיוון שהמורה מר שפרד לא הגיע היום המורה

 

המחליף יהיה איתן אוקיי קבלו

 

אותו בנימוס"אמרה

 

"עוד פעם...סליחה שהפרתי לכם באמצע השיעור וגזלתי מזמנכם....להתראות"אמרה היא בהוספה ויצאה מהכיתה

 

"יששששששששש"לחשתי באוזנה של מרי.

 

"חחח"היא ציחקקה

 

"אז היום נלמד משוואות....אז ליאון מה יהיה שווה פה?"אמרה והצביעה על המשוואה הפשוטה שעל הלוח.

 

 

כשיצאנו החוצה אני ומרי התחלנו לדבר על הטיול שלנו לחוף מיסטיק ל-3 ימים...

 

פתאום ראיתי את טום אריק וביל ואלכס אם עוד כמה ח'ברה מתקדמים לעברנו וצוחקים.

 

"היי" אמרו כולם וכנראה שהתכוונו למרי הרי היא חברה של ביל....

 

"היי"ענתה וחייכה.

 

"מה איתך פריקית????"שאל אלכס והסתכל עליי

 

"הכל פסדר...מה איתך י'כיעור מהלך??"לא נישארתי חייבת.

 

"בסדר..."אמר הוא.

 

טיילנו קצת עד שהגיע המשפט הבא...

 

"מי רוצה אמת או חובה???"שאלו טום וביל ביחד.

 

"יאלה בואו לים...נשחק שם"אמר אריק.

 

 

תחליפו את השיר עכשיו-

 

http://il.youtube.com/watch?v=t0zDVi7Xxkc

 

 

"אוווו.....אתה ראשון ביל"אמר טום.

 

"אמת או חובה??"שאל.

 

"חובה"אמר.

 

וטום שהיה 'טיפה' שיכור אמר "תנשק את אנה"

 

"טוב" אמר והתקרב אל אנה.

 

"הלו...הלו אתה באמת עומד לנשק אותה??"שאלה מרי בעצבנות.

 

"כן מה הבעיה??"שאל ביל

 

"לא..אינלך שום בעיה חוצמזה שיש לך חברה???....והיא מולך???"מרי התעצבנה

 

"אהא"אמר והיה קרוב מדי אליי

 

ולפני שהספקתי להסתובב הרגשתי את השפתיים שלו עליי.

 

מרי התעצבנה נורא ונתנה לו סטירה והוא בכלל בהלם (אלכס) ממה שקרה הרגע.

 

"טובב..."אמר טום וסיבב את הבקבוק בירה הריק עוד פעם.

 

"אוקיי"אמר טום

 

"תורך מרי"אמר טום

 

"אמת או חובה??"שאל.

 

"אמת"אמרה

 

"אוקיי...האם פעם עשית את זה???"שאל טום.

 

"כן..."ענתה היא וכולם נדהמו מהתשובה.

 

"עם מי??"שאלו ביל וטום בפה אחד.

 

"אם אנדי"אמרה היא.

 

"אני לא מאמין.."אמר ביל.

 

"תאמין...ותרגיע"אמר טום.

 

"או שפשוט אני אפוצץ לו את האימאמא שלו"אמר ביל.

 

 

"טוב אני הולך.."אמר ביל.

 

"גמני"אמרה מרי והלכה לכיוונו של ביל.

 

"תשמע...אמרתי את זה בכוונה כדי שתקנא"אמרה מרי.

 

"אהה...ולא עשית את זה איתו נכון??"שאל ביל

 

"אולי...יש מצב"אמרה היא

 

"אני פשוט לא מאמין..."אמר הוא.

 

"לא אמרתי שכן"אמרה היא.


"זה פשוט שבאותו לילה הוא היה שיכור עד העצם ואני הייתי לידו...וזה מסביר את העניין אני

 

מקווה"אמרה היא.

 

"אהה"אמר וחייך חיוך מתוק.

 

"אז נעבור את זה ביחד עכשיו??"הוסיף.

 

"כן..."חייכה ונישקה אותו.

 

 

סליחה שיצא כזה מעפן.......=|

נכתב על ידי O.M.G it's nikol , 30/1/2009 13:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לO.M.G it's nikol אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על O.M.G it's nikol ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)