לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Everybodys having fun to the sound of love.

Avatarכינוי:  רומאו D:

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

הנני כאן P:


אוקיי. אז אני חזרתי לבלוג, תספרו לי מה השתנה..
לא היה לי כוח לפתוח בלוג חדש אז נשארתי עם הקקי הזה.

חח סתאם. אני מוחקת את כל הפוסטים הקודמים. כי אני רוצה שהוא יהיה חצי חדש.

אז ככה. כמו שחלקכם יודעים [או לא] יש לי חיים משעממים אז חזרתי בלי סיפורים מרתקים על קפיצות בנג'י ותקיפות אריה..

רק ציטוט ממש מטומטם של המורה שלי לאנגלית-
למדנו [אני לא זוכרת על מה] אבל היא דיברה על המילה 'אבל' באנגלית..
אז ככה-
"אז למה אני קוראת לזה 'דה ביג באט'?"
ואני התפקעתי מצחוק!



אז זהו. נוווווש אני מתגעגעת אלייך כ"כ!

נכתב על ידי רומאו D: , 4/3/2009 18:10  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

585
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרומאו D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רומאו D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)