לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיאטה שפויה ומאוזנת


זנחתי את האכילה המאוזנת לטובת בולמוסים רגשיים רבים מידי ועכשיו חוזרת, לפחות מנסה, לדרך הבריאה והטובה. מוזמנים להצטרף.

Avatarכינוי:  בדיאטה, בריאה.

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

סיכום שישבת ראשון


שלום שלום (ואם אפאחד לא קורא פה, אני מדברת לעצמי, אז מה?)

 

אז...

 

יום שישי (יום 53)

אוכל: הרבה, במודעות מסויימת. המון המון שוקולד. ככה יצא.

ספורט:-

 

סה"כ: לא מדהים בכלל אבל צפיתי את זה ואולי אפילו כיוונתי לזה, אני בסדר עם יום אחד בשבוע שיהיה דפוק כל עוד השאר בסדר..

 

יום שבת (יום 54)

אוכל: בסדר גמור, אולי אפילו מעט מידי.

ספורט: שעה קרוס

 

סה"כ: הייתי כל היום באוניברסיטה ולמדתי, אז יצא שארוחת הצהריים שלי היתה שקית טנה של בייגלה שטוחים (טעים ברמות אחרות) לא מדהים אבל עדיף מכל אופציה אחרת במכונת הממתקים...

 

יום ראשון (יום 55)

אוכל: סבבה

ספורט: שעה קרוס

 

סה"כ: מבחינת כמות- אוכל סבבה, מבחינת איכות, פחות. קצת יותר  מידי לחם.

 


 

יאללה שיהיה לילה טוב והמשך שבוע נהדר

 

חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

נכתב על ידי בדיאטה, בריאה. , 31/7/2011 22:13   בקטגוריות דיאטה, דיאטה בריאה, סיכום יומי, ספורט  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



937
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבדיאטה, בריאה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בדיאטה, בריאה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)