לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיאטה שפויה ומאוזנת


זנחתי את האכילה המאוזנת לטובת בולמוסים רגשיים רבים מידי ועכשיו חוזרת, לפחות מנסה, לדרך הבריאה והטובה. מוזמנים להצטרף.

Avatarכינוי:  בדיאטה, בריאה.

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סיכום יום שבת (יום 13)


סיכום יומי (יום 13)

בוקר:

2 לחם שיפון עם כפית טחינה וכפית סוכר (207)

גזר (25)

אפרסק (46)

 

ביניים:

לחם שיפון עם גבינה בולגרית (141)

גזר (25)

 

צהריים:

שקשוקה עם קישוא ופטריות (197)

2 פרוסות לחם שיפון (132)

מלפפון, גזר (37)

 

ביניים:

לחם עם גבינה וסוכר (145)

 

ערב:

אדממה (163)

מרק קישואים (81)

2 מלפפונים, 2 גזרים (74)

 

סה"כ:  1273

 

ספורט:

יום מנוחה.

 

 

הצורך בפחמימות (ובלאכול מכל הבא ליד) עדיין לא ממש עבר, מקווה שמחר כבר אחזור לדרך הנורמלית..

תוהה אם כדאי להישקל ביום שני כי לא בטוחה שהמחזור יסתיים עד ואז אני אתבאס כי יש מצב שזה ייראה עלייה

 

טוב נראה..

 

לילה טוב!

 

נכתב על ידי בדיאטה, בריאה. , 18/6/2011 19:36   בקטגוריות דיאטה, דיאטה בריאה, הורמונים משתוללים, סיכום יומי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיכום יום שישי (יום 12)


ערב טוב!

 

היום עבר סביר+ קריצה

אכלתי ארוחת ערב מוקדמת כי התאמנתי ורציתי לאכול ישר אחרי ככה שאני מקווה שאני לא אהיה רעבה מאוחר יותר..

הרצון המשוגע שלי לפחמימות עדיין קיים אבל אני מנסה להשתלט עליו, נראה לי שיומיים של חרגיה בגלל מחזור זה משהו שאפשר להתגבר עליו אבל אם זה ימשיך זה סתם יהיה כדור שלג.

 

יש לי עוד המון המון ללמוד היום ומחר, הלוואי שאספיק!

 

אז בסוף התאמנתי היום, אבל אימון קצרצר שלא ארגיש אשמה שאני לא לומדת מוציא לשון

 

סיכום יומי (יום 12)

בוקר:

נשנושי קוטג' (110) - חולה על זה עם הדבש!

2 פרוסות לחם שיפון (132)

מלפפון (12)

 

ביניים:

לחם שיפון עם גבינה בולגרית (91)

גזר (25)

 

צהריים:

לחם שיפון עם גבינה בולגרית (91)

לחם שיפון עם חצי כפית סוכר (78)

נשנושי קוטג' (110)

גזר (25)

 

ביניים:

לחם שיפון עם גבינה בולגרית (91) אוי הגיוון היום שואף ל-0..

גזר (25)

אפרסק (46)

 

ערב:

שקשוקה עם קישוא ופטריות (168)

 

סה"כ: 1004

 

ספורט:

60 דקות קרוס

 

אני מקווה שזה קצת יעזור לקזז את השחיתות שהלכה אתמול ושלשום..קול

שיהיה שבת שלום

נכתב על ידי בדיאטה, בריאה. , 17/6/2011 18:27   בקטגוריות דיאטה, דיאטה בריאה, סיכום יומי, הורמונים משתוללים, ספורט  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימים רביעי חמישי (ימים 10-11)


בוקר טוב

 

אז.. יומיים קשים עברו על כוחותינו. הם היו הכל חוץ מדיאטה שפיה ומאוזנת. קיבלתי מחזור וההורמונים המשתוללים הוציאו אותי לגמרי מאיפוס. גם ברביעי וגם בחמישי התחלתי כרגיל, אכלתי ארוחת בוקר מסודרת, גם צהריים. אבל מהרגע שסיימתי את ארוחת הצהריים משהו השתבש. הרצון לאוכל לא הפסיק (למרות שלא היתי רעבה) מין צורך בלתי מוסבר לחזור כל פעם למטבח ולאכול עוד משהו. כן. שני ימי בולמוסים.

 

אני יודעת שכדי שזה ייעצר עכשיו אני חייבת לקחת החלטה ולדבוק בה. מקווה שהיומיים האלה לא יהרסו לי את העבודה  הקשה והמצברוח הטוב.

 

אני אנסה היום לאזן את זה קצת (הכוונה היא לא תפריט רעב אבל כן קצת פחות אוכל..), נראה מה יהיה.

 

בקשר לספורט- אני ממשיכה בכל הכוח למרות שתקופת המבחנים גורמת לי להרגיש אשמה על כל רגע שאני לא לומדת בו. אני מתלבטת אם להתאמן היום כי ביום ראשון יש לי מבחן ענק ואני ממש צריכה לחרוש. מחר בכל מקרה זה יום שאני לא מתאמנת בו.

 

אז סוג של סיכום יומי?

 

סיכום יומי (יום 10)

המון אוכל

 

סה"כ: לא ידוע. בטוח יותר ממה שתיכננתי סטנדרטי

 

ספורט:

100 דקות קרוס

 

סיכום יומי (יום 11)

המון אוכל

 

סה"כ: לא ידוע..

 

ספורט:

100 דק' קרוס

60 דק' אימון אנאירובי

 

 

 

טוב. נשימה עמוקה.

משאירה את הימים האלה מאחור, היום יום חדש.

 

שיהיה בהצלחה ויום טוב.. עדכון בערב..סבבי

 

נכתב על ידי בדיאטה, בריאה. , 17/6/2011 08:26   בקטגוריות דיאטה, דיאטה בריאה, סיכום יומי, ספורט, נפילה, חריגה, הורמונים משתוללים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



937
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבדיאטה, בריאה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בדיאטה, בריאה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)