לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

EmoStyle



Avatarכינוי: 

בן: 27

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

ניסיון התאבדות


30.12.08 עוד פעם חשבתי על התאבדות, זה נשמע כ"כ פשוט ואם זאת זה כ"כ מסובך. אין באפשרותי לתאר את התחושה כשעומדים על החלון וחושבים על סיבת ההתאבדות. וכן האמת היא שכל חיי עברו אל מול עניי. כל מה שחשבתי זה שאני מכוער שאני תחת חסר ערך כ"כ, לא שווה שאפילו יהיה לעולם טוב להפטר ממני. חבריי בגדו בי רימו אותי הפיצו שקרים ללא בסיס וצלע. זה היה הדבר שפגע בי הכי הרבה. מי שהכי סמכתי עלייהם פשוט נפצו אותי. פשוט חסמתי אותם לא יכולתי לשמוע אותם, רציתי להתעלם לברוח. אבל היו רק שתיים שעזרו לי ואני חייב להן תודה גדולהעל זה והן סופי ואביב. הן גרמו לי לצבור בטחון עצמי וסופי סיפרה לי את החוויות שלה בגלי ושהיא גם כן הייתה במצבי וספרה לי איך התמודדה עם המצב ומה אני אמור לעשות, לשים פס להתעלם שרק על עצמי אפשר לסמוך ובטחלס? זה כ"כ נכון אלוהים החיים לא חשבתי על החיים שלי בצורה כזאת. אביב מיי ביג סיסטר אמרה לי שפשוט צריך לאהוב את מי שאתה ולהיות אופתימי ולהיות נרקיסיסט לעצמך ולאהוב את עצמך ולהקרין תחושה שאני לא מכוער שאני יפה שאני אוהב את עצמי ואת אחרים יקבלו גם כן את הרושם הזה. אחר כך אביב הלכה לישון טוב יש לה מחר בצפר ואני נשארתי עם סופי ודיברנו על הנושא הזה והיא לקחה אותי תחת חסותה. כאשר סיפרתי לה על החיים שלי היא גרמה לי להבין כמה דברים טוביםיש בהם ושאסור לי לבזבז אותם. סופי ואביב אני מאוד מאוד מודה לכן.

לאחר מכן בלילה הכרתי ילדה מאוד מאוד נחמדה בשם ירדן שגרה בר"ג העיר שבא גרתי לפני המעבר לגרמניה. ספרתי לה על מצבי ודנו על מצבה היא עזרה לי לשים פס ולדעת שלפעמים אנשים לא צודקים שהם בכוונה פוגעים או סתם לא רואים מישו שונה כאדם שווה להם אז הם מיחסים אותו כ"חייזר" למרות שלדעתי אני שמח שאנשים מחשיבים אותי כאימו כי זאת האישיות שלי מיוחדת מישלי שלאף אחד אין רק שלי. זה דבר שאני מאוד מתגאה בו ושוב אני שם פס על כל מי שאומר שזה לא נכון. תביעו את דעתכם אבל בצורה נאותה. אכן ראיתי עוד חיים עצובים וקשים שאני לא הייחיד שיש עוד כמוני שיש פתרונות יש דרכים מוות זה סתם התחמקות פחדנות זה לא פיתרון. ראיתי שלירדן לאט לאט הכל הסתדר והיא עוברת מדרגה מדרגה ומתקדמת הלאה. סופי, אביב וירדן מנאו ממני לאבד את חיי ואני מודע לכן על כך למדתי לאהוב את מי שאני ולא להתחשב בדעתם של אחרים!!!!!

על החתום: איתמר ברק מינכן, גרמניה
; שמרגיש כי נולד מחדש.



נכתב על ידי , 30/12/2008 06:59  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש ומגניב בדרך :P


יאי. פוסט ראשון.
הריח הנעים של התחלה חדשה.

אוקיי, קאט דה בולשיט אוף.

איתמר, בן חסותי הנאה. הנני כאן, עושה לך את עיצובך.
בכ"מ, משעמם לי XD
מקווה שאהבת D:
יאללה, תגיבו לו~! קקות.


פברואר 2009. זכור את הזמן הזה, או שתשכח ימינך. ולא תשקוט ימים ולילות רבים, כי שופכתך לא תשתפרץ זמן רב!
לא משנה.
קיצר,


הייתי פה. (אם כבר, אז כברO.ם )
כי אני מגניבה אחושרמוטה ואני עושה לאימואים עיצובים אימואיים שכאלה.
בייוש :P
נתראה בשמחות, חברים.
וזה הבן חסות הנאה שלי:P





נכתב על ידי , 30/12/2008 05:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





260
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDarkEmo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DarkEmo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)