לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ה' מֶלֶךְ, ה' מָלָךְ, ה' ימלוך לעולם ועד

כינוי:  ה' הוא המלך





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

להט החרב המתהפכת / נס חי.ש


ציטוט מתוך ספרו בפרק הראשון :

 

קודם כל, בואו ונשים לב לעובדה שאין אף אדם בעולם שהצליח להציג את האבולוציה כעובדה מדעית, אלא כולם- כולל מדענים וחוקרי טבע למיניהם, מקבלים את העבודה שאבולוציה היא תאוריה!. כלומר, מצדיקי התאוריה האבולוציונית ואלו שמאמינים בה, יוצאים מנק' הנחה שאין בורא לעולם, ואח"כ מחפשים תשובה כיצד נברא העולם. במהלך המחקר והספרים שקראתי שמתי לב לעובדה שישנם אלפי חורים ושאלות שאין להם שום פתרון מדעי הגיוני אלא שיש רק שימוש במילים 'תאוריה' 'הנחות' 'השערות',

מה לעזאזל גורם לבני אדם חכמים והגיונים לא להאמין בקיומו של בורא עולם? באופן כללי,טוענת תורת האבולוצייה כי בהתחלה היה כלום ואח"כ מתערובות של בוץ ומים ומינרלים , בתהליך של אלפי שנים,נוצר יצור חד תאי ושוב- היו כל מיני תרכובות כימיות ורדיו אקטיביות ובתהליך של עוד כמה אלפי שנים, התפתח היצור לשני תאים ואח"כ לארבע וכן הלאה והלאה ואז הוא יצא מהבוץ וזחל על האדמה ואח"כ היו רעידות והוא פחד מהלחץ הוא טיפס של העץ והתפתח והתפתח עד שנהיה קוף והיו קופים חזקים וקופים חלשים , והחזקים זרקו את החלשים מהעץ. והקופים החלשים, מהלחץ ומהפחד, המוח שלהם התכווץ והתעוות והם הפכו להיות האדם הקדמון, ואחרי עוד כמה אלפי שנים הגענו לאן שהגענו ויש לנו בן אדם מושלם- מדבר, עם יכולת רביה וחשקים ויצרים, ואפשר לעשות מה שרוצים, העיקר ומה שחשוב הוא- שאין בורא לעולם.

העולם נוצר לבד, מאליו.איזה יופי להיות חופשי ומאושר!...נו, נכון שנחמד? אף אחד לא שואל מה היה לפני החומר הראשוני, איך הוא נוצר יש מאין. מכלום נהיה חומר, והכל במקרה. ולמה התהליך הפסיק פתאום? למה האדמה לא מוציאה עוד יצורים? ואיך חומר מצליח לזוז מה נותן לו לחיות ואפשרות לזוע? ואיך הכל מסודר בדיוק מדהים, כל צעד ושעל, כל גרגיר חול וכוכב ענק בשמים, והשמש זורחת כל יום, והמחזוריות של הירח וכדור הארץ, וחורף וקיץ , וגשם: הכל במקרה. כ"כ הרבה סתירות ושקרים יש בתאוריה הזאת : קודם כל אין שום שרשרת אבוציונלית רצופה לגבי שום יצור שחי על פני כדור הארץ כפי שהתאוריה טוענת. ואיך זה ששום יצור בעולם כדוגמת האדם עם יכולת דיבור וחשיבה? איפה נעלמו כל יצורי הביניים, הרי זה תהליך של מיליוני שנים? כל מדען בתורו ממשיך לזרוק מספרים על מיליוני שנים וכל מיני תאוריות משונות העיקר להכחיש את קיום הבורא. בהתחלה חישבו את השנים לפי חומר שנקרא פחמן 14. החליטו שהוא לא משתנה ולפי זה חישבו את תאריך בריאת העולם. אז למה העולם הפסיק להשתנות ולהתפתח? אף אחד לא עוצר לחשוב. כיום, שיש טלסקופים שמזהים כוכבים במרחק מילארדי שנות אור, לא מבינים. הרי זה סותר את העובדה שהעולם קיים רק אלפי שנים, אחרת איך האור מגיע? אז אין בעיה, מוסיפים עוד כמה מיליארדי שנים... היום המדע כבר סתר וניפץ את תורת האבולוציה באלפי הוכחות. מדען שניגש לחקור תופעה כלשהי, מחפש את הסיבה למה התופעה מתנהגת בצורה מסויימת, זאת אומרת: עובדה ברורה היא שיש סדר בבריאה ואין מקריות, והוא רק מחפש את הסיבה למה זה כך ולא אחרת.

למעשה, הבריאה עצמה מוכיחה שהייתה לה הוכחה כלשהי. בוא ניקח הוכחה מהתפרקות חומרים רדיו אקטיביים שמתפוררים לאיטם והופכים לחומרים אחרים במשך זמן קבוע וידוע. למשל-אורניום הופך לעופרת בתהליך של שנים. העובדה שקיים אורניום מראה שהייתה התחלה לאורניות, שמישהו ברא אותו, וממנו מתחיל התהליך של היווצרות העופרת. היום המדע גילה שכל אטום ומולקולה מורכבים מחלקיקים הנמצאים בתנועה מתמדת מדהימה, תרך כדי סדר מופתי ובלתי ניתן להסבר, חוץ מהעובדה שיש סיבה ומסובב לכל דבר והוא זה שברא את הכל. כל חומר ביקום מורכב ממיליארדי מיליארדים של אטומים שסביב גרעינו של כל אטום מסתובב לפחות אלקטרון אחד, ולפעמים אפילו מאה, במהירות של מיליוני מליונים בשניה, בלי הרף והפסק, אחרת הכל היה קורס.

מי משגיח עליהם שינועו בסדר מופתי ובלתי הגיוני שכזה, דארווין או האבולוציה?

ויש עוד אינספור הוכחות. כל פרט בבריאה מראה שיש בורא ויש תכלית לבריאה, שהכל מתחדש מדי יום ביומו בנס אחד גדול ועצום שכולם קוראים לו טבע והיגיון - העיקר לא להגיד שיש בורא, שיש משגיח. כל גדולי המדענים, איינשטיין, ניוטון, פלאנק, ודארווין בעצמו שחזר בו באחרית הימים מאמינים באמונה עמוקה שיש בורא לעולם. אפילו אריסטו, שהיה מגדולי הפילוסופים ביוון, הוא חי בתקופת שמשון הצדיק לאחר הקמת בית המקדש השני לאחר ויכוחים אינסופיים ביניהם והכחשות שונות ומשונות הודה בערוב ימיו שיש בורא לעולם. והלוואי והוא היה יכול לגנוז את כל כתביו האפיקורסיים. כל אדם המתבונן בבריאה, ובמיוחד היום- כשיש מדע וטכנולוגיה, וניתן לבדוק כמעט כל דבר, רואה חכמה מבהילה ממש תנועת הכוכבים. מחזוריות העונות, שכבות האטמוספרה, פליטה של חמצן ע"י הצומח והים וצריכתו ע"י הבריות ולהיפך, קליטת הגז הרעיל לאדם, דו תחמוצת הפחמן ע"י הצמחים והעצים. ואם יש עודף דו תחמוצת הפחמן אז הוא נבלע בתוך מי הימים, ואם יש מחסור בו, הרי הים פולט אותו.ובכלל, אם היה יותר מדי חמצן, אפילו באחוזים קטנים, כל הזמן היו שריפות על פני כדור הארץ, מכיוון שהחמצן

הוא חומר דליק, ולעומת זאת אם היה חסר במקצת , כולם היו נחנקים מחוסר חמצן. הכל מדוייק בצורה על טבעית. אבל בכל זאת כולם אומרים- זה טבע, וממשיכים הלאה. כדור הארץ נמצא במרחק של 150.000.000 ק"מ מהשמש. אם הוא היה קצת יותר רחוק, העולם היה הופך לקרח. קצת יותר קרוב, העולם היה הופך למדבר, בגלל התאדות המים. הכל מדוייק ומתקיים יום אחרי יום, ורוב העולם לא עוצר לחשוב מי ברא את כל אלה. גם סיבוב כדור הארץ סביב צירו מדוייק בצורה לא הגיונית, מעבר לעובדה שיש מי שמסובב אותו בכזה דיוק, בלי שום מקרה, אלא הכל בהשגחה אלוקית מדי יום ביומו. אם כדור הארץ היה מאט ולו במעט את סיבובו, חלק מהעולם היה קפוא וחלק היה לוהט ולא היתה כלל אפשרות לחיים על פני האדמה ולהיפך, אם הוא היה מסתובב מהר . ובכלל, איך יש לו כח להסתובב, יש לו גנרטורים או כורים רדיואקטיביים? ולמה הוא לא עוצר ונח קצת? ואיך כל הבריאה העצומה מתחדשת מדי יום ביומו כמו ביום הראשון שבו נבראה, אם לא בשל העובדה שיש בורא לעולם?

בוא נביט רגע בגוף האדם- המכונה שלא תיאמן, לדוגמא- המוח האנושי, המורכב מעבר לכל מה שהמדענים מסוגלים בכלל להבין. הרי המדענים אמרו שהאדם מנצל רק כ -3-4 אחוז מהיכולת של המוח שלו, אז מה, האבולוציה יצרה מוח מתקדם וגוף מפגר? - איך אפשר להסביר את התתפתחות הזאת מלבד הכרה בבורא עולם ?הרי זה הגיוני שאם אנחנו ועוד אלפי חיות שונות ומשונות בסך הכל ברואים, מן הסתם יש בורא שברא אותנו. אז אם יש בורא, איפה הוא? ולמה אנחנו לא מקיימים את דבריו? מה מרחיק אותנו מאיתו?מה גורם לכל מחשבות הכפירה והאפיקורסיות? ומה התכלית לכל הבריאה האדירה הזו? ואולי הוא ברא עוד עולמות עם עוד יצורים ?לפני שנענה על השאלות האלה צריך לסתום את הגולל על השקר האובוציונלי ולצורך כך אני מציע פרס של חצי מיליון דולר לכל יהודי שיוכיח באופן מוחלט ובלי ספקות שהאדם הוא בריה שנוצרה מאליה, באופן מקרי בתהליך אבוציונלי.
המפץ מתפוצץ:
התאוריה הנוספת שנפוצה כיום היא תאוריית המפץ הגדול.באופן כללי, טוענים ממציאי התאוריה שכתוצאה מפיצוץ בחלל לפני כמה מיליארדים של שנים נברא היקום כולו.יושב לו גוי חכם על כיסא גלגלים, ושמו סטפן הוקינג התאורטיקן הקוסמי- אדם ממושקף, מעוות כולו פיזית ונפשית, ומוכר סיפורי סבתא למדענים חכמים לפחות כמוהו, וכולם גומרים את ההלל על ספר שמתחיל בשקר ונגמר בשקר עם מיליוני חורים וספקות וטעויות ותאוריות ומתמטיקה מסובכת, אבל אמת אין בספרו של סטפן הוקינג. אבל אל תדאגו, בסוף גם הוא כמו אריסטו ודארווין לפניו, יודה שיש בורא לעולם. השאלות העיקריות שאין עליהן עדיין תשובה מדעית הן:

-כיצד נוצר העולם יש מאין.

-מהי הנקודה שממנה התחיל היקום כולו.

-מהי האנרגיה הקוסמית שמניעה את הכוכבים והיכן היא.

-מה היה לפני הפיצוץ הגדול. אלה הן רק שאלות אחדות

מתוך אלפי שאלות שיאן עליהן תשובה, אבל מה זה חשוב, העיקר שיש תאוריה ואפשר לעשות חיים ולכייף בלי שום מחוייבות לשום דבר. אסטרו פיזיקאים מקבלים תקציבי ענק כדי לבזבזם על הבל וריק במקום לתמוך בעניים ובנחשלים.בקיצור, כדי לסתום את הגולל על השקר שנקרא המפץ הגדול, אני מציע עוד חצי מיליון דולר לכל יהודי בעולם שיצליח לאמת את השקר שנקרא המפץ הגדול בלי להשתמש בתאוריות ובהנחות, אלא בעובדות קבילות בבית משפט, כמו שמוכיחים שוד או רצח לשופט. כאמור, אחרי שההיגיון הבריא מוכיח שיש בורא לעולם, נסכם את הכל במספר עובדות שאי אפשר להפריך אותן. אין שום דבר ביקום שנוצר מאליו, אין כזה דבר שמשהו נוצר מכלום, מריק. מבחינה סטטיסטית, כל התאוריות הן בלתי אפשריות לפי כל מבחן סטטיסטי הגיוני. אין שום אפשרות שיצור כל כך מורכב יווצר מאליו. ההנחה שמפיצוץ, ממקרה או מטעות בחלל ייווצר משהו מסודר, הגיוני וטבעי היא בלתי אפשרית לחלוטין. בוא נתאר למשל קבלן שרוצה לבנות בניין ויש לו תכנית מאדריכל, אז הוא לוקח את כל החומרים: מלט, לבנים וזכוכית ושם דינמיט ומפוצץ ומיד קם לו בניין לתפארת עם כיווני אוויר וחדרים.כל פרט בבריאה מראה על חכמה אינסופית על תכנון מופלא וששום דבר אינו נתון לידי המקרה. ולעומת זאת, כל התאוריות הנוגדות את מציאות הבורא, טוענות שהכל מקרי ואין שום תכלית. כל התאוריות טוענות שהאדם , שהוא הבריה החשובה ביקום, עם חכמה ואינטיליגנציה מעבר לכל בריה אחרת, עם גוף מדהים שמבצע פעולות מדהימות, עם יכולת ריפוי עצמי, עם רגישות ותחושות, הוא בסך הכל בהמה מסויימת שהתפתחה כתוצאה מכל מיני שינויים אקולוגיים רדיואקטיביים וכו'.כל התאוריות מסמנות לעצמן שאין בורא לעולם ולאחר מכן בונות כל מיני השערות מגוחכות חסרות כל שחר, שכל מדען המכבד את עצמו מזלזל בהן בשאט נפש, אלא אם כן הוא מכחיש בעצמו את מציאות הבורא. אין שום הוכחה מדעית רצופה והגיונית שיכולה להתקבל למשל בפני שופט הגיוני ובר דעת שמחפש את האמת ולא טיוחים לגבי שום תאוריה המסבירה את הבריאה. הכל בגדר תאוריות, השערות, הנחות, אבל הוכחות אין. סתירות וחורים, לעומת זאת, יש למכביר.
העובדה המדהימה שכולם מתכחשים לקיומה היא העובדה שיש נשמה ששוכנת בכל גוף אנושי- נשמה המחיה אותו. וכן כל שאר מיני החיות ביקום מונעות ע"י אנרגיה רוחנית השוכנת בגופם עד ליום מותם.
המוח האנושי, שאנו מפעילים רק כ-4% ממנו. איך יכול להיות שהתפתחנו מתא אחד ויחיד בצורה אבוציונלית,כשאנו מתפתחים ממדרגה למדרגה, ואילו המוח שלנו מורכב כל כך. איך הוא התפתח בצורה מתקדמת הרבה יותר מאשר הגוף. ולמה אנחנו לא מסוגלים לנצל את כולו? הרי משתמע מכך שאנו יותר פרימיטיביים מאבותינו הפרימיטיביים, אז יש סתירה עם תאוריית האבולוציה כי תאוריית האבולוציה אומרת שהאדם התפתח בהדרגה,אז למה הוא לא מסוגל כיום להפעיל 100% ממוחו?רוב התאורטיקנים למיניהם מכחישים את התאוריות שהמציאו מכיוון שלבסוף הם מכירים בקיומו של בורא העולם.
אם התורה היא אמת וניתנה משמיים אז כל השאר הינו שקר מוחלט, המצאות ודמיונות של בני אנוש, שבשכל המצומצם שנתן להם הבורא מנסים להבינו, אן בעצם לא להבינו אלא להפריך את קיומו, כדי לזכות במין חירות דמיונית שאין בה ממש.
מי שבכל זאת מתעקש וממשיך לטעון שאין בורא לעולם, אז בבקשה שיבוא לקחת את הכסף.

נכתב על ידי ה' הוא המלך , 8/2/2009 09:50  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האם אנשי מדע מאמינים באלוקים ?


להלן כמה ציטוטים :


 מקס פלנק (זוכה פרס נובל בפיזיקה).
``לא תיתכן סתירה אמיתית בין דת ומדע מפני שהם משלימים זה את זה. כל אדם רציני ומעמיק נוכח לדעת שהיסוד הדתי שבאופיו מחייב הכרה וטיפוח כדי שכל כוחות רוח האדם יפעלו יחד באיזון והרמוניה. ואכן, אין זה מקרה שגדולי ההוגים בכל הדורות היו בעלי רגש דתי עמוק. המדע מעמיק את הערכים המוסריים של החיים, מפני שכל התקדמות בידע מעמידה אותנו פנים אל פנים עם המיסתורין של קיומנו.``

 

פרנסיס קריק (זוכה פרס נובל על גילוי מבנה הדנ``א).
``אדם ישר, המצויד בכל הידע המדעי הקיים היום, יוכל רק לקבוע שמוצא החיים נראה, במובן מסוים כְּנֵס. כה רבים התנאים הצריכים להתקיים כדי שיווצרו החיים, עד כי אין מנוס מכאן והוכחה מדעית שהעולם נברא ע``י בורא רוחני בעל כוחות שמפעיל את העולם כולו.``

 

פרופ` יהושע לדרברג (חתן פרס נובל בביולוגיה מאוניברסיטת רוקפלר בניו-יורק)
``עד כה שום ממציא אינו סותר את האמונה בבורא העולם.``

 

 פרופסור ד"ר וייס (רופא וחוקר סרטן): "המדע מתעסק רק במה שקיים, מאיפה כל זה נבע בתחילת הדרך? בכך המדע לא מתעסק. עכשיו כמדען אני מחפש סדר בעולם, אם זה באימונלוגיה או בביולוגיה של התא, אני מוכרח להניח כל מיני דברים שאינם ניתנים להוכחה, כדי להגיע להסבר כוללני. כדוגמא אנחנו מדברים על מיליונים מיליונים שבטים של תאים לימפוצטיים שכל אחד מייצר את הנוגדן  שלו". "כדי להסביר לא רק את בריאת העולם, אלא גם את העובדה שהאטום הזה, המולקולה הזאת, קיימת, ובמקום להתפוצץ היא קיימת באופן מסודר אני מוכרח להניח את קיומו של האדריכל הגדול", מוסף "הארץ" 26/7/96


פרופסור מ. זולה: "הביולוגים קבעו שהחיים יוצרים צורות עדינות ומשוכללות יותר ויותר. ותהליך זה אינו מובן בלי האמונה בקיומה של תבונה עולמית עליונה, המכוונת את היצירה בחכמה ותכלית".(מבוא לפילוסופיה עמוד 213)

 

פרופסור אלברט איינשטיין: "לדעת כי מה שאיננו ניתן להשגה על ידינו, באמת קיים, ומגלה עצמו בחכמה העילאית והיופי הקורן ביותר אשר אמצעינו הדלים מסוגלים לקלוט רק בצורות הפרימיטיביות ביותר, ידיעה זו, הרגשה זו, היא במרכז הדתיות האמיתית".(como je vois p,p 210-211)

 

פרופסור אלברט איינשטיין:
``אינני מאמין שאלוקים משחק בקוביה עם העולם.``
``ספק גדול אם יימצא איש מדע מעמיק שאין דתיות מופלאה במינה מסגולות נפשו. דתיות- השתוממות נפעמת על ההרמוניה שבסדרי בראשית, המגלה תבונה כזו שכל חכמה ובינה שבמחשבת אדם ועצתו אינן כנגדו אלא הבהוב עמום הבטל ומבוטל. לעולם יש בורא. ולא מובן לי כלל כיצד יצור אנושי כל כך אפסי יכול בכלל להבין משהו על עולמו של הבורא!`

גוסטוב תאודור פכנר (מייסד הפסיכו פיזיקה): קיומה של התודעה האנושית מוכיחה את קיומה של התודעה העליונה, התודעה האלוקית", (מ. זולה בספרו מבוא לפילוסופיה עמוד 186)

 

פרופסור עמנואל קאנט: "קיים אלוקים. הואיל והטבע, אף בתוהו ובוהו אינו יכול אלא לנהוג באופן מסודר כהלכה... כל היצורים קשורים בסיבה אחת, שהיא תבונתו של אלוקים. לכן אין ביכולתם לגרור תוצאות שונות מאלו המביאות לתפיסת השלמות של אותו מושג אלוקי עצמו". (תורת הטבע הכללית ותורת השמים)

 

פרופסור סמרט (אסטרונום ממלכתי בגלסקו): "כאשך חוקרים אנו את התבל ומתפלאים למראה הודה והסדר הקבוע בה, הרי אנו באים להכרה בכוח עליון ובמטרה קוסמית העולה על כל אשך ישיג שכלנו המוגבל... האמונה בבורא עליון הכרחית היא עתה לא פחות משהיתה בכל עת בעבר. לאסטרונום אחד לפחות השמים מספרים כבוד א-ל ומעשי ידיו מגיד הרקיע...''  (התהוות הארץ)

 

 פרופסור אלווין רדקובסקי (איש מדע דגול אשר המציא את הכור האטומי בצוללת הגרעינית האמריקנית): ``אין הכשרה טובה יותר למדען מלימוד התלמוד. הגישה של חכמי התלמוד היא מאוד מדעית. הם השתמשו בעקרונות מדעיים של חשיבה ופתרון בעיות. אני סבור שבראש ובראשונה חייב המדען לדעת להציג את השאלות הנכונות, ומבחינה זאת אין כתלמוד המלא שאלות וקושיות``
 (בעיתון ``מעריב`` כ``ג תשרי תשל``ג)

 

 

ואם יאמר אדם על שעון (על כל גלגליו, קפיציו, ציריו ואביזריו הזעירים והנפלאים) שנעשה מעצמו, הלא למשוגע יחשב.
וכן אמר רבי עקיבא : "כשם שהבית מודיע על "בנאי", והבגד על "אורג", והדלת על "נגר", כך העולם מעיד על הקב"ה שהוא בראו".

 

 

http://olam-jew.com/index.htm

 

נכתב על ידי ה' הוא המלך , 3/2/2009 12:44  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

977
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לה' הוא המלך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ה' הוא המלך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)