לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Chiharu <3


יום אחד סידרתי את החדר (לשם שינוי..) ומצאתי כל מיני רשימות שלי, שירים, ציטוטים, ואפילו סיפורים שהתחלתי אך לא סיימתי. אז החלטתי לפתוח בלוג, שבו אני פשוט "אאחסן" את כל הרשימות הללו וגם אספר קצת על החיים שלי, על עצמי, אפרוק עצבים ואוריד אבנים מהלב. תהנו D:

כינוי: 

בת: 30

MSN:  Mitsuki Chan (’.’)



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

סתם שאלונצ'יק "קטנצ'יק" XD


טוב אז ראיתי שאלון בבלוג הגיי של אקאטסוקי והחלטתי לענות עליו גם ם:

 

 

1.שם: נטלי (נטה)

2.גיל: עוד מעט 16 D:
3.מין: זכר. נו ברור שנקבה חח

4.צבע עיניים:  ירוק אפור כזה

5.צבע שיער: בלונד כהה כזה, עוד מעט צובעת לבלונד נורמלי ^-^

6.גובה:  1.67.
8.פירסינגים: נמנמ אין כרגע, הורדתי הכל. אבל היו שניים רגילים באוזניים, נזם, הליקס ולוב

9.קעקועים:  בחופש כנראה עושה שלושה כוכבים סקסיים על הקרסול <:

10.משקפיים:  יאפ

11.אייסיקיו או מסנג`ר: אני כזאת לייק פקאצה שיואו שיש לי אייסי! נמ אין לי, רק מסן ם:

12.שפות שאת מדברת/לומדת: אנגלית, עברית, יפנית, ספרדית, רוסית, מעט צרפתית וטיפ-טיפה איטלקית. 

13.תכונות טובות שלך: אממ לא יודעת.. אומרים שאני חברותית ותומכת ופסיכולוגית טובה.

14.תכונות רעות שלך: קנאית (אבל משתפרת בלהיות פחות), לפעמים מתעצבנת במהירות, ו.. לא יודעת מה עוד.

15.אמרו לך פעם שאת דומה ל:  חתולה. היו גם כאלה שאמרו פנדה, דלמטית, כלבה ואפילו פרה (ווטפ). אבל בעיקר חתולה.. מיאו.

 

וקצת יותר מדויק:

1.מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת קמה בבוקר? בד"כ מתה לחזור לישון אבל מה לעשות שיש לי עוד כלבה לטייל איתה ><

2.מה הדבר האחרון שאת עושה לפני השינה?  מדברת עם אנשים במסן, בד"כ עם רינץ', או שסתם מציירת וכותבת..

3.מה הדבר הראשון שחשבת עליו הבוקר?  יאייי חופשש! אוף, יש לי שיעור עוד חצי שעה ><"

4.מי הבן אדם הראשון שראית הבוקר?  אמא.
5.איך את אוהבת להעביר את סופי השבוע שלך?  לצאת עם חברים, אבל אחרי המקרה בפורים אני לא יוצאת יותר, עד הודעה חדשה =/
6.מה מפחיד אותך? חרקים. אני נכנסת להיסטריה אפילו מנמלים O.ם

7.מה מרתק אותך? גייז, ביז, אנימות, מנגות, יפנים בכללי ו.. סיפורים למיניהם. אני תולעת ספרים <:
8.מה מעציב אותך? זכרונות עצובים (איזו הברקה!)

9.מה משמח אותך? לדבר עם גייז (כןכן, אני מתה עליהם, מה לעשות), לחבק אנשים (אני זונת חיבוקים) ועוד כמה דברים שאין לי כוח לפרט פה.

 

שתייה/אכילה:

1.מה המזון האהוב עליך? סלט אצות בנוסח סיני, תותים עם שמנת ופסטה פסטו (ממממ.. אוף גיריתי את עצמי)

2.מה הארוחה החלומית שלך?  לא משנה איזו ארוחה, העיקר שתהיה טעימה ושאדם שאני אוהבת יהיה נוכח בה.

3.מה את שותה במהלך היום?  מים, תה ושוקו P:

4.מה את שותה במהלך הלילה (משקה אלכוהולי אהוב)? אממ משקה אלכוהולי אהוב? הממ.. יש המון ^.^  ובערב בעיקר שוקו.

5.קפה או תה: תלוי איזה קפה, אבל אין לי בעיה עם אף אחד מהם..

6.סוכר או סוכרזית:  סוכר.
7.מלח או פלפל:  מלח. שונאת פלפל ><"

8.פלאפל או שווארמה: לא אוהבת. שומני מדי.. ואני מנסה להיות צמחונית, אבל עם הורים כמו שלי.. =/

9.פיתה או לאפה: אף אחד מהם, משמין וקמחי מדי.. אם כבר אז לחם שחור.

10.סמי או סוסו:  אם הכוונה לסמי הכבאי ולסוסו-לא-יודעת-מי-זה, אז.. אף אחד מהם. XD

11.אחמד או סלים: בעע >.>

12.מועדון או בית קפה: בית קפה..
13.פאב או דאנס בר: עדיין לא הייתי בכאלה

14.תאטרון או ז`אן דארק: נמנמ.. תיאטרון?

15.גלילאו גלילאי או קופרניקוס:  הממ.. סופוקלס? D: ("אנטיגוטנה", מי שקרא בבצפר במסגרת שיעורי ספרות)

 

את:

1.מה המוטו שלך בחיים?  אם החיים מפנים לך את הגב תבעט להם בתחת.

2.אם היית זוכה במליון דולר, מה הדבר הראשון שהיית עושה? שמה בבנק כדי שאחרי זה יהיו לי כמה מיליונים נוספים ואז אני אתרום לאפריקה, אנשים עם בעיות נפשיות ונפגעי משפחה (לא יודעת איך קוראים לזה, פשוט אנשים שהמשפחה שלהם לא משהו, כאילו הורים שתיינים וזה..)

3.מעשה נועז שעשית? הגנתי על חברה שלי ובסוף יצאתי כמעט מתה מזה ><" הא וגם ניסיון התאבדות, אם אפשר לכלול את זה כמעשה נועז..

4.מעשה טפשי שעשית? הרבה, אפילו יותר מדי.

5.סוד אפל, סטייה או הרגל משעשע שיש לך: אם היה לי סוד אפל, קרוב לודאי שלא הייתי מספרת אותו פה. ולגבי סטייה- חיבוקים וגייז.

6.האם היית בחו"ל, ואיפה? רוב אירופה, אין לי כוח לפרט

7.איפה היית רוצה לגור בחו"ל אם יכולת? אמריקה או יפן *-*

8.מה יש לך מתחת למיטה? מפלצת האבק? אני מפחדת להסתכל..

9.האיבר הכי סקסי בעיניך הוא: עיניים, הן אומרות הכל. הא וגם שפתיים ^-^

10. מה סקסי בעיניך? עור בהיר, פוני סקסי, ו.. לאדעת, אני מניחה שגם אופי סקסי נחשב..

11. מה רומנטי בעיניך? לגרום לאדם שאתה אוהב להיות מאושר, ושילוב אצבעות *-*

12. אם היית יכולה לחזור לעבר, לאיזו תקופה היית חוזר ולמה? כיתה ז', הייתי מונעת את מותו של ז'ניה :(

13. אם יכולת לפגוש דמות מהעבר, מי זה היה? דמות מהעבר? לא יודעת..

14. איזה עוד כישרון היית מוסיפה לעצמך? לדעת לכתוב יפה כמו רינץ'..

 

מהשאלון של ברנרד פיבו בערוץ 8 :

1.מה היא המילה האהובה עליך? קאוואיייי ^-^ ו- RAWR

2.מה היא המילה השנואה עליך? ווואייייי, בונא, ויענתו

3.מה מדליק אותך מבחינה רגשית/רוחנית/יצירתית: טלפתיה ופשוט להיות עם אדם שאני אוהבת.

4.מה "מכבה" (טורן אוף אבל לא כזה) אותך? חוסר סטריליות מוחלט. (כאילו, האנשים האלה שלא שמעו בחייהם על המילה בושם או דאודורנט)

5.מה היא הקללה האהובה עליך? בשם תחתוניו של מרלין!
6.איזה קול/רעש את אוהבת? קולות של עקבים וכרסום P:

7.איזה קול/רעש את שונאת? קולות של חרקים למיניהם, במיוחד זבובים.. שלא לדבר על הריח כשהם נשרפים ><
8.איך היית רוצה שאלוהים יקבל אותך בגן עדן? אינלי שום מושג. רק לא עם שוט בידיים ><"
9.גלידה – בכוס או בוופל? וופל *-*

10. שוקו או וניל? וניל. 3>

11.חוף או הרים? חוף *-*

12. לישון או לקום? לישון 3>

13. שקיעה או זריחה?  שקיעה... האדום עם הזהב והרומנטיות הגלומה בזה.. *-*

14. לילה או יום?  לילה,כאילו דה

15. בזבזן או חסכן? גם וגם חיח

16. קור או חום? חום רגשית, וקור פיזית.
17. סערות ברקים – מרגשות או מפחידות? גם וגם.. תלוי

18. הכוס – חצי מלאה או חצי ריקה?  ריקה במלואה, או ברובה בכל אופן.

19. ברגע זה ממש – עם מי היית רוצה להיות ואיפה? אני לא מתכוונת לומר את זה פה

20. למי את מתגעגעת? ז'ניה, אורה, והשיחות של פעם עם אקאטסוקי 3>
21. את מי היית לוקח לאי בודד?  אממ את עצמי ם:

דברים אהובים עלייך:

1.צבע: שחור, אדום, ורוד, סגול וירוק.
2.בעל חיים: כל החיות, חוץ מחרקים.
3.ספר: "צילה של הרוח" של קרלוס רואיס סאפון, סדרת "הארי פוטר" של ג'יי.קיי. רולינג, ועוד כמה..
4.סרט: סדרת "הארי פוטר", "שר הטבעות", "אשת החלומות", "שודדי הקריביים 1,2,3"

5.שחקן: אדם סנדלר וג'וני דפ *-*
6.שחקנית:  אממ קירסטן דאנסט והילארי דאף 3>
7.דיסק: לא יודעת, אני לוקחת הכל מהאינטרנט =/
8.שיר: An Cafe- Sakura Saku Yuuki

9.מקום בילוי: כל מקום נחמד

10. פורום אהוב: לא יודעת, לא נמצאת בפורומים..
11. עונה: חורףף 3>

12. מקום להעביר בו חופשה: כל מקום רק לא פה.
13. רכב: לא מבינה בזה, לא מעניין

14. מישהו שאתה אוהב או מעריך ומעולם לא אמרת לו את זה: יש כמה אבל אני לא מתכוונת לרשום פה את שמם.
15. ציטוט מסרט/ספר/סדרה: "אחחח, הצבא.. זכר מצער לנטייתם השבטית של הקופים להתאגד בחבורות." ("צילה של הרוח")

16. עיתון: חח. וואטאבר.
17. סדרה: Family Guy, Grey's Anatomy, The Diary Of A Call Girl In London, Heroes ועוד כמה.. 

 

מתי בפעם האחרונה:

1.חייכת? היום.

2.זכית לחיוך? היום, כמו כל יום.
3.הענקת מחמאה? היום, לאישתי דנדן P:
4.קיבלת מחמאה? היום ^.^

5.עשית משהו טפשי? ושוב- היום.

6.פינקת מישהו? נמ לפני חצי שנה אולי..

7.פינקת את עצמך? לא זכור לי.
8.צחקת? כן, היום ם:

9.גרמת למישהו לצחוק? אתמול

10.התחרטת על משהו שאמרת? לפני שבוע-שבועיים

11.בכית? לפני כמה ימים..
12.הסתפרת? לפני איזה חודשיים-שלושה

 

האם אי פעם:

1.הכרת את תחנת המשטרה מבפנוכו? כן, לצערי. אבל לא באשמתי!

2.פחדת מהחושך? תמיד.

3.עשית משהו מסוכן? מה? כן, הגנתי על חברה.
4.יצאת עם יותר מפרטנר אחד בו זמנית? לא! אני לא בוגדת ><

5.בכית בסרט? אממ כן, בכמה..
6.אמרת "אני אוהב אותך"?  כן, אבל רק לשני אנשים.
7.שיקרת כשאמרת את מה שכתוב בשאלה 6? לא, למה לי?..
8.הופעת בעירום בציבור? למזלי לא..
9.קיימת אקט מיני כלשהוא במקום ציבורי?  לא כידוע לי XD


לאחרונה:

1.האדם האחרון שראית:  אמא
2.האדם האחרון שדיברת איתו בטלפון: רותם
3.האדם האחרון שהתקשר אליך:  רותם..
4.האדם האחרון שאמרת לו "אני אוהבת אותך"? אור, אבל לא הייתי צריכה לומר את זה ><"

5.האדם האחרון שישן במיטה שלך: אני..


ולסיכום:
1.מה האירוע הבא בלו"ז שלך?  ללכת לישון, או לדבר עוד עם רון ם:
2.צביקה הדר או צביקה פיק? פחחחח אפ'חד XD
3.הראל מויאל או הראל סקעת?  בעע בעע ושוב בעע.
4.האם אתה חושב שמישהו יקרא את השאלון בכלל? אולי..
5.האם יש משהו שאתה רוצה למסור לכל האנשים הנחמדים מאוד שיקראו את התשובות שלך? כל הכבוד למי שהגיע לשאלה הזאת <:
6.האם אתה מאמין שהשאלון היה בזבוז זמן משווע? בערך, אבל מה לעשות שרוב הפעולות שלנו הן בזבוז זמן משווע? XD
7.האם צחקת בשעה שקראת את המבוא לשעשועון הכרות זה? הא?
8.איך הייתם רוצים שיקראו לכם? מיטסוקי *-*

9.בני כמה אתם רוצים להיות שתמותו? לא יודעת, נחיה ונראה. אבל אני מניחה שבגיל צעיר כי אני לא מצליחה לדמיין את עצמי כסבתא O.ם
10.אם הייתה לכם אפשרות להיות בני אלמוות-לוקחים או מוותרים? מוותרת.
11.מהו השיר האהוב עליכם? יש הרבה.
12.להקה אהובה? מלא..
13מה אתם מעדיפים שוקו קר או חם? חם.. *-*
14.טלויזיה או מחשב? מחשב, לייק דה XD
15.האם אתם נשארים מחוברים לאינטרנט יותר ממה שתכננתם מראש?  כמובן חח
16.מה הדבר הכי נועז שעשית? לא היו כ"כ הרבה, את הרוב ציינתי למעלה כבר
17.פאדיחה אחרונה- אמרתי "נו למה ציפית? כיתה של מאותגרים שכלית" וכל הכיתה שמעה =/
18.מה הפחד הכי גדול שלך? לאבד אדם קרוב לליבי..
19.מה אתה מעדיף בריכה או ים ולמה? ים, אבל בלילה, למרות שקר. כי זה מגניב ואינטימי ורומנטי.. P:
20.בייגלה או במבה? אם כבר אז בייגלה, אבל בכללי שום דבר. פומלה ם:
21.מכירים את בובספוג? כע, ו..?

 

 

טוב, לאלה שהגיעו עד הלום ועדיין לא נרדמו על המקלדת ומזילים רוק על כולה- כל הכבוד לכם! XDD

נמנמ, טוב אין לי יותר מה לרשום אז..

סאיונארה אנשים 3>

נכתב על ידי , 31/3/2009 20:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





778
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMitsuki-Chan :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mitsuki-Chan :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)