לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Chiharu <3


יום אחד סידרתי את החדר (לשם שינוי..) ומצאתי כל מיני רשימות שלי, שירים, ציטוטים, ואפילו סיפורים שהתחלתי אך לא סיימתי. אז החלטתי לפתוח בלוג, שבו אני פשוט "אאחסן" את כל הרשימות הללו וגם אספר קצת על החיים שלי, על עצמי, אפרוק עצבים ואוריד אבנים מהלב. תהנו D:

כינוי: 

בת: 30

MSN:  Mitsuki Chan (’.’)



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

טיול שנתי.. אחלה דבר (פחחחח)


*5 בבוקר*

*רינג רינג.. רינג רינג.. רינג רינג*

"פאק אין לי כוח לקום.. אעהאעאה יואו היום טיול שנתייי! אוי שיט.."

כך התחיל בוקר יום רביעי, ה-22 באפריל, יומו הראשון של הטיול השנתי שנמשך כשלושה ימים, אשר התקיים ברמת הגולן.

התעוררתי בחמש בבוקר בכדי להתארגן ולהגיע לשער בית הספר בשעה 6. הגעתי בשעה שנקבעה, הנחתי את תיקיי והתיישבתי על ספסל הבטון בכניסה לבית הספר. חיכיתי לחברתי רותי כשעה, בינתיים שהמורות בדקו אילו תלמידים הגיעו ואילו העדיפו להישאר להתבטל בביתם. מכיתתי הגיעו כ-10 תלמידים, מתוך 40.

התחלנו להעמיס את תיקינו על האוטובוסים כאשר שמתי לב בזווית עיני לרותי, המחפשת את קבוצתנו. נופפתי לה בכדי שתראה היכן עמדנו ותוך כמה שניות היא כבר הייתה לידי, ממקמת את תיקיה.

 

"Situations are irrelevant now, she loves the way that I tease, I love the way that she breathes..I touched her, she touched my, it was the craziest thing, I love the ones who hate to love because they're just like me.."

 

"hey hey you yo I don't like your girlfriend, no way no way I think you need a new one"

 

"I'm not a girl, not a woman.."

 

"hey there Delila what's it like in New York city? I'm a thousand miles away but girl tonight you look so pretty, yes you do.."

 

"Tonight I'm falling and I can't get up, I need your love enhance to come and pick me up.. and every night I miss you I can jus look up and know the stars are holding you, holding you, holding you tonight.."

 

"I was walking with my mama one day, when she warned me what people say- live your life until love is found, or love's gonna get you down. Sucking too hard on the lollipop oh love's gonna get you down.. sucking too hard on the lollipop oh love's gonna get you down.. say love, say love, oh love's gonna get you down"

 

כל הדרך עד לעצירתנו למרגלות העיר חיפה חפרתי לחברתי רותי שישבה לידי עם השירים באם-פי שלי. כמובן שהופעתי יחד עם הזמר בכל שיר, זה ברור מאליו.

 

 

אני יושבת פה כבר שלוש שעות מול המחשב, בלי כוח להמשיך את הפוסט. אבל מכיוון שזה יהיה סתם דפוק אם אני אפסיק לכתוב אותו עכשיו, אני אשים ציטוטים למיניהם מהטיוליק D:  *גאון שכמותי*

 

 

אני: "יואו יש איזה משחת שיניים כזאתי ברוסיה שנקראת 'בלנדאמד'.. נכון נשמע כמו קללה?"

רותי: "מהה? גרנדמל?"

אני: *נקרעת*

 

סינדי *אומרת ללב* : "אם היו לך רק שתי אפשרויות- לשכב עם כוסיות לשארית חייך או לחכות עם אחת עד החתונה אבל שתאהב אותך והכל, במה היית בוחר?"

*חשוב לציין שאף אחת לא רוצה את לב, בעעעע XD *

לב חושב.

סינדי מוסיפה: "תחשוב טוב במה שאתה בוחר, זה יראה ת'אופי שלך י'חרא קטן"

אני ורותי: *נקרעות* *אני נופלת מהספסל* *כולם נקרעים*

 

אני *באוהל של יפת, אייל וטימור* : "יש לי רק שני תפקידים בחיים- פסיכולוגית, וכרית."

לב: *משעין את ראשו על הכתף שלי*

אני: "לב! זוז!"

לב: "נוו למה? אבל אמרת שהתפקיד שלך בחיים זה כרית!"

אני: "נו כן, אבל לא כרית לכולם! רק למי שאני רוצה D: "

לב: "גאד דם איט.."

כל השאר באוהל: "פחחחחח"

 

*עולים על סלעים מחורבנים*

*לב נדבק אליי ורוצה לעזור לי לטפס, אבל אני שונאת כשעוזרים לי לטפס >< *

אני: "move! move! move!"

לב: "shit! shit! shit!"

רותי: *צוחקת בשקט מאחור* *מחליקה על סלע* *שוב צוחקת, הפעם מעצמה*

 

*עושים עצירה קטנה עם האוטובוס בדרך לרמת הגולן ורואים מהחלון מאגר קטנטן של מים*

ילדה באוטובוס: "יאא הגענו לכינרת? יאיייי"

כל האוטובוס: "ס'מפגרת! זה לא הכינרת! חחחחחחחח"

הילדה: "אופסי.. " *אדומה*

 

*אני וטימור מתלחששים כל הלילה* (כן, ישנתי באוהל של שלושה בנים. טוב, לא ממש ישנתי, הייתי עסוקה בלחפור עם טימור ליפת XD)

יפת: "נו שתקו בלאט אני אדפוק לכם עכשיו נעל בראש!"

אני: "אבל אני לא מדברת! זה טימור!"

טימור: "נכון!"

*יפת מביט עליו במבט שטני*

אני: "אוי לא, לא היית צריך לומר את זה.."

טימור: "בלאט.." *טימור מקבל התקף צחוק* *יפת מביט בו במבט עוד יותר שטני* *אני עושה את עצמי ישנה* *יפת מפיל ת'ראש ומתחיל לנחור*

 

*תנים מייללים מחוץ לאוהל*

*אני וטימור עדיין מתלחששים*

יפת: "נווו פאקינג שיט אני אבעט אתכם עכשיו החוצה שהתנים יזללו אתכם.. יאאאםםםם..."

אני: "נוו נראה אותך י'יאגה אחד!" *יאגה זהו פועל בעל פירושים רבים ומשונים. אין לזה פירוש מדויק, אפשר לפרש איך שרוצים*

יפת: "אוו אני יפה?" *עושה לי עיניים*

אני: "פחה מאווודד, מהממוש"

*טימור לא מבין, עושה פרצוף מבולבל, אני מתחילה להיקרע*

 

 

טוב זהו לבינתיים.. היו עוד מלאאא, אני פשוט לא זוכרת עכשיו. אני אזכר ואעשה בטח עוד פוסט, או שאעדכן את הזה.. D:

 

נמנמ.. טוב הלכתי להתבטל, אני צריכה להשלים עכשיו פערים XD

 

שיהיה לכם לילה/בוקר/צהריים/צום/שבת/כל זמן או פעולה אחרים מהנים ^-^

3>

נכתב על ידי , 24/4/2009 16:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תוותרי, את שומעת?


מול אותו חלון ישן,

פותח את הבוקר..

מחפש סיבה להישאר

אל אותו סיפור קטן,

נטול תקווה ואושר..

אם אני עוזב, אני לא חוזר.

 

מחפש אותך בפנים,

את כבר לא זאת שהיכרתי.

לא צריך לדבר על השתיקות..

אני רוצה לפחד לבד,

לעצמי מספיק שיקרתי.

 

כל כך עצוב שכבר לא חשוב לבכות..

 

אל תפני לי מקום לצידך,

תתמודדי אני הולך..

תחייכי, את יודעת?

אל תשמרי לי מקום חם לחזור

כשאהיה שיכור

תוותרי, את שומעת?

 

מה חכה שהיום יירד,

תחכי, ואז תביני

שלא מצאתי סיבה להישאר..

סתם סיפור עצוב של סתיו,

יום יבוא ותסלחי לי..

 

את אותו החלון הישן- סוגר..

 

אל תפני לי מקום לצידך,

תתמודדי, אני הולך..

תחייכי, את יודעת?

אל תשמרי לי מקום חם לחזור,

כשאהיה שיכור..

תוותרי, את שומעת?

 

אל תפני לי מקום לצידך,

תתמודדי, אני הולך..

תחייכי, את יודעת?

אל תשמרי לי מקום חם לחזור,

כשאהיה שיכור..

תוותרי, את שומעת?

 

תוותרי....

 

 

 

 

 

*אני פשוט נורא אוהבת את השיר הזה, וכרגע הוא די נכון למצבי. טוב, חלק ממנו. אני חייבת לוותר..*

 

 

 



 

 

נכתב על ידי , 20/4/2009 19:39  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיפשות אינה תכונה טובה במיוחד.


אני כזאת טיפשה!

למה אני כ"כ חסרת טקט? ומפגרת? ונאיבית? ו.. למה לעזאזל אני לא יכולה להתגבר עליו עד עכשיו? עברה כבר כמעט שנה..

כ"כ קשה לי...  *ואני גם כ"כ צומי >< *

למה הייתי צריכה לומר את זה? למה?! הרי זה כ"כ לא נכון! אוף >:

 

 

אני: " **** זונה אבל הוא מתוק P: "

הוא (בשיחה נפרדת) : "אל תדברי איתי יותר בחיים שלך."

אני: "מה יש לך? נווו"

הוא: "את מדברת איתי בצביעות ואומרת שאת מתה עליי ואחר-כך אומרת שאני זונה ושאת קורבן שלי. אם את שונאת אותי, לפחות אל תגידי שאת אוהבת.."

אני: "אם לא הבנת זה לא היה כ"כ כאילו אני קורבן שלך.. לא התכוונתי לזה ממש ממש ממש ברצינות. ואני מצטערת שחשבת שהתכוונתי"

הוא: "נשמעת רצינית. עזבי אותי בשקט."

אני: "נווו ****! >:  לאאא >: אני יודעת שלפעמים אני מתנהגת בצורה נוראית. אני זוכרת שכבר רבנו פעם אחת בגלל זה.. בגלל שאני כ"כ מפגרת וחסרת טקט >< "

הוא: "עזבי אותי נטה."

אני: "לא אני לא אעזוב! כי אם אעזוב הפעם, באמת כבר נפסיק לדבר..  אני יודעת שאתה מעוצבן עליי עכשיו, ואני מבינה אותך. ואני נורא מצטערת על הכל! *בוכה* "

*חלק שאני לא ארשום כאן*

אני: " אני כ"כ מצטערת! >: "

הוא: "עזבי נטה.. קלטתי אותך. אני זונה ואת עוד אחת מאלפי הקורבנות שלי שמזמינים אותי ללילה. אחלה. ביי. "

אני: "אוף מפגרת שכמותי! באמת שאני מצטערת! ואני אכן חסרת טקט.. =/  אני מניחה שלא כדאי לך יותר לשמור איתי על קשר, אני רק פוגעת בך שוב ושוב.. והורסת דברים >: "

הוא: "את לא פוגעת בי שוב ושוב. אבל בכל צחוק יש קצת אמת.  ואת התכוונת עם כל הלב למה שאמרת. חבל לי שלא אמרת לי את זה בעצמך ובפרטי."

אני: "לא נכון"

הוא: "היית חייבת להוציא את זה עליי בפומבי, הא? ועוד אחרי זה את אומרת "טוב לא נפתח את זה פה". הא לא חשבת על זה לפני? לא שמעת שלא טוב לדבר עם זונות? תתרחקי. "

אני: "אז.. אתה מנתק איתי את הקשר? *בוכה* "

הוא: "לא יודע. אני לא אוהב להגיע להחלטות כשאני עצבני כי אני לא חושב בפיקחות."

אני: "אוקיי אז כשתחליט תאמר.. ושוב- אני באמת נורא מצטערת! אין לי מושג אפילו למה אמרתי את זה! כאילו, לפעמים קורה לי שפתאום אני אומרת דברים שאני לא מתכוונת אליהם ולא אמורה לאמר בכלל.. =/ טוב תחשוב על זה. אמרתי שמה שתחליט- אקבל בכל מקרה. ואני בהחלט לא שונאת אותך."

 

איך אני יכולה לשנוא מישהו שאני אוהבת? אני פאקינג אוהבת אותו. מאוהבת בגיי.. אוהבת כמו שלא אהבתי מעולם.. והבעיה היא שזה עדיין כך.

איך יכולתי לפגוע בו כ"כ? ולמה? איך לעזאזללללל?! *דופקת את הראש חסר התועלת שלי בשולחן*

אני לא יכולה לסלוח לעצמי. ולא אוכל.

ועכשיו גם ניתקתי איתו את הקשר כדי לנסות ולשכוח אותו.. תאמינו לי שזה לא בדיוק קל. אי אפשר בכלל לשייך את המילה "קל" למצב הזה.

כל היום אני בוכה. כל היום, בלי הפסקה. לא שהבכי יעזור לי, אבל אני לא יכולה להפסיק.

ובנוסף לכל- יש לי גם בעיות עם הנשימה מאז המכות באותה מסיבת יום הולדת על חוף הים..

רע לי שאני לא יכולה לאהוב את איוון כמו שאהבתי את ****, רע לי שאני לא יכולה לספק לו את אותה כמות אהבה שהוא רוחש כלפיי.. >:

אני מקווה שאחזור לדבר אי פעם עם ****, אני כ"כ פוחדת לאבד אותו לתמיד! את האדם המדהים הזה, היפה הזה, החכם, המוכשר והמצחיק הזה.. >:

3>

 

 

 

 


  *אני בזמן שדיברתי עם ****, בזמן שרבנו.. כן, אני יודעת שהאף שלי אדום, וכן אני יודעת שיש לי כחול כזה מוזר מתחת לעיניים. זה בגלל שלא ישנתי בלילה הקודם, והאף אדום בגלל הבכי. אויש למה לעזאזל אני מסבירה לכם את זה?! גם ככה בקושי קוראים כאן.. וכאילו שאכפת לכם איך אני נראית ><" *

 

נכתב על ידי , 18/4/2009 21:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

778
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMitsuki-Chan :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mitsuki-Chan :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)