לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הסיפורים שנוצרו בין הדמיון למציאות ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

בתוך המיטה


היא:

אז אתה מתחת לשמיכה, עירום ?

כי אני באה אליך, לבושה בגופיה דקה וארוכה .. מעט שקופה.

"תסתובבי" אתה מבקש.

אני עושה סיבוב איטי ואתה כבר יכול לראות על קווי הגופייה שאני בלי תחתונים ...

אני נכנסת אל מתחת לשמיכה, נצמדת עליך, שמה את ראשי על הכתף שלך

ומשלבת את הרגל שלי על שלך  וככה נצמדת אליך.

אתה מצמיד אותי אליך, שולח יד ומלטף את הישבן שלי.

הגופייה עולה ואתה מרגיש את החום של המפשעה על האגן שלך.

"אממ ..." אתה אומר.

"גררר ..." אני עונה.

"בואי אליי" אתה מבקש ואני כבר מרימה את עצמי ומתיישבת עליך.

מעבירה את כפות הידיים שלי  על החזה שלך מלמטה למעלה ובחזרה.

שולחת יד אל הסנטר שלך, מעבירה את האצבעות על השפתיים שלך ...

אתה מניח את כפות הידיים שלך על האגן שלי מלטף אותו באצבעותיך הארוכות.

אני יושבת זקופה ומלטפת לעצמי את החזה.  אתה מזיז את כפות ידיי ותופס את השדיים שלי ...

מושך אותי אליך, כדי להכניס אותם אל פיך ...

אני רוכנת מעליך.

הריח של השיער שלי בטח משגע אותך ...

המפשעה הרטובה שלי נמרחת על הבטן שלך ... אתה מרגיש ?

 

הוא:

מרגיש את הרטיבות הנעימה שלך על הבטן שלי

והריח הנעים מהשיער שלך משכר אותי

מלטף את השדיים שלך שמולי

מרגיש את הפטמות שלך מתקשות

מושך אותך מהעורף לכווני

רוצה לטעום את השפתיים שלך

את מזיזה את האגן שלך על הבטן שלי

נפרדים מהנשיקה ואת ממשיכה לעלות

עם האגן לכוון החזה שלי

ולכוון השפתיים שלי

עם הידיים מחזיק את הישבנים שלך

ועם הלשון מטייל על הפות שלך (זוכר שככה אוהבת לקרוא לו)

מפסק את השפתיים שלו

מרגיש את הרטיבות שלך

טועם ממנה

רואה את השדיים מעלי

הפות שלך בפי

מה עוד צריך הבן אדם

 

היא:

מטייל עם הלשון על הפות שלי, טועם את שפתיי ...

אני נאנחת ומסובבת את האגן בתנועות מעגליות ... עליך.

כולי מסוחררת, קשה לי להישאר כך יציבה, אני רוצה להרגיש אותך צמוד אליי ..

אני יורדת עם האגן למטה, חוזרת אל שפתייך ומנשקת אותן, טועמת את עצמי.

הנשיקה מלאת תאווה, כפות ידיך מחזיקות את צידי ראשי ואני בטירוף.

 

אני מתנתקת ממך ויורדת אט אט למטה .. גם אל מתחת לאגן.

מתיישבת מפוסקת על הרגל הבריאה שלך ורוכנת עם פניי אל זכרותך.

 

אני אוחזת באבר, מלקקת את העטרה ולאט לאט מחדירה אותו אל פי.

סוגרת עליו עם השפתיים ולשוני מלטפת אותו בפנים.

אני מהדקת את השפתיים כמו טבעת ועולה ויורדת עם השפתיים,

מרגישה איך הוא קשה וזקור,  כמעט אפשר להרגיש את הדם שזורם בו.

אני מלטפת את פנים הרגל שלך ונוגעת מעט באשכים, בעדינות.

 

אני שואבת את האבר, מוצצת אותו לתוכי.

אתה מבקש "תני לי להרגיש אותך".

אני מעבירה רגל ומתיישבת על האגן שלך

מתחברת אליך לנשיקה ארוכה ולאט לאט מכוונת את האגן שלי על שלך ...

 

הוא:

מרגיש את האצבעות שלך מכוונות אותי לתוכך

את התחילה להתיישב עלי

ומרגיש את האיבר שלי חודר באיטיות פנימה לתוכך

מרגיש איך השפתיים שלך עוטפות אותי

איך הוא חודר לנרתיך שלך באיטיות מענגת

את עולה מעט

ומתיישבת בחזרה

מלטף את הדגדגן שלך

את פנים הירכיים

רואה את השדיים שלך קופצים עם כל תנועה שלך

מנסה להרים את הראש כדי לטעום אותם.

 

היא:

אני רוכנת אליך, להרגיש את שפתייך, לוהטות ומלאות תשוקה כמו שלי.

ומיד מתיישרת, מזקפת לאחור.

מרימה את עצמי עליך.

שולחת ידיים לאחור ומלטפת את החיבור ביננו, את האשכים שלך ..

אתה מפסק קצת את הרגליים ובשל כך מרים אותי קצת לגובה.

אני נאנחת, תופסת את הבטן ... מרגישה אותך בפנים.

 

אתה מתיישב, מחבק אותי ומלטף את גבי

השפתיים שלנו נצמדות, אני ממשיכה לזוז עליך.

ואז אני מרימה את עצמי על כפות ידיי,

יושבת עליך בישיבה שפופה ודוחפת אותך לאחור

שתראה את החיבור ביננו,

שתראה את האבר נכנס פנימה ומפשק את שפתיי הפות.

אתה מביט, שוקע בתוכי.

אני מחזיקה בכפות ידיך, מנסה לשמור על יציבות על גופך.

אני מביטה בגלי התשוקה שעולים בפניך עד שאתה עוצר אותי.

 

"תני לי לקום, אתה אומר" ואני יורדת ממך.

אתה יורד מהמיטה,

עוזר לי לעמוד על ארבע ומקרב אותי לקצה המיטה.

מחזיק באבר שלך ומלטף איתו את פתח הנרתיק שלי.

ואז חודר אליי, כך בעדינות.

אוחז את האגן שלי, מושך אותי אליך.

אני נאנחת מכאב מהול בתשוקה מהחדירות החדות ...

 

הוא:

מת על התנוחה הזו , אין כמו הדוגי

רואה אותך במראה שמול המיטה

רואה את הפנים שלך מתעוותות בתשוקה כשחודר לתוכך

את השדיים שלך מתנדנדים

נותן מכה עדינה על הישבן העגול והסקסי שלך

מלטף את ההירכיים שלך

מושך אותך לכווני

חודר עמוק לתוכך

מרחיק אותך ממני כדי שאיברי

יצא מלא אורכו ולהחדירו שוב מלוא אורכו

לתוכך, להרגיש את הנרתיק הרטוב שלך

עוטף אותו בחום ורטיבות

איך הוא מתכווץ עליו

גורם לו לתחושות עונג

מרגיש שעומד לפני ההתפרקות

 

היא:

מתענגת מהחדירות הארוכות האלה,

כל מכה כזאת מצמררת לי את הפטמות ...

אני נאנחת בטירוף ואתה מגביר את הקצב.

נראה כאילו שאתה מרפה לרגע ויוצא ממני ואז חודר שוב בבת אחת ואני שוב צועקת.

 

אני שומעת את הנשימות שלך,

אני שולחת יד אחת למפשעה שלי, נוגעת באשכים שלך שנוגעים בי,

מפסקת 2 אצבעות על האבר שלך ומרגישה אותו חודר ומפלס דרכו ברטיבות.

אני נופלת, מסוחררת מנשימה לא סדירה ...

תזיין אותי !

אתה מגביר את הקצב, אני מרגישה איך אתה הולך להתפרק, עליי ... בתוכי ...

 

הוא:

אוחחחחח זה מטריף אותי

מרגיש שכל חדירה הופכת לנעימה יותר מהקודמת

האצבעות לך שמלטפות אותו ר מגבירות את התחושה

ממשיך בחדירות עוצמתיות וארוכות

רוצה להתפרק בתוכך

וזה הולך ומתקרב

בכל חדירה מרגיש את האשכים שלי מתנגשים בישבן שלך

התנגשות נעימה

שומע את הנשימה שלך שהופכת לכבדה יותר

את ההתנשפויות

מרגיש את הזרע עולה באיברי

נצמד אלייך

מרגיש אותו פורץ החוצה לתוכך

מחבק אותך ומרגיש את הנשימות שלך

 

היא:

הפה מתייבש לי, הנשימות מהירות.

אני מכווצת את הנרתיק על האבר שלך וסוחטת אותו ...

הגוף שלך על הגב שלי,

אני נשכבת לאט לאט על המיטה ואתה עליי ...

האבר עדיין עמוק בפנים.

אני צוחקת ממבוכה.

 

אתה מרים את השיער שלי ומנשק לי את העורף

אנחנו שוקעים בנמנום עדין כך ביחד, עד שהאבר מחליק לו מתוכי ושנינו פוקחים עיניים.

"אוי" אני אומרת

"מה קרה ?" אתה שואל.

"נגמר" אני אומרת בקול עצוב.

"לא נורא, יהיה עוד .." אתה עומר.

"את באה להתקלח ?" אתה שואל.

"ברור, אמרתי לך מהבוקר שחבל שהתקלחת לבד" ....

..

הוא:

פנטזיה שכזו

היה יאמי

נכתב על ידי , 17/1/2009 20:39   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52

תמונה




10,213

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למארי מהלב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מארי מהלב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)