לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימפל פלאן - פאנפיק


פאנפיק על סימפל פלאן . מקווה שתאהבו ותהנו (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

פרק 4 (:


מצטערת שלא עידכנתי הרבה זמן , פשוט עברתי תקופה עמוסה .. /:

איתכם הסליחה D:


פרק4

הוא התכופף עוד קצת, ועוד קצת, ועוד קצת , עד שהשפתיים שלו היו על שלי. 
לאט לאט הנשיקה הפכה ליותר ויותר חזקה, עכשיו כבר התגלגלנו. 
פעם אני עליו ופעם הוא עלי. פתאום, הוא קם.
"אמילי, אני כלכך מצטער. אני לא יודע מה חשבתי" אמר פייר בבושה
"לא, לא, אני מצטערת, באמת" אמרתי אני..
עמדנו בחדר, בשקט, לא מסתכלים אחד על השני.
תוך שניה התנשקנו שוב. עכשיו הוא כבר שם אותי על המיטה ונשכב מעלי.
הוא החזיק בשיער שלי, ואני בשלו. כמו שתמיד דימיינתי נשיקה חלומית.

פתאום, שלי נכנסה.
"מיש' תקשיבי.. אומיגד!!" צעקה ויצאה ישר מהחדר
"וואו, זה היה מביך" אמר פייר
"לא נורא.. היא תתגבר" חייכתי
"טוב, אז.. איפה היינו??" שאל פייר ונישק אותי שוב
ואז צלצל הפלאפון שלי. הסתכלתי, המספר היה חסוי.
"אוי נו, מיזה עכשיו?" התעצבן פייר
"הלו?" שאלתי
"מישל?" שמעתי את הקול המוכר
"מה? מייקל?" לחשתי
"מישל? מיש'? אני לא שומע אותך.. מישל??" שאל מייקל
"כן, אני פה.." גמגמתי
"מי זה?" שאל פייר
"מה, זה.. אממ סתם, חברה, אממ אפחד.." התחמקתי
"מישל? מישל?? אני לא שומע! בכל מקרה, רק רציתי להגיד לך ש.." ואז השיחה התנתקה
"הלו? הלו? הלו??" צעקתי לטלפון
"שיט התנתק.." סיננתי
"אני יכול לשאול אותך משו?" לחש פייר וראיתי שהוא שקוע בהרהורים.
"בטח שאתה יכול" חייכתי והתקרבתי אליו
"מה אנחנו עכשיו..? אני יודע שזה לא קשור, אבל עדיין" הסמיק
"מה אתה רוצה שנהיה?" התחכמתי והתיישבתי עליו
הוא חיבק אותי ואמר "אממ.. חברים?" חייך ונישק אותי
"חברים" חייכתי ונישקתי אותו חזרה, אבל עדיין לא יכולתי להוציא את השיחה מהמחשבות שלי.
הוא שם לב
"על מה את חושבת?" שאל ונישק אותי נשיקות קטנות על הלחי
"סתם, מהרהרת" השבתי
"עלינו?" חייך
"גם.." חייכתי
עכשיו זה היה הטלפון של פייר שצלצל
"הלו? כן? אמא, מה? מה קרה? בסדר אני עוד מעט יבוא.. אוקי, עכשיו!" צעק פייר לטלפון
"מה קרה?" התעצבתי
"כלום, אני צריך לחזור הביתה, אמא.." סינן
"אוף, רציתי שתישאר" שמתי עליו ראש
"גם אני רציתי" אמר ונישק אותי במצח
"אני ידבר איתך אחר כך, מבטיח" עודד פייר
"אני ילווה אותך למטה" אמרתי וירדנו לכיוון הדלת.
התנשקנו קצרות, ואז הוא הלך.
פתאום שמתי לב שאנה ישבה בסלון.
"שיט" מרמרתי
"מזל טוב!" קראה ובאה לקראתי
הכי כיף, דודה אנה צעירה, וקל לדבר איתה..
"תודה אנה, הוא כזה חמוד" אמרתי במבט מאוהב
"אני שמחה בשבילך מותק. עכשיו בואי, אמא ואבא רוצים לדבר איתך"
נלחצתי קצת והלכנו לכיוון החדר אורחים. אמא, אבא ושלי כבר ישבו שם.
שלי הסתכלה עלי קצת מוזר. "היא תתגבר על זה.." חשבתי לעצמי
"מישל, בואי שבי מתוקה.. אנחנו צריכים לדבר" אמר אבא
"נאמר את זה ישר, בלי יותר מידי ברבורים. אנחנו חוזרים לארץ, כמה שיותר מהר" אמרה אמא
"מה? לא. לא! אמא? לא !!" צעקתי
"מצטערת מותק, אבל אבא חייב לחזור לעבודה כמה שיותר מהר, הם קוראים לו דחוף" ניסתה לשכנע אותי אמא.
"מה? אבל הוא הודיע שהוא בחופש!! מזה אשמתי שהוא מנהל פאקינג חברה מטומטמת?!" כמעט צרחתי עכשיו
"מצטערים מתוקה" אמרה אמא ואבא השפיל מבט
"לא!! אני לא עוזבת, לא!!" הרגשתי מחנק בגרון.
רצתי למעלה נכנסתי לחדר וטרקתי את הדלת חזק.
רצתי למיטה והתחלתי לבכות לתוך הכרית.

שלחתי SMS לפייר
"פייר, אני צריכה לדבר איתך. תיפגש איתי בכניסה לפארק תוך 10 דקות"

תוך דקה קיבלתי SMS חזרה מפייר
"הכל בסדר? אני יגיע."
החזרתי לו SMS
"יהיה בסדר. נשיקות"

הלכתי לאמבטיה ושטפתי את הפנים.
שמתי עיפרון מחדש והסתרקתי קצת.
ירדתי למטה.
"מישל.." אמרה אמא, הם עדיין ישבו שם.
"אני יוצאת לשאוף קצת אוויר" אמרתי ויצאתי החוצה
הגעתי לפארק, פייר כבר ישב שם.
חיוך עלה לו על הפנים ברגע שהוא ראה אותי.
הוא התקרב ונתן לי נשיקה קטנה
"מה קרה?" חיבק אותי
"פייר.." לחשתי ושמתי את הראש שלי על החזה שלו
"היי.. מה זה את בוכה?? אל תבכי, אני לא יכול לראות אותך ככה" התעצב פייר.
"אני מצטערת, פשוט.. זה.." ובכיתי לתוך זרועותיו
"מישל.. דברי אלי.. מה קרה?" פייר התחיל להילחץ
"אני.. נוסעת.. כמה שיותר מהר.." לחשתי
"מה?? אבל.. אמרת.. אמרת שאת פה לשלושה חודשים"
"אני יודעת, אבל אבא שלי צריך לחזור לעבודה שלו"
"אבל.. מישל.. אני יתגעגע אליך" לחש פייר
"גם אני יתגעגע אליך. כלכך" אמרתי

-נקודת המבט של פייר-
אני כלכך יתגעגע אליה. היא כלכך חמודה אני שמח שהכרתי אותה.
למה היא צריכה ללכת?! למה?!? רגע.. וואו. אני מאוהב, אני חושב.
אני לא יכול לתת לה ללכת. אסור לי לתת לה ללכת.

-בחזרה לנקודת המבט של אמילי-
אני ופייר עמדנו מחובקים שם כמה דקות, עד שהצלצול של הSMS שלי הפריע.
"מישל, בואי תחזרי הביתה מתוקה. יש חדשות"
ההודעה הייתה מאמא.
"אני צריכה ללכת הביתה" לחשתי
"אני ילווה אותך" אמר פייר ושם את ידו על כתפי
הלכנו מחובקים עד שהגענו לבית של אנה.
"אני ידבר איתך מחר, בסדר?" חייך פייר
"אני יהרוג אותך אם לא תתקשר מחר" צחקתי
פייר צחק גם ונתן לי נשיקה ארוכה וחלומית
"לילה טוב" אמרנו ונכנסתי הביתה בעצב.

"מה קרה?" שאלתי את אמא שישבה במטבח בחוסר התעניינות
"ישלנו חדשות טובות" חייכה אמא

נכתב על ידי עדי - פאנקפיק ס"פ , 24/2/2009 21:18  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 3


בהודעה היה כתוב
"בוקר טוב נסיכה. התגעגעת אלי?"
ההודעה היתה ממייקל*
סגרתי את הפלאפון וזרקתי אותו לרצפה.
לא חשבתי שאני ישמע ממנו, במיוחד שאני כאן, רחוקה ממנו ממש.

הלכתי לאמבטיה ושטפתי פנים.
"פייר!!" פתאום נזכרתי.
"מה אני לובשת??" חשבתי לעצמי .. לא רציתי להתלבש יותר מידי יפה כדי לא להראות מפגרת או משו ,
אבל גם לא יותר מידי זרוקה ..
בחרתי ג'ינס ארוך צמוד וגופיה עם מחשוף ומעל סריג.
ציחצחתי שיניים התאפרתי קצת וירדתי למטה ..
אמא ישבה במטבח עם כוס קפה ועיתון..
"בוקר טוב מתוקה"
"בוקר טוב אמא"
"מזה , לאן את הולכת ??"
"אני יוצאת, אסביר אחר כך.. אמא מה השעה??"
"שתיים ועשרה"
"אה.."  
"איפה פייר? הוא הבריז לי..?" חשבתי לעצמי
פתאום נשמע צלצול בדלת.
"אני אפתח" קראתי
פתחתי את הדלת, ושם הוא עמד, מהמם מתמיד.
"היי" חייך
"היי" חייכתי גם
"ביי אמא" אמרתי ויצאתי

"אז איפה האולפן הזה..?" אמרתי
"לא רחוק, אבל אני מעדיף שניסע באוטו, ביום זה יותר גרוע"
"למה אתה מתכוון?"
"את תיראי" אמר וחייך
נכנסנו למכונית ספורט מדהימה, גג פתוח, אדומה.
"וואו!!" אמרתי
פייר צחק ופתח לי את הדלת
"תודה" חייכתי
הוא חייך בחזרה, נכנס למכונית, שם משקפי שמש והתניע את המכונית.
השמש זרחה ורוח קרה עברה לי על הפנים, מזכירה לי שאנחנו בקנדה.
הגענו לאולפן ופייר חנה בחנייה שמורה בחוץ.
"אומיגד!! אומיגד!! זה פייר!! פייר מסימפל פלאן!!"  שמעתי בנות שעברו ליד צורחות באנגלית
פייר חייך את החיוך המדהים שלו, יצא מהאוטו ופתח לי את הדלת.
"אומיגד זאת חברה שלו?!" הבנות התבאסו
חייכתי לעצמי ונכנסו לאולפן.
"מזה היה?!" אמרתי
"את רואה? זה למה לא רציתי שנלך ברגל" חייך פייר.
"בואי, אני אכיר אותך לשאר.."
נכנסו לתוך אולם ענקי, עם המון גיטרות תלויות, המון מגברים ומיקרופונים ומערכת תופים ענקית בסוף.
"וואו" התפעלתי
"כן, זה חדר החזרות הצנוע שלנו" פייר אמר.
בצד ישבו ארבעה בנים. אחד בלונדיני עם עיניים כחולות מהממות, אחד קירח, אחד עם שיער שחור ואחד עם שיער חום..
"מזה פייר?? הבאת חברה??" אמר הבלונדיני "אגב, אני סבסטיאן.."
אני ופייר הסמקנו
הקירח הצטרף ואמר "אני ג'ף"
החמוד עם השיער השחור אמר "דיויד" בחיוך
והאחרון אמר "צ'אק"
"טוב, אז עכשיו את מכירה את סימפל.." אמר פייר
"מזותמרת עכשיו??" אמר דיויד
"היא לא הכירה אותנו קודם" אמר פייר
"כן.." הסמקתי
"אגב, זאת מישל, היא אחיינית של אנה"
"אהההה" כולם אמרו בחיוך
"אז הבאתי אותה לפה, שתיראה חזרה" הוסיף פייר
"אז בואו נתחיל" אמר סאב
הם התארגנו, כיוונו את הגיטרות שלהם, בדקו את המיקרופונים והתחילו לשיר.
במשך כל השיר ישבתי המומה, מהופנטת לפייר.
כל השיר הסתכלנו אחד על השני, לא מורידים את העיניים.
הם סיימו לשיר, ובאו אלי
"מה את חושבת??" אמר פייר
"זה היה מהמם חבר'ה, באמת" אמרתי
"תודה" אמרו לי כולם בחיוך
"איך קוראים לשיר?" שאלתי
"save you"
"יפה.. על מה הוא?" שאלתי בסקרנות
כולם הפנו את המבטים שלהם לאט לעבר פייר, מחכים.
"כתבתי אותו על אח שלי, הוא חלה בסרטן"
"אני מצטערת, לא ידעתי" לחשתי
"זה בסדר, הוא עבר את זה" חייך חיוך קטן
"תודה לאל" חייכתי גם
"טוב צאו מהדיכאון!" קרא פייר וכולם חייכו
"אוי שיט" אמרתי בשקט, אבל פייר שמע
"מה קרה?"
"אני צריכה לסדר את המזוודה שלי, שטויות.. אני אחזור ברגל, לא ביג דיל" אמרתי
"מזתומרת?? אני יסיע אותך" אמר פייר
"לא, אתה באמצע חזרות, באמת לא צריך"
"שטויות" אמר צ'אק "נעשה חזרה בלי הסולן בנתיים"

הגענו לבית של אנה וכשנכנסו פנימה שאלתי
"אתה רוצה לשתות, לאכול משו?"
"לא תודה..  תגידי, את רוצה שאני יעזור לך אולי לסדר? כי ממש אינלי כוח לחזרות עכשיו"
"אתה בטוח?? כי יש הרבה" צחקתי
"בטוח" חייך
אז עלינו למעלה ונכנסו לחדר שלי
"אז, מה צריך לעשות?" שאל פייר
"נתחיל בזה שתוריד לי את המזוודות מעל הארון"
"מזוודות??"
"אמרתי לך שיש הרבה!!" צחקתי
"הנה" פייר אמר והוריד את המזוודות
"מה הכנסת פה??"
"אתה לא רוצה לדעת"
"אולי אני באמת לא רוצה" חייך
"טוב, ישלי רעיון, אתה תוציא מהמזוודה בגד בגד, תזרוק לי אותו ואני אכניס לארון. בסדר?"
"בסדר" אמר פייר
כך התחלנו, בגד בגד..
פייר התחיל להשתעמם, אז הוא "בטעות" זרק לי חולצה על הריצפה
"סליחה?" שאלתי
"אופס" צחק פייר
"אופס??" צחקתי גם וזרקתי עליו את החולצה
"מזה??" פייר אמר וזרק מכנס
"אה חמוד, זה בגדים יקרים!!" 
"אוי מצטער.." התנצל פייר
"סולחת, בוא נמשיך" אמרתי, וכשהוא הסתובב להביא לי בגד נוסף זרקתי עליו חולצה נוספת וברחתי לקצה החדר
"ככה?? אז זאת מלחמה!!" אמר פייר ורדף אחרי עם מכנס ביד
ככה הוא רדף אחרי כמה שניות, עד שהוא תפס אותי והפיל אותי על הרצפה
"נכנעת??" הוא אמר כשהוא מחזיק את הידיים שלי על הרצפה, כמעט יושב עלי
"בחיים לא" צחקתי וסובבתי אותו מתחתי, עכשיו אני ישבתי עליו.
הוא סובב אותי שוב, אבל עכשיו הוא היה יותר קרוב אלי. למען האמת, הפנים שלו היו מול הפנים שלי.


*מייקל !! את רואה ספיר ? (;
נכתב על ידי עדי - פאנקפיק ס"פ , 11/2/2009 23:21  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  עדי - פאנקפיק ס"פ

בת: 30

תמונה




2,101

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי - פאנקפיק ס"פ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי - פאנקפיק ס"פ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)