לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימפל פלאן - פאנפיק


פאנפיק על סימפל פלאן . מקווה שתאהבו ותהנו (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

פרק 6


זה פרק קצר היום, אני יודעת.. מצטערת פשוט ממש מיהרתי ורציתי להעלות כבר (:



מצאתי את עצמי בבית חולים שוכבת עם הרגל תלויה למעלה, עם גבס כמובן..
העברתי את היד על הפנים שלי והרגשתי תחבושת על המצח והרבה פלסטרים
פייר קם מהספה שהייתה מול המיטה מהר והתקרב אלי
"סוףסוף קמת!!" אמר פייר
"כן.." אמרתי בקול חלש
"איך את מרגישה?" שאל ונתן לי נשיקה עדינה על השפתיים
"כואב לי כל הגוף.. מה קרה?" שאלתי
"את, נפלת במדרגות אצלי..התגלגלת עד למטה ו.. שברת את הרגל וקיבלת כמה מכות.. מישל אני כלכך מצטער, באמת, אני כזה טיפש"
"אל תצטער, זה לא אשמתך אני העקומה פה" ניסיתי לצחוק אבל כאב לי מידי
"כמה זמן אני אצטרך להיות פה?" שאלתי
"הרופא אמר שבעיקרון כשתתעוררי תוכלי ללכת הביתה.. אני אלך לקרוא לו" אמר פייר
פייר והרופא נכנסו אחרי שניה
הרופא כתב כמה דברים בקלסר שלו והביא אחריו כיסא גלגלים
"הנה כתבתי לך מכתב, תביאי את זה למזכירות והם יתנו לך לצאת.. הבאתי לך כיסא לבנתיים, תבואי עוד שבועיים בערך ונראה אם את יכולה להסתדר בלי, או עם קביים.. אל תשכחי לנוח הרבה"
"אוקי, תודה דוקטור" אמרתי והוא יצא מהחדר
פייר הרים אותי לכיסא והסיע אותי לכיוון המזכירות
המזכירה חתמה על כמה מסמכים ואמרה בקול משועמם "משוחררת"

נכנסנו הביתה ודודה אנה קפצה ישר
"שנים חיכיתי לכם!! פייר אמר לי שנפלת ושהוא איתך בבית חולים.. אוי מתוקה שלי, איך את מרגישה??" שאלה והרגשתי את הלחץ בקולה..
"אני בסדר אנה, הרופא אמר שאני צריכה לנוח"
"ברור שאת צריכה לנוח.. פייר, אני צריכה לדבר עם מישלי קצת, אתה יכול לעלות למעלה אם אתה רוצה" 
"אין בעיה.. אני יהיה בחדר שלך" אמר לי פייר ונתן לי נשיקה
"מה קרה אנה?" שאלתי קצת מודאגת
"לא, לא כלום, פשוט ההורים שלך ושלי כבר טסו, לא הספיקו להיפרד.. הם לא ממש שמעו מה קרה, אמרתי להם שאת אצל פייר.. לא רציתי שילחצו.. אני מקווה שאת לא כועסת או משו" אמרה אנה.
הרגשתי שיש עוד משו
"אני לא כועסת, אבל, את בטוחה שלא קרה שום דבר?"
"בואי נלך לסלון"  אמרה וקולה רעד
היא התיישבה ואז אמרה "מישל,אני .. צריכה לספר לך משהו.." וראיתי שדמעות מצטברות לה בעיניים
"מה קרה אנה? את מלחיצה אותי"
"אוקי.. אין דרך קלה להגיד את זה..   המטוס שבו ההורים שלך ושלי היו.. אז.. הוא.. היתה.. היתה תקלה בו.. ו.." אמרה אנה אבל היא לא יכלה להמשיך
"מה..? מזתומרת? זה לא.. לא .. די אנה.. את לא רצינית.. אני.." אמרתי והרגשתי שמישו ירה בי בחזה
"עוד לא יודעים ממש פרטים, ואמרו שיש כמה ניצולים.. אני פשוט מפחדת"
"דיי אנה.. הם .. הם יהיו בסדר.. הם ניצלו.. אני מרגישה את זה.. הם בסדר.." אמרתי והתחלתי לפרוץ בבכי

הם, יהיו בסדר?


נכתב על ידי עדי - פאנקפיק ס"פ , 20/3/2009 19:19  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 5


"חדשות טובות?!" צעקתי ורצתי אליה, כמעט הפלתי אותה מהכיסא
"כן, אבל חכי.." אמרה אמא כמעט נחנקת מהחיבוק המוחץ שלי
"מה..?" התנתקתי מהחיבוק ושאלתי
"החלטנו שאת יכולה להישאר פה.. אבל" 
"ישששששששששששששש !!!!" צרחתיי
"אבללל!! זה אומר שתישארי עם אנה לבד פה..לחודש וחצי, את תוכלי לחיות עם זה?" שאלה אמא
"ברור שאני אוכל !! יואווו אמא איזה כיף!! תודה תודה תודההה!!" אמרתי ונתתי לה אלפי נשיקות
"אווקי, אווקי" אמרה אמא והסיטה אותי ממנה
לפני שהיא יכלה לדבר שוב אני כבר לקחתי את המעיל ורצתי החוצה
"לאן?!" צעקה אחרי אמא החוצה
"לפייר!!" צרחתי והמשכתי לרוץ
"מי!??!" שמעתי אותה חלש אבל כבר לא עניתי לה .. "לא שמעתי" .. 
רצתי מלא עד שכבר לא יכולתי לנשום, אבל אז ראיתי את פייר בהמשך הדרך עם ראש למטה, מדוכדך.. 
מזל, הוא עדיין לא הגיע הביתה
רצתי אליו הכי מהר שיכולתי וקפצתי עליו מאחורה
"מה?? מישל מה את.." הוא לא הספיק לסיים את המשפט וכבר הצפתי אותו עם מלא נשיקות קטנות שבסוף הפכו לנשיקה אחת ארוכה, וכשהמצב לא יכול להיות יותר רומנטי, התחיל גשם.. 
שנינו הסתכלנו לשמיים, ואז אחד לשני, ונסחפנו לנשיקה חלומית בגשם.
אחררי כמה רגעים ארוכים התנתקנו מהנשיקה. בחיים לא הייתי יותר מאושרת בחיים שלי.
"אז את יכולה להסביר לי למה זכיתי בכבוד?" חייך פייר
"אני נשארת!!" צעקתי
"את מה?!" צעק פייר גם הוא והרים אותי לשמיים
צחקתי ואמרתי "כן!! פייר אני נשארת!!" חייכתי חיוך ענקי
"מישל!! אני כלכך שמח את לא מבינה כמה באמת" ראיתי שהוא מתכוון לזה והוא התקרב וחיבק אותי
היה לי קר, רעדתי, אבל לא היה לי אכפת, כל עוד אני איתו
פייר הרגיש בזה מן הסתם ואמר "בואי אלי הביתה נשתה משו חם ואז אני יקפיץ אותך הביתה"
הוא לא נתן לי אפשרות אפילו להגיב וישר החזיק אותי ביד ומשך אותי.
הלכנו יד ביד כמה דקות עד שהגענו לבית ענקי,  מגודר.
פייר הקיש את הקוד בשער ונכנסו פנימה
הרגשתי איך הפה שלי לאט לאט נופל למטה, הייתי בהלם
"מה?" צחקק פייר
"זה.. זה.. מהמם!!" קראתי ופייר צחק
"זה ביתי הצנוע, כן" חייך
לא יכולתי לעמוד בפני החיוך הזה ונתתי לו נשיקה גדולה
"מישי שמחה היום אה?" אמר פייר והחזיר נשיקה
"שמחה" -נשיקה-  "מאוד" -נשיקה- "מאוד" אמרתי
פייר הדליק את האח שהייתה מוצבת בסלון הענקי ואני התישבתי מולה, פייר הלך למטבח ואמר "כבר חוזר".
חייכתי ועצמתי עיניים. 

התעוררתי בחדר לא מוכר, לבושה בטרנינג וסווטשרט שהיה גדול עלי בכמה מידות.
ראיתי את פייר שוכב לידי, בוהה בי
"מזה? מה קרה?" שאלתי חצי ישנה
"מה שקרה זה שנרדמת.. לא רציתי להעיר אותך, נראית כלכך שלווה.. את כלכך יפה כשאת ישנה" חייך פייר
"אה וכשאני ערה אני לא?" עשיתי לו פרצוף והסתובבתי לצד השני
פייר התקרב וחיבק אותי מאחורה "את תמיד יפה.. הכי יפה בעולם!!" אמר ונישק אותי בעורף
חייכתי והסתובבתי אליו.. "גם אתה בסדר.." צחקקתי
"בסדר?? מישל תזהרי או שאני אקרע אותך במלחמת בגדים, שוב!!" צחק פייר
"מה אתה אומר?!"
"מה שאת שומעת!!"
"רוצה קרב חוזר??" שאלתי וקמתי מהמיטה
"חבל עליך מתוקה, אני קורע אותך" השוויץ פייר וקם גם
"נראה אותך, אבל קודם תצטרך לתפוס אותי!" אמרתי והתחלתי לרוץ

יצאתי מהחדר ופייר רץ אחרי.. רצתי בין המסדרונות הלא מוכרים, בין החדרים.. "בואנה הבית שלו גדול!!" חשבתי.
שמעתי את פייר מתקרב אלי אז רצתי עוד יותר מהר

-נקודת המבט של פייר- 
רצתי אחריה, כמעט משיג אותה. פתאום שמתי לב שהיא מתקרבת קצת יותר מידי מהר למדרגות.. לא מתסכלת קדימה
"מה היא עושה?? למה היא לא מאטה קצת??" חשבתי לעצמי, קצת לחוץ.
תוך שניה כבר שמעתי קולות נפילה

"פפפפפפפפפיייייייייייייייייייייייייייררררררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"



נכתב על ידי עדי - פאנקפיק ס"פ , 3/3/2009 21:49  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  עדי - פאנקפיק ס"פ

בת: 30

תמונה




2,101

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי - פאנקפיק ס"פ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי - פאנקפיק ס"פ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)