לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

my week


היי D:

 

השבוע היה לי שבוע דיי נחמד=]

הייתי עם הצוציקית שלי  בסנטר ביום ראשון וביום רביעי ^^

היה ממש מצחיק D:חח

(מאיה:גאיה,באלי פוטטו=]

 גאיה:גם הרצל רצה ולא יצא) חח אתם בטח חושבים שאני ממש מטומטמת שצחקתי מהבדיחה הזאת אבל יש לי הומור ממש מטומטם D:

ומי שלא אוהב אותו שילך >< חח

איך אני אוהבת את הסנטר הכי כיף שם D:

ואם אתם בסנטר מתי שאני אז חפשו אותי במקדונלדס אני ת-מ-י-ד שם ! D:

השבוע גם עשיתי מלא סיינים לשני ידידים שלי ^^

יצא מדהים אני יעשה פוסט תמונות של סיינים ותראו :)

אמ.. מחר (יום שישי) אנחנו חוגגים יומולדת לחברה שלי(גאיה)וואי הולך להיות מדהים XD

ושבוע הבא ביום רביעי יש לי בחינות למגמה ייואיאויואיואיואיאואאיואיאואיאאויוו אני ממש מתרגשת=]

 

ויש לכם רעיונות לתחפושת ?D:

 

בי 33>

 

-שמתם לב שכל הפוסט לא כתבתי סקס או סקסי שבדר"כ זה המילים היחידות שאני אומרת D:-

 

.

 

נכתב על ידי , 26/2/2009 22:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היה סקסD:


יאאיאיאיאיאייאא D:

היה כזה סקס בטיול השנתי אתם לא מבינים אפילו D:

אני יעדכן ויספר אח"כ =]

 

לאאאאאאאאאאאאביו

נכתב על ידי , 17/2/2009 16:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



DDDDDDDDDDDD:


היי =]

 

השבוע היה שבוע שיא המשעמם =\

כמעט לא נפגשתי עם ילדות =\

היום (יום שישי) בצהריים הייתי בסנטר עם עינב ומורטישה(http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=582815)

היה ממש נחמד DD:

יאא אני בכיתה ח' ובבצפר שלי כדי לעבור למגמה(תאטרון) לכיתה ט' צריך לעבוד אודישן D:

ויש לי כבר מונולגים ממש טובים אם למישו יש מונולוג קוי שיגיד לי D:

עכשיו אני יספר לכם 4 דברים עליי שחשוב שתדעו XD:

1.אני מכורה לדיאט קולה זה השתיה המתוקה היחידה שאני שותה!=]

2.אני מכורה לאורביט ילדים רק לאורביט ילדים!=)

3.אני חרמנית ממש DDD:*גבות*

4.אני מכורה(!!) לסמיילים אין משפט שלי שאין בו סמיילי =]

 

וואי ממש נהייתי מכורה למילה סקס,סקסי ומותק שלי D:

 

 

יואואואואוא ביום ראשון יש לנו טיול שנתי DD:

אני שיא המתרגשת אני בחדר עם מורטישה ,עינב,מיה,טל,חן,גאיה ואני DDD:

הולך להיות שיא הכיף=]

 

איזה חופרת אני PPPPP:

 

לאביו סקסים תגיבו D:

 

 -די כבר לכתוב תגובות בלי שם מה אתם מפחדים ?!-

 

נכתב על ידי , 13/2/2009 16:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

928
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmayka123 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mayka123 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)