לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My FuCkInG LiFe


החיים הדפוקים שלי, מקובצים בבלוג אחד. בלעדי.

Avatarכינוי:  עוגיה_סקסית D:

מין: נקבה

ICQ: 232346199 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

פוסט דנדש ואיתו עיצוב דנדש P:


טוב, יום חדש, מזל חדש.

אז זהו, שלא.

התעוררתי מאוחר(בגלל הפלאפון המפגר שלי גררר...!) ולא הספקתי להחליק את השיער אז הוא התנפח וכאן התחיל.. יום שיער רע :\

אז כמובן ששמתי כובע, להסתיר את הכיעור (D:) וכמובן שהורידו לי את הכובע והשיער נעמד.

איזה רוע.

הייתי ביריד שכזה.. היה נחמד.. :] קניתי כובע עם פונפון והצמות בצד, וחגורה של הלו קיטי.. חמדמד D:

איזה צחוקים בספורט.. השתזפנו במגרש D: שחר תביאי תמונות P:.

עיצוב דנדש.. תנקיו Ace Help And DesignS

סלוגנים חדשים ומטורפים שהתחלתי להגיד..:

מי רוצה להתגרש? (טעות בכתיב, זה היה אמור להיות להתרגש, נהפך ללהתגרש. XD)

מחבל מתאבד.

רצח המוני (התחלה בכללי של מיקי.. D:)

גרר.. (עזבו, סיפור ארוך W_W.)

וסלוגן של רון- "תן חיוך אתה יהודי ולא ערבי או פלאסטינאי" (הוא רשם את זה על המבחן בערבית והמורה מחקה ככה  חח XD )

ואמרתי את זה לאביטל ואיזה חיוך היא דפקה XDD

עכשיו אני עפה לסדר את חדרי המאוד מבולגן..

יאלללה... תגובות D:

ג'ינג'ית לאביו :]

נכתב על ידי עוגיה_סקסית D: , 12/2/2009 17:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המצב התדרדר :|


טוב, אז ככה.

כואב לי הגרון ואני בקושי יכולה לדבר אז פספסתי אתמול בלילה את המסיבה של בן (מזל טוב, סורי :\)

והיום הייתי אמורה לצאת לבאולינג אבל אני בקושי מרגישה את הגרון שלי, לא יכולה לדבר או לבלוע.. (שוב, סורי :S)

זה כנראה התפתח למשהו רציני.. איזה כאבים :\

תנקס למי שאמר שלא חייב להיות בדיכאון.. אני אחשוב על זה :]

לפחות היום חופש... סטלה בבית :P

*שיעול* אווץ'... :|

אוף אני עצבנית.. איך באלי ללכת לבאולינג.

טומיק? מתגעגעת אלייך סקסית D:

 

טוב, אז זה נכון.. אפאחד לא מושלם.

 

http://www.youtube.com/watch?v=yYepzC1NbB8

קבלו שיר שתמיד יעשה לי את היום :]

אחלה שיר :P

בהחלט נותן מוטיבציה.. :]

 

טוב, אני הולכת לנשנש פנקקים לארוחת בוקר (מוזר שזה לא עוגיות הא?)

ביי פנקקים :P

 

נכתב על ידי עוגיה_סקסית D: , 10/2/2009 10:04  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

555
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוגיה_סקסית D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוגיה_סקסית D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)