לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My FuCkInG LiFe


החיים הדפוקים שלי, מקובצים בבלוג אחד. בלעדי.

Avatarכינוי:  עוגיה_סקסית D:

מין: נקבה

ICQ: 232346199 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

נמאס לי מהכול.


נמאס לי שמחליטים בשבילי.

נמאס לי שמתנשאים מעליי.

נמאס לי שכועסים עליי.

נמאס לי שמצפים ממני ציפיות גבוהות.

נמאס לי להגיע לציפיות הגבוהות ולא לקבל תגמול.

נמאס לי שמפילים עליי אחריות גדולה מידי.

נמאס לי שלא נותנים לי אחריות על דברים שאני רוצה.

נמאס לי שלוקחים אותי כמובן מאליו.

נמאס לי שקוראים לי פריקית(בזילזול).

נמאס לי לעשות טעויות.

נמאס לי להיות כמו כולם.

נמאס לי להיות א-נ-י.

 

טוב.. לפי מה שאתם מבינים, אני במצברוח טרה(מאוד) רע.

אתמול לא נתנו לי להיות כל היום על המחשב.. חוץ משעה וחצי בערב. (גרר..!!!!)

והשתעממתי לי, מאוד.

והיום היה משעמם.. קיבלנו מורה מחליפה ורצינו לעשות לה את המתיחה של הפלאפון בתקרה( שמים פלא בתקרה ומתקשרים אליו)

אבל היא הייתה כזאת מפחידה אז החלטנו שלא.. כדי שלא תאכל אותנו ><

ובספורט, מחזה מלבב, חבורה של בנות בטייץ רודפות אחרי כדור. כמו חיות ><

ממש מחמם לי את הלב לראות דברים כאלה.

 

ג'ינג'ית? דברי איתי.. עוד לא קבענו פגישה!

 

ותזכרו, אתם יהודים ולא ערבים או פלאסטינים ;] המבין יבין P:

 

להתראות חבריה.

נכתב על ידי עוגיה_סקסית D: , 15/2/2009 13:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחבל מתאבד, וקם לתחייה.


אין קשר בכלל לכותרת.. פשוט משעמם לי P:

איזה בלוג נטוש.. אףחד לא נכנס גרר...

יום שישי ה13 שמח לכולם D:

גרר... D:

היום צחוקים עם ג'סי בדרך הבייתה.. "ספוגית! בואי לאכול!" (המבין יבין ><)

ושחר קראה לי מהאוטו שלה (עברה בדרך) מה בשם התחתונים של ג'סי היא עשתה שם?!

 

האינטרנט החליט להתחבר תודה לאלל D:

מחר וואלנטיין... האפי וואלנטיין לכל הזוגות ולכל הרווקים והרווקות למיניהם.

בוהו.

שחר תנקס על הפירס.. את מביאה לי אה?

לידורי תרגישי טוב אהובה D:

קורל, יהיה טוב.

רון, אתה יהודי ולא ערבי או פלאסטינאי D:

ג'ינננגג''ייתתתת צ'לייי!! דברי איתי שקסע D:

וואי.. קטעים אתמול.. אני וכמה ילדים היינו ברגע של נוסטלגיה על סדרות עבר:

"בכל יום אתה פוגש חבר, דומה לך וקצת אחר"

"לולו!"

"בוב הבנאי!"

וואי.. סוטול D:

טוב.. שיהיה יום קסום ואפל.

בשם התחתונים של ליבני, מי הראש ממשלה שלנו?!

לאב יו אול מון פטיט אידיו (אוהבת את כולם אידיוטים קטנים שלי)

בה ביי ><

הסוף (?!!!?!?!?!??!?!)

נכתב על ידי עוגיה_סקסית D: , 13/2/2009 16:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

555
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוגיה_סקסית D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוגיה_סקסית D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)