לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Another Day In My Life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

Last Friday Night


 

בוקר טוב לכולם :)

כן עכשיו כמעט 3 בצהריים אבל יש שישי עבר עליי,ולחזור ב 5 בבוקר זה חוויה
חוץ מהעובדה שקמתי עם HANGOVER רציני ואני לא זוכרת חצי מהדברים.

היה לי חשק כזה להיכנס לבלוג לראות מה קורה ולנסות לכתוב משהו
כי החלקים שאני כן זוכרת,היו דיי ... מוזרים ~

 

אז ככה,אתם בטח זוכרים שבפוסט שעבר כתבתי שגיליתי שחבר שלי בגד בי
עם מישהי אחרת[והלוואי שזה היתה נשיקה דפוקה-אבל זה לא]
אז הוא בא אליי וביקש סליחה וזה היה כי לא התראנו שבועיים שלוש אז הוא היה אבוד ומבולבל.
אני זרקתי אותו מכל המדרגות,כאילו אני גם לא ראיתי אותו שלוש שבועות ואני לא ההיתי אבודה או מבולבלת
זה קורה שלפעמים הקשר מתנתק ,ואז הוא חוזר וכל הלהט והתשוקה חוזרת ביחד עם זה.
אחר"כ עם הערב ההמשכנו לשתות וניסיתי סיגרייה זונה עם ידיד טוב שלי[הוא מעשן ומעביר לי את העשן ]

למזלי או לצערי,ההיתי שיכורה אז לא כזה היה אכפת לי מה האקס שלי יחשוב עליי 

אממ, אני בנאדם דיי פלרטטן כשאני שיכורה או אני עם אנשים שאני לא מכירה 

ומסתבר שלמשך רוב הערב ההיתי עם הידיד הטוב שלי בצד וכנראה דיברנו או משהו
אני מרגישה דיי נבוכה עכשיו,כי אנחנו מכירים דיי קצת[סה"כ בפורים נפגשנו] ויש לנו מלא תחומי עניין משותפים
והעניין עם הסיגריה זה היה כאילו נשיקה על השפתיים ,והוא היה יותר שפוך ממני .
והוא החבר הכי טוב של האקס-זה כזה פאדיחה >.<

לא אכפת לי מה חושבים עליי,אבל אכפת לי מה *הוא* יחשוב עליי
שאני מנצלת בנאדם שיכור,או שאני אולי מנסה להתנקם דרכו בשביל להחזיר ?

 

אני ישמח לעצות, ואני יעדכן אחרכ כשאני ידע עוד מידע לגבי אתמול.
אבל מה אני אמורה לעשות עכשיו עם הידיד ?!  אוף
 

נכתב על ידי , 21/7/2012 14:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיכאון,כי גם בן-אדם


 

 

" עצבות, יגון, תוגה, עצב רב, ייאוש, דכדוך, שברון-לב, מרה שחורה, דפרסיה, מלנכוליה..."

לכל אחד מאיתנו קורה המצב הזה,שאתם מרגישים על הפנים ורוצים פשוט לבכות בשקט עם הכרית ספוגת הדמעות
ולשמוע מוזיקה בתקווה שישתפר המצב רוח-איכשהוא.

 

הדבר היחידי שמשאיר לנו קצה חוט לחיות הוא המשפחה והתקווה,שאולי יום אחד וכל הבעיות שלי יעלמו
אולי יום אחד כולם ישימו לב אליי,ואני יהיה מאושר/ת  .

אבל לפעמים פשוט לחשוב ולא לעשות כלום זה לא המצב הנכון ביותר
אתם רוצים שינוי? תעשו,תדרשו !
אתם רוצים לשנות את התדמית שלכם ?  תשנו,תעזרו !

אנשים לא קוראים מחשבות,ולפעמים זה לטובה-כי יש דברים שלא רוצים לדעת
למרות שכן האמת כואבת לפעמים אבל לפעמים היא גם מגנה עליינו

יש דברים שלפעמים מצילים אנשים שהם לא יודעים כמה דברים לגבי הבנאדם[לא בעניין של בגידה,אלא סוד לבן]

 

החלק הקשה בדיכאון -זה הסיבה.

לפני כמה ימים גיליתי שחבר שלי בוגד בי. 

החלק הקשה,שמעתי מחברה ולא ממנו

החלק הקל,זה כבר היה מת ממזמן רק שיחקנו מי יהיה החלש שישבר ראשון
למרות שעכשיו,הגיע הזמן לקחת תעיניינים ליידים ולעשות את המעשה הנכון

יש אנשים,שכשהם במערכת יחסים אמיתית שיש את השיחות של השעות בטלפון ובסקייפ

שהוא שולח לך "בוקר טוב",גם אם את עדיין ישנה או שזה מתקבל ב11 בבוקר 
זה העניין של המחשבה,שהוא חשב עלייך כשקמת ואת מרגישה איתו בנאדם אחר-זה האהבה.

אבל לא תמיד הכל אפור וקשה
יש תמיד את הדרך שאפשר לצאת ממנה מהדיכאון,זה דבר אחד

וזה הכל עניין של זמן
אתם תמיד מנסים להעביר את ההרגשה שיש לכם,אבל אתם צריכים להירגע,לעשות שיחת נפש עם עצמכם או עם חבר/ה קרובה
לספר לעוד מישהו על הרגשות, והזמן ירפא את ההרגשה-ולא שום דבר אחר.

לא צריך לתת לכל אחד להיכנס לכם ללב או לנפש
תמיד יש את האנשים שאתם מכירים,והאנשים האלה שאתם יודעים שיתפסו אותכם כשאתם נופלים
כאלה אנשים-תשמרו,תכבדו,יש קצת אנשים שאפשר לשמור אליהם
והשאר-לשמור על יחסים טובים וזהו,בלי הרבה דברים או רגשות .

לפעמים הדברים הקטנים האלה יכולים לעזור.

ולסיום,שיר שנכנס לי חזק ללב מלפני כמה שנים טובות
וזה שיר שמלווה אותי תמיד ,מומלץ :)

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=DF0zefuJ4Ys

 

 

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

 

נכתב על ידי , 18/7/2012 19:32  
הקטע משוייך לנושא החם: דיכאון זו לא מילה גסה
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומולדת 16 וחצי שמח לי ^_^


יומולדת 16 וחצי שמח לי ^_^
מצחיק  הא...
איך החיים עוברים במהירות כזאות 
"היום יש לך יומולדת 16 וחצי,תכף צו ראשון " המילים האלה,שהתחילו ישר אחרי ה"בוקר טוב" של ההורים
והמשיכו למשך עוד כמה פעמים במהלך היום גרמו לי למחשבות רבות .
או.קיי,אז זה וחצי אפשר לחשוב-אני כל יום גודלת ומתפתחת בצורה השונה והמיוחדת שלי
וצו ראשון,סה"כ לבלות יום שלם בקפיצות ממשרד למשרד עם שאלות ועניינים ועוד מלא דברים
מה העניין לעשות מזה כזה סיפור ?!
 
עוד דבר שעבר לי היום במהלך הקייטנה[כןן,אני עובדת בקייטנה]
היה היום לילד יומולדת,וכמובן שהוא הביא עוגה וחגגנו ונהנו.
ילדים- הם גודלים מהר,לפני רגע הכרת אותו ככה ופתאום אתה רואה איך הוא השתנה
נכון,גיל זה רק מספר .
אבל זה מוזר איך ילד בן 8 מתנהג כמו גדול עם הבנה מהחיים שביינתים חווה[ובנינו,זה כמעט כלום]
לבין ילד בן 18 או 19 ומתנהג כמו ילדון קטן,כמו שילד קון אמור להתנהג
מה נסגר עם העולם הזה,תמיד אמרו לנו כשתגדלו אתם תבינו,אתם תדעו מה לעשות ואיך להתנהג 
ואני שואלת את עצמי "באמת? כי עם כל הזמן שעובר אני מגלה שכמה שאתם תקטנים יותר,אתם 
יכולים להתנהג לפעמים כמו ילדים בוגרים .
נ.ב
מה זה "הנושא החם" ומי זה או מה זה "משה סילמן" ?!
נכתב על ידי , 15/7/2012 19:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
121
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust A GirlxD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just A GirlxD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)