לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כ"כ רוצה להרזות ...



כינוי:  רונה :]

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

:(


שונאת ימים כאלה, שתמחילים כ"כ טוב!!! מתחילים מאוחר מסיימים מוקדם...ואז כשאני באה הביתה.. מגלה.. ונזכרת בכל הבעיות שיש לי רק כשאני ניכנסת הביתה- מקרר, אוכל, אוכל עד שאני ניהיית כ"כ מפוצצת שמה שבא לי לעשות זה לישון וזהווו ואז מסתכלת במראה.. מגלה שאת נראת כמו הלוחמי סומו האלה... רק טיפה יותר גדולים. מתבאסת א-ש וממשיכה ביום כי אין ברירה.ואחרי זה...מלאמלאלא שיעורים, מבחנים- שכל זה אני פשוט לא עושה! ואז יש בעיות עם המורים, הורים, וכו'..ואז באים ההורים הביתה... וכל המשפחה ( אחות ) ואז מתחיל היום יותר להיות מחורבן... אני רוצה לצאת לאנשהו.. אבל.. כל הבגדים שלי כבר לא עולים עליי... ואז נגיד ו.. מצאתי משו ללבוש.. צריך כסף.. אבל בגלל שכל יום בערך יש יומולדת למישו אחר.. אמא שלי כבר לא מביאה ובצדק... ואז מתחילים הריבים.. וכשאחותי בבית זה בכלל סוף העולם כי היא חושבת שהבית הזה שייך כל כולו רק לה... היא עושה מה שבראש שלה לא שמה על אף אחד... ומי שסובל מזה .. זה רק אני... ואז סבתא שפעם הייתה הבנאדם היחיד שעוד איכשהו הייתי מסתדרת גם היא בזמן האחרון מתחילה ממש ממש לעצבן אותי..בגלל שהיא התרגלה שאני הנכדה שתמיד עוזרת לה שתמיד איתה וזה וזה.. כל מה שהיא צריכה היא תמיד פונה אליי.. באמת שברוב המקרים אני עוזרת לה.. אבל יש דברים שפשוט נמעס כבר!! אין לי כוח יותרר!!! יש לה עוד מלא נכדות נכדים בנים בנות והכול היא מפילה עליי ... ולמה? כי הייתי אליה נחמדה וסובלנית עד עכשיו... וככה גם אמא שלי!! ואחרי כל זה... אני ניזכרת שיש לי חוג... שאני כ"כ גרוע בו (חלק מזה בגלל המשקל- בעצם הרוב)שכל פעם שאני חוזרת הביתה אני פשוט בוכה וחוזרת על הריקודים ועל כל מה שעשינו ועושה ספורט וכפיפות בטן.. ובחוג עצמו שומדבר לא יוצא לי.. זה גם פחד קהל שנובע מחוסר ביטחן עצוווווום בגלל איך שאני נראת. ואז בגלל שרואים שאאני הכי גרועה.. שמים אותי עם עוד ילדה שאפילו היא רוקדת יותר טוב ממני!!!!  ואחרי כל זה... נישאר אולי טיפה זמן למחשבות ואני נזכרת.. ועוד מעט פורים- התחפושת שאין לי אותה עדיין.. הולכת להיראות עליי כ"כ זוועה!!!! ואז עזבוווו פוריםם!! קייייייץ עוד מעטט!!!!!! מה אני יעשה? רק ה' יודע!!ואחרי כל זה השעה בערך 12-1 בלילה.... ואני מתה לישון.... וביום למחרת צריך לקום ב6 ... ואיך עושים את זה? ואז מתחיל שוב החרא יום מחר ישלי בוחן.... מקוווווווה מאוד שאני יצליח ואז סופ"ש.... יוצאים וזה ושוב זה מתחיל שאין מה ללבוש... וכו'... וכו'..בקיצור ככה זה החיים שלי... בכל יום כמעט.... סטיתי מהנושא שבגללו פתחתי בלוג.. ואולי לא... בעצם כל מה שרשום פה קורה רק בגלל המשקל שלי הכוהוכוכוכלללללל נובע אך ורק מזה! כן כן גם הבעיות עם המשפחה.. עם הייתי איך שאני רוצה להיות.. לא הייתי פריעה לאף אחד הייתי עושה הכול כמו שצריך..לא הייתי דורשת יותר מידי ומה שהיו דורשים ממני הייתי עושה..

 

אוקיי ממש מאוחר ואני חייבת ללכת לישון וחפרתי מספיק!

 

שיהיה לכם לילה טוב !! בהביי ..

נכתב על ידי רונה :] , 26/2/2009 23:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום שני של המחזור


גמ היום אכלתי פוולל =\

 

זהוו מחר חוזרת לעצמיי ומהררר !@!@#!

 

ואואואיייי כ"כ רוצה לרדת כמה קילו עד פורים או עד הקיייץ אני חיייייייייבת!!!

 

 

 

 

 

 :(

 

:(

:(

 

 

 

נכתב על ידי רונה :] , 24/2/2009 21:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שוב פעם חלוןןןן

 

אכלתי ארוחה קטנטנה ותפוח .. ובצצפר אכלתי טיפה ירקות...... :]

 

וכשה אני יחזור מהבצפר ( בשעה 3 ) אני יאכל ארוחה קטנה יילך לאנשהו יחזור ואז שוב ארוחה קטנה

ובערב תפוח או משו כזהה!

 

מישו יכול לפרט לי מזה פחממות שומנים וכל הדברים האלה... תודה :)

 

ביוש !%$%&%#@@##

 

 

נכתב על ידי רונה :] , 24/2/2009 11:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)