לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

our angels are crying, but we're getting wet



כינוי: 

בן: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

עמקים וגבעות


את הולכת בגבעות, שאננה, והשמש- השמש כבר שקעה.

מהרהרת בחייך ושואלת מה השתבש? בטח תאשימי אותי.. זה תמיד היה כך

את כומהת אל השמש, אל חומה, אל תחושת ההגנה שהיא נתנה לך, אבל זה היה בעבר. לפני, את יודעת...

 

אני הולך בעמקים, רחוק ממך, בצד השני, ומעליי השמש- השמש בזריחה.

בתחושת העילוי אני חושב עלייך, והיא נעלמת, הפחד מתפרץ.

אני רועד, מה עשית שגרם לדברים להיות כך? אני מפחד ליפול בחזרה, להרים הקרים כקרח...

 

שנינו בעולמות שונים, אך בכל זאת החיבור קיים, ואני רוצה שהוא יעלם- לתמיד.

נכתב על ידי , 25/2/2009 18:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust normal me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just normal me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)