לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לכל אחת יש פעם בחיים בעיה אבל החיים הם הבעיה שלי ..

כינוי:  ילדה אחת ...

בת: 30

ICQ: 398345792 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

..


זהו זה ניגמר ..
אני לא יכולה להמשיך ככה יותר כל יום אני אוכלת בשביל 10 אנשים ואחר כך מצטרת על זה
אני לא לומדת מהטעיות שלי
למה אני כזאת מפגרת .. !! תמיד זה קורה ..
אני קמה בבוקר ואומרת היום אני מתחילה דיאטה ...
אני לא אוכלת עד שעה 17:30 בדרך כלל .. ופתאום אני מוצאת את עצמי מול המקרר כי אין לי מה לעשות .
אני מחפשת משהו שהוא לא משמין .. ואני אוכלת .. וככה זה ממשיך .. ובסופו ש לדבר אני אוכלת 600 -700 קלוריות .
אבל היום אכלתי את הארוחה הראשונה ב-13:30 וזו הייתה עוגה .. כמו מפגרת התחלתי את היום ב-378 קלוריות כמעט 400 ! אחרי זה הב-15:40 הכנתי לאח שלי אוכל .. נודלס ואני לא יכולתי להתאפק ואכלתי קצת ..
זהו נשבר לי !!!!!!
איך לפני חודשיים הצלחתי לאכול רק 300 קלוריות ביום ועכשיו אני אוכלת פי שתיים יותר :(
אני רק משמינה מרגע לרגע ובמקום שמישהו יעצור את זה רק נותנים לזה לקרות .
אני באמת מרגישה רע עם עצמי ואנשים אומרים לי כל הזמן מה את צריכה את זה את ממש רזהבלהבלה ..
במקום להגיד לי את האמת בפנים כדי שאני לא יעשה לעצמי פאדיחות שאני הולכת ברחוב .. או אפילו סתם לבית הספר .
חברים אמיתיים אמורים להגיד את האמת גם אם היא קשה ולא לשקר כדי לגרום הרגשה טובה יותר .
אני מקווה להצליח ..
נכתב על ידי ילדה אחת ... , 26/2/2009 16:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,906
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה אחת ... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה אחת ... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)