על סדר היום

אז בבלוג נשתף חוויות מהטיול למרכז ודרום אמריקה במטרה לנסות לצמצם את הכיף וההתרגשות למילים ותמונות.. ושבכללי נכתוב ונעדכן ונספר כמה כיף לנו... נחתנו בפנמה

<<    אוגוסט 2015    >>
16171819202122

8/2015

נחיתה

אז אנחנו כבר קצת יותר מ 24 שעות בפנמה!!! זה התחיל בזה ששירה האלופה הקפיצה אותנו לבן גוריון ושמה פתאום אתה קולט שאתה אשכרה טס... עלינו למטוס לאמסטרדם של חברת KLM אחלה חברה ממש. כל הזמן מחלקים אוכל וג'אנקים. התיישבנו ליד איזה ישראלי בן 40 בערך שטס לארה'ב במסגרת העבודה שלו באינטל ופיטפטנו ואני נרדמתי כמעט לכל הטיסה. בכל זאת 5 בבוקר. נחתנו באמסטרדם הייתה לי מחשבה שנצא מהשדה אבל מזל שיעל איתי כדי לפקס אותי למה הייתי יוצא מפספס את הטיסה. אז התיישבנו לנו בסחיפהול שמה בהולנד הטענו את הטלפון והטאבלט. יעל ישר מתערבבת עם כולם וזה ממש כיף. קיצור התיישבו לידינו זוג הורים ובחורה בת 23 איטלקים מסתבר שהבחורה זמרת מפורסמת באיטליה סרנה ריזוטו קוראים לה והיא שרה באיזה אופרה והיא בדרך לסיבוב הופעות בארה"ב הקיצור ובטיסה גם דיברנו עם איזה מהנדס שעובד בפנמה ועבד בדואי וקטאר וזה מהזה כיף לאסוף סיפורים של אנשים. עלינו לטיסה 10 שעות לפנמה אחרי 4 שעות ישיבה התחלתי להסתובב במטוס עשיתי מתיחות ודיברתי עם איזה בחור ישראלי שבדרך לעבוד באקוודור משו וזהו נחתנו. אנחנו מסתכלים אחד על השני ואנחנו אשכרה בפנמה סוף סוף. יצאנו מהשדה ורצינו תפוס מונית להוסטל שסגרנו במרכז העיר הנהג הראשון רצה 20 $ אמרנויאללה נעלה לאוטובוס במקום שעולה דולר. אוטובוסים ציוריים כאלה מגניבים עם מוזיקה שבוקעת. בסוף עלינו עם איזו מקומית ושילמנו 12 דולר. הגענו להוסטל וקצת לא הבנו למה זה יותר יקר ממה שסגרנו מתברר שיש איזו עמלה שפיספסנו. פגשנו איזה זוג חמוד ממש ישראלים פה בסירירי הוסטל. טיילנו איתם היום באיזה פארק שהיינו אמורים לראות קופים וגם הלכנו לקניון אלברוק הענקי שמכיל פאקינג 400 חנויות והתפצלנו מטל ומעיין והסתובבנו שם איזה שעה וחצי רק מסתכלים וכל מה שקניתי זה טאקו. מין טורטייה בשר כזו. ההוצאות פה יקרות ממש וצריכים להיות נורא מחושבים בזה. אהההה היה לנו קטע אתמול. כשאנו במונית מהשדה להוסטל שכחנו את הפלאפון במונית!!! לא מפתיע. אנחנו יודעים שבסוף נאבד/ייגנב לנו הציוד אז קיבלנו את זה בהשלמה גמורה כי פשוט זה קרה מוקדם יותר והיינו גם ככה מתבאסים אז שנתבאסס עכשיו. כשהלכנו לישון, רגע לפני החלום הראשון הפקיד של ההוסטל דופק לנו בחדר ואומר שהגיע נהג מונית עם פלאפון.... איזה הזיה אשכרה החזיר לנו את הטלפון במיוחד נסע עד אלינו אחרי שהוא כבר הגיע הביתה. הבאתי לו 10 דולר על העניין. (הפקיד רמז לי שזה מה שנהוג. בטח הנהג זרק לו שיגיד לי) אבל בקיצור יש פלאפון. היום חיפשנו סופר מרקט במרכז העיר שאלנו אנשים והם הכווינו אותנו. אנחנו מגיעים לסופר וכל הסופר מוצרים ישראליים!!! במבות טחינה כל המוצרים שרק אפשר לדמיין והכל בעברית באמצע פנמה. פשוט כאילו אתה ברמי לוי. ומחר אנחנו נוסעים לאיי סאן בלאס עם טל ומעיין וזהו יהיה פנאן. קנינו שני מזרני ים! מה יכול להיות? או כמו שכתב המשורר: בירות מטרות זה שילוב כואב!!
נכתב על ידי , 11/8/2015 04:19
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט