לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


על דברים ועל....דברים :)

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2016

יעקב


ככה התחלתי את השנה החדשה,

עם המתנה הכי גדולה שיכולתי לבקש כרגע מהעולם.

איך הוא בא לי בדיוק בדיוק במדוייק, בזמן.

 

לפעמים אני לא מבינה איך זכיתי בכזה טוהר.

רק כנות.

כשאני אומרת כנות זה אפילו לא עניין של לשקר.

רק כנות עם עצמי, ושלו איתי. הוא לא יודע אחרת.

אף פעם לא פוליטיקלי קורקט.

הוא מלמד אותי שוב ושוב ושוב ומתיש אותי, 

שהוא לא יהיה ויעשה מה שאני מצפה ממנו, 

ושלא יעבוד לי לשנות את עצמי ולהיות מה שהוא מצפה.

כל - פעם - מחדש.

 

מהיום שהכרנו- במקום שבו החלטתי שאני לא מרצה.

אני אהיה מלכה- אצפה ליחס בדיוק כמו שאני רוצה.

וקיבלתי.

ומאז זה ככה. רק נקי.

וכל פעם שזה לא, וכל פעם שאני מתבלבלת וחוזרת להרגלים ישנים...

הוא מתרחק, מסתובב, ונותן לי לעבור את התהליך ולהבין לבד.

ורק באהבה, בלי רגע אחד של אגו או משחק.

הוא מלמד אותי בלאהוב אותי. והוא מבין, את הדברים הכי עמוקים וחזקים, בלי מילים

באהבה.

 

ואני לא מצפה לכלום. ולא רוצה שזה ילך לשום מקום.

ואני לא מסתכלת קדימה. ואני לא משווה.

אני פשוט איתו, עכשיו. באהבה.

 

תודה.

נכתב על ידי , 6/1/2016 16:08  
הקטע משוייך לנושא החם: 2016 התחילה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




36,012
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSahar_K אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sahar_K ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)