לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


על דברים ועל....דברים :)

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עורי אור


אז הנה אני

עוברת דרך הכאב

צולחת את החושך שלי

איזה מטורף לדעת

פשוט לדעת

שהחושך הזה הוא לא אני

והוא כבר לא יכול לכלות אותי

הוא לא יכול לבלוע אותי אל הכלום

לקבור אותי בתוך האדמה

להזכיר לי את האבדון, את השיכחון

כמעט, אבל רק כמעט



איך כשרואים, כשיודעים 

אי אפשר לאבד את זה

כמו זכרון עמום של אור בקצה 

שרק מתוך הדמיון שלו

הנה הוא מופיע

הוא אמיתי?

כן, הוא אמיתי

הוא שם

תמיד היה שם

רק היית צריכה להזיז את היד

רק תפסיקי להסתיר את השמש

כי היא לא הולכת לשום מקום



את אור, אור אינסופי של אהבה ושפע

אור קורן חזק ועוצמתי

וזה מה שאת

תזכרי את זה או לא, זה לא ישנה דבר

תשארי אור



וזה כואב להתנגד

זה כואב לעצום עייניים

זה כואב להתכסות בחושך

זה כואב כי זה לא הטבע שלי

זה לא מה שאני

וזה הרבה יותר קשה לקבל



אני כל כך מאמינה בחושך שלי

נאחזת ונתלית בו

שכשאתה רואה אותי באמת- את מה שאני באמת

אני כועסת שאתה לא רואה

אני חושך!!! תסתכל יותר טוב!!! 

הנה אני! נראה אותך מאמין עדיין?!?!



ואתה בוהה בי, מבולבל

מסתכל על המלחמה שקורית בתוכי

ולא מבין למה אני מתעקשת, 

להשליט סדר באהבה



באור



להסתיר את השמש



איזה ברת מזל אני

לפגוש באחד

שברגע הזה בדיוק

מעיף לי סתירה



ואוו


תתעוררי

תתעוררי

תתעוררי



עורי



אורי



אור
נכתב על ידי , 17/2/2018 13:24   בקטגוריות סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sahar_K ב-18/2/2018 12:30
 



מסע2להודו #5 - בין גן עדן לגיהנום


רגע של שלמות מוחלטת עם העולם, הבנה של הקיום, והזמן שלא קיים.

עבר הווה ועתיד הם הוויה, נסיעה של 20 שעות היא דקה, שבוע איתו זה שנה.

מפזרת מלא אהבה, והכל מסתדר מאליו בחזרה.

העולם, מדוייק כהרגלו, מחייך וזורח עליי ואלינו, כמו שתמיד היה.

 

ורגע אחר מוצפת פחדים, רוצה להכיל, לפצות, והופ -

עוד צעד אחד את בבור בתנוחת עובר, בוכה וממררת על מה שעבר,

חוזרת ללופ ישן ומוכר, שנדחק ונסגר עד שכבר נהיה מאוחר, בו אני אשמה ורעה וחסרת צלם ומניפו- 

ודי כבר!

 

לא- את לא.

את תהיי רק אם תסכימי. 

להיות המראה - של מי שמולך

להיות מרצה- מי שיצפו ממך

את תבחרי אם לתת שישאבו אותך 

 

את תזכרי - שיש לך זכות לא. 

יש לך זכות לאהוב את עצמך, עם כל הטעויות.

יש לך זכות להינות מהעולם והאהבה שאת מקבלת-

זה לא עניין של מגיע, או לקחת, או אגו-

ברגע שאת שם, שאת רואה, שאת מחייכת לעולם

הוא רק מחייך טבעית חזרה.

 

ואהבת. 

נכתב על ידי , 1/12/2015 11:02   בקטגוריות הודו, סיפרותי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SK ב-30/12/2015 10:10
 




דפים:  
36,012
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSahar_K אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sahar_K ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)