לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תותים..והחיים (שליי 3>)


בלוג על החיים שלי... ועוד ממלללאאא דברים..אז כנסו [= (תותים?3>)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

חלום אומר משהו?.. S:


ישלי חברה שיש לה תאום ושניהם לומדים בשכבה שלי.. אז חלמתי על תאום שלה..
חלמתי שאנחנו רוקדים סלואו.. זה אומר משהו? כי בחיים אני מחבבת אותו..
טוב שיהיה...

 

חוץ מזה דיי משעמם.. בחיים האלו.. במיוחד שיעל לא עונה! כי אני רוצה להיפגש איתה וכנראה שגם היום
אני ישאר בבית.. איזה חרא!!!=[

וחם ברמות על!!!!!! ^.^

טוב ביי בנתיים...

נ.ב- תגובות????? תגיבו!!1

 

 

נכתב על ידי תות? 3> , 12/8/2009 17:02  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השקמה.. P:


קמתי היום ב4..להחליף תחבושת ונשארתי ערה.. אף פעם לא ידעתי שהבוקר יכול להיות יפה כל כך!

כל דקה אני מסתכלת בחלון.. איזה אויר קריר ונעים יש בבוקר.. אחח אני מוכנה לקום ככה כל הזמן.. או שלא.. [=
מה איתכם אתם ערים? מתי קמתם? למה?

נכתב על ידי תות? 3> , 11/8/2009 06:00  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


קרם הגנה או שמן שיזוף?
קרם הגנה.. אני אוהבת את הריח [=

אבטיח או מלון?
אבטיח P:

ענבים ירוקים או סגולים?
ירוקים P:

בגד ים שלם או שני חלקים?
שני חלקים ^^

כובע מצחייה או רחב שוליים?
מצחייה (:

בגד ים חלק או עם קשקושים?
עם קשקושים...

בגד ים ספורטיבי או מיוחד?
מיוחד!

עם כובע ים או בלי?
בלי.. :-*

ארטיק או גלידה?
אממ.. קשה.. אני מניחה ש.. אמ... ארטיק [=

ואם כבר ארטיק, אז ארטיק קרח או ארטיק חלבי?
ארטיק חלבי :O

מגנום או טילון?
טילון..

קיץ או חורף?
קיץ XD

___________________________

אחח.. אחלה שאלון.. החופש כיפי.. חוץ מזה שיש חוברות וצריך לעשות אותן.. =[
אתמול הייתי בים עם אבא,עירית (אמא חורגת) אחותי מאיה ואני והח'ברה של עירית.. היה כיף!! חוץ מזה עוד כמה שבועות נגמר החופש.. ואני מתחילה כיתה ז'.. יאבלה אני מפחדת שלא יהיו לי חברות.. =[ טוב לא משנה.. תהנו בחופש! תגובות?

נכתב על ידי תות? 3> , 9/8/2009 18:00  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  תות? 3>

בת: 27

תמונה




2,361

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתות? 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תות? 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)